Liddell’s väg till muskler

Home Forums Dagböcker Liddell’s väg till muskler

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 355 total)
  • Author
    APHID wrote:
    Perfekta kost/träningsprogrammet för dig tar ju lång tid att planera. Finns dom här som säkert kan det bättre än mig. Du kan ju börja med att lära dig räkna kalorier o protein. så du vet på ett ungefär vad du får i dig.
    en bra grej är att sita o läsa på olika forum så mycket det går med åren lär man sig mer o mer om hur man ska gå tillväga.Sen att hänga på gymmet 5 dagar i veckan i ett par år utan uppehåll lär man ju sig en hel del om hur sin kropp fungerar. Men det kanske känns lite onödigt när det skulle kunna gå så mycket fortare med hjälp. Varför inte signa upp hos Bartoll på bartoll.com?
    Han borde ju veta hur man går tillväga:) Du kan gå in o läsa på Seth Ronlands hemsida också finns en hel del att lära där. Orkar man inte läsa och ta till sig information så kan det bli svårt.
    Du är ju bara 16 och har all tid i världen. Tre år är inte mycket när det gäller gym men det vore kul om du kunde ställa upp i DC även om -80 kg låter tufft.

okej ska gå in o kolla bartoll och seth.mycket att läsa är inget problem älskar allt som har med träning att göra.

liddell wrote:
    asså det gör mig absolut ingenting att gå runt med en del fett.hellre det och få en överaskning när man väll deffar än att gå runt med låg fett% året om.jag bryr mig liksom inte om hur jag ser ut nu utan har jag fett och ser ut som skit nu spelar ingen roll sålänge jag ser bra ut på scen när jag väl ska tävla

Okay ..Aja men kör på det. Då e det bara att äta allt vad du kommer över då.

APHID wrote:
    Okay ..Aja men kör på det. Då e det bara att äta allt vad du kommer över då.

okej.men ska boka tid imon med en PT och snacka med han om kostschema.så får jag se vad han säger.

liddell wrote:
    okej.men ska boka tid imon med en PT och snacka med han om kostschema.så får jag se vad han säger.

bra där

Grattis Liddell, du har nyss fått proffshjälp av en självutnämnd expert! :D

fan va gnällig du verkar vara APHID. Det är bara jobbigt att läsa

menige biceps wrote:
    fan va gnällig du verkar vara APHID. Det är bara jobbigt att läsa

Läs inte då.Klart jag gnäller. Det ser illa ut.
    Du själv är dessutom jobbig att se på ure fugly.

haha, titta inte då, men det är ju inte bara jag som klagar på din attityd.

men replikera då

menige biceps wrote:
    men replikera då

Stick till Gnälltråden då.

Seriöst Liddell… Snälla lyssna.
    Ta en av dina vanliga dagar och hur du brukar äta.
    Lägg sedan till 2 proteinshakar och en måltid till. Ta det från mig, jag brydde mig FUCK ALL om all jävla mumbojumbo när jag började och jag la på mig otroligt mycket massa i början. Detta var pga en av mina byggarpolare bara sa ”ät först och främst, och när du bevisat att du kan det så tar vi nästa steg”. Nu börjar musklerna titta fram under all det här härliga valfettet. Jag räknar med att du vet hur man äter. Tugga tugga, svälj och så vidare.

Summary: Ta din vanliga dag och pressa in mer mat. Drick 2 shakar till och vräk i dig lite pasta till. Se sen till att träna tungt och intensivt (följ vilket program du vill, men ge dig FAN på att köra hårt).

Gör vad som krävs. Ladda ner inspirerande musik, kolla på Youtube på byggarfilmer, kolla på bilder varje dag. Whatever it fucking takes. Du säger att du vill köra hårt och bygga muskler.

Either commit to it, or give the fuck up. And I know youre not a quitter.

APHID wrote:
    Stick till Gnälltråden då.

Kom från rätt också. :ike:
    Du har säkerligen rätt i det mesta av vad du säger. Men hade du varit lika effektiv under dina träningspass som du är på att navigera fingrarna över tangentbordet, så hade nog din avatar sett bra ut! :emo-thumb

MVH

faogel wrote:
    Kom från rätt också. :ike:
    Du har säkerligen rätt i det mesta av vad du säger. Men hade du varit lika effektiv under dina träningspass som du är på att navigera fingrarna över tangentbordet, så hade nog din avatar sett bra ut! :emo-thumb

MVH

Den hade sett bättre ut, det är sant.

Movaks wrote:
    Seriöst Liddell… Snälla lyssna.
    Ta en av dina vanliga dagar och hur du brukar äta.
    Lägg sedan till 2 proteinshakar och en måltid till. Ta det från mig, jag brydde mig FUCK ALL om all jävla mumbojumbo när jag började och jag la på mig otroligt mycket massa i början. Detta var pga en av mina byggarpolare bara sa ”ät först och främst, och när du bevisat att du kan det så tar vi nästa steg”. Nu börjar musklerna titta fram under all det här härliga valfettet. Jag räknar med att du vet hur man äter. Tugga tugga, svälj och så vidare.

Summary: Ta din vanliga dag och pressa in mer mat. Drick 2 shakar till och vräk i dig lite pasta till. Se sen till att träna tungt och intensivt (följ vilket program du vill, men ge dig FAN på att köra hårt).

Gör vad som krävs. Ladda ner inspirerande musik, kolla på Youtube på byggarfilmer, kolla på bilder varje dag. Whatever it fucking takes. Du säger att du vill köra hårt och bygga muskler.

Either commit to it, or give the fuck up. And I know youre not a quitter.

okej så som du skrev så är ju maten vädligt enkel.så jag ska fundera på hur jag ska göra.

faogel wrote:
    Grattis Liddell, du har nyss fått proffshjälp av en självutnämnd expert! :D

:D

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 355 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.