Let’s give this another try, shall we?

Home Forums Dagböcker Let’s give this another try, shall we?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 290 total)
  • Author

Du är en klok man Nickhlas :)

Sådärja!
    Igår morse kändes det som ett helvete men började dock bli bättre framåt kvällen. När jag vaknade imorse så kändes det nästan ingenting och nu när jag ska gå och lägga mig är det bara obefintliga tecken på halsont kvar. Förhoppningsvis så är jag helt bra imorgon och tar då en sista vilodag för att sedan vara fit for fight på måndag :)

JakobMinell wrote:
    Sådärja!
    Igår morse kändes det som ett helvete men började dock bli bättre framåt kvällen. När jag vaknade imorse så kändes det nästan ingenting och nu när jag ska gå och lägga mig är det bara obefintliga tecken på halsont kvar. Förhoppningsvis så är jag helt bra imorgon och tar då en sista vilodag för att sedan vara fit for fight på måndag :)

Aj då, var nogrann att börja när du är helt frisk.:)

JakobMinell wrote:
    Sådärja!

Nå, hur känns det idag?
    Blir det comeback imorgon? ;)

Det känns riktigt bra! Jag får absolut inget ont i halsen när jag sväljer, jag skulle kunna klämma i mig 2 hela WasaSport+ utan att tugga ifall jag fick lust. Halsmandeln är inte heller det minsta öm längre som den var förut.

Imorgon blir det alltså comeback efter 10 fucking dagars uppehåll! :frust: Rygg står på schemat men jag kommer inte köra något brutalpass utan startar i lugn takt. Därför blir det nog lite mer högreps imorgon, särskilt på marklyften :)

JakobMinell wrote:
    Det känns riktigt bra! Jag får absolut inget ont i halsen när jag sväljer, jag skulle kunna klämma i mig 2 hela WasaSport+ utan att tugga ifall jag fick lust. Halsmandeln är inte heller det minsta öm längre som den var förut.

Imorgon blir det alltså comeback efter 10 fucking dagars uppehåll! :frust: Rygg står på schemat men jag kommer inte köra något brutalpass utan startar i lugn takt. Därför blir det nog lite mer högreps imorgon, särskilt på marklyften :)

Har du lust?

anders172 wrote:
    Har du lust?

Nej Anders, det har jag inte..

JakobMinell wrote:
    Nej Anders, det har jag inte..

Jag gillar inte din ton, upp med film!

anders172 wrote:
    Jag gillar inte din ton, upp med film!

på knäckebröd?

Ja, och när du sväljer knäckebröden hela, då skulle du få en ny medlemstitel också gissar jag på.

anders172 wrote:
    Ja, och när du sväljer knäckebröden hela, då skulle du få en ny medlemstitel också gissar jag på.

Jag är nöjd med den jag har nu!

Jag med

Back in Action!

Latsdrag med V-handtag
    8×60
    7×65
    8×65

Raka mark
    10×50
    10×70
    10×70
    10×70

Skivstångsshrugs
    10×50
    10×60
    20×60

Kabelrodd med brett handtag
    10×40
    10×45
    10×45
    12×45

Det var allt! Ett bra första pass, kände inte av halsen någonting och det känns som om jag inte tappat för mycket på övningarna :)

[youtube=coBdFMJxWnI]

Det gick undan, varför hade du ingen skinka på?

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 290 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.