Let’s give this another try, shall we?

Home Forums Dagböcker Let’s give this another try, shall we?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 290 total)
  • Author

Kul med en journal av dig, skall lätt följas:emo-thumb. Kikar in på din blogg ibland, den updateras whey to lite.

FrLi wrote:
    Kul med en journal av dig, skall lätt följas:emo-thumb. Kikar in på din blogg ibland, den updateras whey to lite.

Tackar, tackar. Kul att du vill läsa :)

Jag har varit riktigt dålig med bloggandet på sistone men nu har jag bestämt mig för att iaf. posta träningen varje dag, så ett inlägg om dagen kan man nog räkna med :)

Ska bli kul att följa :D

Pontik wrote:
    Ska bli kul att följa :D

Kul att du tycker det :D

Lördag idag och vilodag. Har tränat 6 gympass Mån-Fre så det känns som om lite vila inte kommer skada mig :)

Imorgon står armar på schemat.

Armar

Skivstångscurls
    8×32,5
    6×40
    6×40 – pb!

Hantelcurls
    8×18
    8×20
    10×20

Stående curls i CC
    8×25
    8×27,5
    6×30 –> 10×20- PUMP!

Pushdown i CC
    8×70
    8×70
    6×70

Smalbänk
    6×55
    6×55
    10×55 – Håller på att träna upp min smalbänk igen, därav lite lägre vikter.

Enhandspushdown i CC
    6×25
    6×27,5
    6×30

Ett bra och intensivt pass med riktigt skön pump i armarna efteråt :) Nu blir det en Whey-80 banan, mums :)

Nu hittade jag ju din journal! ;)

Kul pass, ser fram emot en bra uppdaterad dagbok med mycket info och bilder!

Jag läser ju aldrig bloggar men nu kan jag hålla koll på dig igen. Bra jobbat i senaste passet och grattis till PB med. :emo-thumb

Tommy Ivarsson wrote:
    Nu hittade jag ju din journal! ;)

Kul pass, ser fram emot en bra uppdaterad dagbok med mycket info och bilder!

Jag läser ju aldrig bloggar men nu kan jag hålla koll på dig igen. Bra jobbat i senaste passet och grattis till PB med. :emo-thumb

Härligt :D Jag ska försöka skriva mycket info om passen och annat skit och säkert lite bilder då och då :)

For your information håller jag för närvarande på att arbeta mig igenom 10 pizzabitar :D

JakobMinell wrote:
    For your information håller jag för närvarande på att arbeta mig igenom 10 pizzabitar :D

That´s my boy! :up:

Nyss vaknat :p Det blir ganska så omvänd dygnsrytm nu på sommaren så man är uppe till 2-3 och vaknar 12, men det lider jag inte särksilt mycket av. Speciellt inte nu när vädret är så jäkla crappy.

Axelpass med tillhörande 5 km löpning vankas om en halvtimme :)

Man blir så sjukt mycket tröttare av ”sommarrytmen” tycker jag :p

Niclas Holgersson wrote:
    Man blir så sjukt mycket tröttare av ”sommarrytmen” tycker jag :p

Det är fan sant :p Jag sover i 10 timmar men ändå är jag trött när jag vaknar :D

JakobMinell wrote:
    Det är fan sant :p Jag sover i 10 timmar men ändå är jag trött när jag vaknar :D

Menar det! Haha. Går man och lägger sig kl 22 och vaknar kl 6-7 mår man som en prins! :emo-thumb

Axlar och Kondition

Stående skivstångspress
    6×30
    6×35
    6×37,5
    6×40 – PB! Trodde inte jag skulle klara 6 stycken men tji fick jag :)

Sidolyft med hantlar
    8×10
    8×10
    7×10

Sittande maskinpress
    4×40
    4×40

Framåtlyft med hantlar (Arnoldstyle)

10×10
    10×10
    10×10 + 5 med båda händerna samtidigt.

Löpning på löpband
    5 km
    23 min 17 sek
    Glädjemätaren visade 530 kcal, bryr mig inte så mycket dock.

Skönt pass med PB i både styrketräningen och löpningen. Lyckades sänka tiden med 20 sekunder ungefär om jag inte är helt bäng. Målet är att åtminstone få 21-22 minuter innan sommaren är slut.

Nu ska jag nöta andra världskriget, har en hel dvd-serie hemma som följde med Expressen (World at War) och som innehåller ett tiotal Dvd’er med typ 3 timmar på varje, bara att sätta igång :D

Grattis till ett lyckat pass! :up:
    Dock måste jag påpeka att jag tycker att alla löpband är ”glädjemätare”, alla jag hittills sprungit på har visat för många brända kalorier och alldeles för bra tider jämfört med löpning utomhus.
    Har du någon incline på löpbandet när du springer?

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 290 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.