- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 augusti, 2009 at 16:53 #501092Anonym anvandareMemberRasmus Kjellberg wrote:Pojkvasker, va fan sitter du och ugglar härinne strax innan 3 på natten för?
Nikklas var ju också det
Jag påbörjade skapning av en spellista i Spotify runt 1 och den tog sin lilla tid ^^
—-
Vilodag idag förresten!
2 augusti, 2009 at 17:35 #501093Anonym anvandareMemberBlev en vilodag imorgon också. Känns som att kroppen inte är helt redo för ett tungt pass än. Imorgon blir det iallafall rygg och förhoppningsvis några fina marklyft
2 augusti, 2009 at 17:41 #501094Anonym anvandareMemberJakobMinell wrote:Blev en vilodag imorgon också. Känns som att kroppen inte är helt redo för ett tungt pass än. Imorgon blir det iallafall rygg och förhoppningsvis några fina marklyftDet där hängde inte alls ihop. För det första så ska det vara blir en vilodag imorgon. Och för det andra så stämmer inte det om du ska köra rygg imorgon.
2 augusti, 2009 at 18:17 #501095Anonym anvandareMembervilodag idag menar jag ^^ halvsov när jag skrev det :p
3 augusti, 2009 at 12:11 #501096Anonym anvandareMemberRyggpass med marklyft idag.. var det tänkt. Igår kväll började jag känna små varningstecken och när jag vaknade imorse så hade jag skitont i halsen. Därför blir det ännu en vilodag idag, och eventuellt några till tills förkylningen är död. Det här är tredje vilodagen på raken nu men eftersom jag har tränat i princip non-stop minst 6ggr/veckan hela sommarlovet så känns det som att några vilodagar/en vilovecka inte kommer döda mig.
Nu, té och grillad macka
3 augusti, 2009 at 13:49 #501097Anonym anvandareMemberDå är en vilodag högst befogad skulle jag vilja påstå.
Väldigt bra att lyssna på sin kropp, något jag lärde mig efter att ha varit i livet i drygt 20 år.3 augusti, 2009 at 18:42 #501098Anonym anvandareMemberRasmus Kjellberg wrote:Då är en vilodag högst befogad skulle jag vilja påstå.
Väldigt bra att lyssna på sin kropp, något jag lärde mig efter att ha varit i livet i drygt 20 år.Det tycker jag också Jag ska nog satsa på att få infektionen helt ur kroppen och köra nästa pass på torsdag eller fredag. Dagarna dit som passerar utan träning är dock inte förlorade.
3 augusti, 2009 at 20:57 #501099Anonym anvandareMemberJakobMinell wrote:Det tycker jag också Jag ska nog satsa på att få infektionen helt ur kroppen och köra nästa pass på torsdag eller fredag. Dagarna dit som passerar utan träning är dock inte förlorade.Helt riktigt! :nod
Då kommer du kunna marka loss rejält när du är helt frisk.Förresten, fan vilken härlig mackdag du haft idag.
3 augusti, 2009 at 21:58 #501100Anonym anvandareMemberRasmus Kjellberg wrote:Helt riktigt! :nod
Då kommer du kunna marka loss rejält när du är helt frisk.Förresten, fan vilken härlig mackdag du haft idag.
Oh ja Mina ”vikmackor”(polarbröd med messmör) har gjort comeback, hur goda som helst Och en grillad macka återstår till 2 1/2 men
3 augusti, 2009 at 22:26 #501101Anonym anvandareMemberJakobMinell wrote:Oh ja Mina ”vikmackor”(polarbröd med messmör) har gjort comeback, hur goda som helst Och en grillad macka återstår till 2 1/2 menÅh, jag trodde att jag var en av de få som åt exakt sådana!
Det blir fler än en i veckan kan jag erkänna. :whistle:5 augusti, 2009 at 18:36 #501102Anonym anvandareMemberHalsontet ligger fortfarande kvar så det blir troligtvis en hel vilovecka så att jag blir av med skiten helt och sedan kan köra hårt. Gårdagen var ett helvete men det har börjat ge med sig lite idag. Det + en kombination av Ibumetin och halstabletter gör att jag iallafall kan få i mig lite mat.
5 augusti, 2009 at 18:41 #501103Anonym anvandareMemberJakobMinell wrote:Halsontet ligger fortfarande kvar så det blir troligtvis en hel vilovecka så att jag blir av med skiten helt och sedan kan köra hårt. Gårdagen var ett helvete men det har börjat ge med sig lite idag. Det + en kombination av Ibumetin och halstabletter gör att jag iallafall kan få i mig lite mat.Ajaj, hoppas det blir bättre..! Men ta det lugnt med alkoholen i helgen, det blir bara sämre annars
5 augusti, 2009 at 18:45 #501104Anonym anvandareMemberNiclas Holgersson wrote:Ajaj, hoppas det blir bättre..! Men ta det lugnt med alkoholen i helgen, det blir bara sämre annarsJag ska absolut inte dricka någonting i helgen, så ingen fara med det
5 augusti, 2009 at 19:07 #501105Anonym anvandareMemberVad är det för strunt ni lurar i vår käre Jakob?
En skvätt whiskey tar ju bort dom elakaste av baskilusker som lyckats hamna i halsen.
5 augusti, 2009 at 20:07 #501106Anonym anvandareMemberDavid Eriksson wrote:Vad är det för strunt ni lurar i vår käre Jakob?En skvätt whiskey tar ju bort dom elakaste av baskilusker som lyckats hamna i halsen.
En skvätt kanske.. Men i övrigt om han dricker alkohol, så får kroppen något annat att engagera sig åt än att göra Jakke frisk. Då fokuserar den på ”giftet” som kommer i hans krüpp.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.