Let’s give this another try, shall we?

Home Forums Dagböcker Let’s give this another try, shall we?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 290 total)
  • Author
    Rasmus Kjellberg wrote:
    Pojkvasker, va fan sitter du och ugglar härinne strax innan 3 på natten för? :D

Nikklas var ju också det

Jag påbörjade skapning av en spellista i Spotify runt 1 och den tog sin lilla tid ^^

—-

Vilodag idag förresten!

Blev en vilodag imorgon också. Känns som att kroppen inte är helt redo för ett tungt pass än. Imorgon blir det iallafall rygg och förhoppningsvis några fina marklyft :)

JakobMinell wrote:
    Blev en vilodag imorgon också. Känns som att kroppen inte är helt redo för ett tungt pass än. Imorgon blir det iallafall rygg och förhoppningsvis några fina marklyft :)

Det där hängde inte alls ihop. För det första så ska det vara blir en vilodag imorgon. Och för det andra så stämmer inte det om du ska köra rygg imorgon. :D

vilodag idag menar jag ^^ halvsov när jag skrev det :p

Ryggpass med marklyft idag.. var det tänkt. Igår kväll började jag känna små varningstecken och när jag vaknade imorse så hade jag skitont i halsen. Därför blir det ännu en vilodag idag, och eventuellt några till tills förkylningen är död. Det här är tredje vilodagen på raken nu men eftersom jag har tränat i princip non-stop minst 6ggr/veckan hela sommarlovet så känns det som att några vilodagar/en vilovecka inte kommer döda mig.

Nu, té och grillad macka

Då är en vilodag högst befogad skulle jag vilja påstå. :)
    Väldigt bra att lyssna på sin kropp, något jag lärde mig efter att ha varit i livet i drygt 20 år.

Rasmus Kjellberg wrote:
    Då är en vilodag högst befogad skulle jag vilja påstå. :)
    Väldigt bra att lyssna på sin kropp, något jag lärde mig efter att ha varit i livet i drygt 20 år.

Det tycker jag också :) Jag ska nog satsa på att få infektionen helt ur kroppen och köra nästa pass på torsdag eller fredag. Dagarna dit som passerar utan träning är dock inte förlorade.

JakobMinell wrote:
    Det tycker jag också :) Jag ska nog satsa på att få infektionen helt ur kroppen och köra nästa pass på torsdag eller fredag. Dagarna dit som passerar utan träning är dock inte förlorade.

Helt riktigt! :nod
    Då kommer du kunna marka loss rejält när du är helt frisk.

Förresten, fan vilken härlig mackdag du haft idag. :P

Rasmus Kjellberg wrote:
    Helt riktigt! :nod
    Då kommer du kunna marka loss rejält när du är helt frisk.

Förresten, fan vilken härlig mackdag du haft idag. :P

Oh ja :D Mina ”vikmackor”(polarbröd med messmör) har gjort comeback, hur goda som helst :D Och en grillad macka återstår till 2 1/2 men :)

JakobMinell wrote:
    Oh ja :D Mina ”vikmackor”(polarbröd med messmör) har gjort comeback, hur goda som helst :D Och en grillad macka återstår till 2 1/2 men :)

Åh, jag trodde att jag var en av de få som åt exakt sådana! :D
    Det blir fler än en i veckan kan jag erkänna. :whistle:

Halsontet ligger fortfarande kvar så det blir troligtvis en hel vilovecka så att jag blir av med skiten helt och sedan kan köra hårt. Gårdagen var ett helvete men det har börjat ge med sig lite idag. Det + en kombination av Ibumetin och halstabletter gör att jag iallafall kan få i mig lite mat.

JakobMinell wrote:
    Halsontet ligger fortfarande kvar så det blir troligtvis en hel vilovecka så att jag blir av med skiten helt och sedan kan köra hårt. Gårdagen var ett helvete men det har börjat ge med sig lite idag. Det + en kombination av Ibumetin och halstabletter gör att jag iallafall kan få i mig lite mat.

Ajaj, hoppas det blir bättre..! Men ta det lugnt med alkoholen i helgen, det blir bara sämre annars :(

Niclas Holgersson wrote:
    Ajaj, hoppas det blir bättre..! Men ta det lugnt med alkoholen i helgen, det blir bara sämre annars :(

Jag ska absolut inte dricka någonting i helgen, så ingen fara med det :)

Vad är det för strunt ni lurar i vår käre Jakob?

En skvätt whiskey tar ju bort dom elakaste av baskilusker som lyckats hamna i halsen.

David Eriksson wrote:
    Vad är det för strunt ni lurar i vår käre Jakob?

En skvätt whiskey tar ju bort dom elakaste av baskilusker som lyckats hamna i halsen.

En skvätt kanske.. Men i övrigt om han dricker alkohol, så får kroppen något annat att engagera sig åt än att göra Jakke frisk. Då fokuserar den på ”giftet” som kommer i hans krüpp.

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 290 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.