- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 mars, 2008 at 11:08 #500692Anonym anvandareMember
Hans fysik är omöjlig att nå på ren väg för 99.99% av befolkningen.
28 mars, 2008 at 12:05 #500693Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Hans fysik är omöjlig att nå på ren väg för 99.99% av befolkningen.tror du de? det trodde faktiskt inte jag.
28 mars, 2008 at 12:25 #500694Anonym anvandareMemberliddell wrote:har ordentlig träningsvärk.har även kvar värken i benen och det är ju fan så man behöver en rullstol.Känner igen mej med värk i benen fyfan .fast samtidigt är det skönt .
28 mars, 2008 at 12:26 #500695Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Känner igen mej med värk i benen fyfan .fast samtidigt är det skönt .jo visst men det är ju träningsvärk i röven osså bara sätta sig och resa sig från dasset tar ju 2 min haha
28 mars, 2008 at 12:35 #500696Anonym anvandareMemberliddell wrote:jo visst men det är ju träningsvärk i röven osså bara sätta sig och resa sig från dasset tar ju 2 min hahahaha det är inte så skönt
28 mars, 2008 at 12:39 #500697Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:haha det är inte så sköntnäpp men jag vill att benen ska växa så då får jag ju stå ut med träningsvärk.
28 mars, 2008 at 12:41 #500698Anonym anvandareMemberliddell wrote:näpp men jag vill att benen ska växa så då får jag ju stå ut med träningsvärk.:up:
28 mars, 2008 at 13:59 #500699Anonym anvandareMemberliddell wrote:tror du de? det trodde faktiskt inte jag.Det är nog sant + att Norton lär vara en bit längre än dig.
28 mars, 2008 at 17:34 #500700Anonym anvandareMemberAPHID wrote:Det är nog sant + att Norton lär vara en bit längre än dig.ja det är nog sant att han är längre än mig men jag tycker norton ser ju ut att ha en hel del mindre muskelmassa gemfört med folk man ser på endel forum.så ni kan ha rätt att det är omöjligt men jag tror att det går att uppnå av 10-15 år hård träning.
28 mars, 2008 at 18:08 #500701Anonym anvandareMemberliddell wrote:ja det är nog sant att han är längre än mig men jag tycker norton ser ju ut att ha en hel del mindre muskelmassa gemfört med folk man ser på endel forum.så ni kan ha rätt att det är omöjligt men jag tror att det går att uppnå av 10-15 år hård träning.Det krävs ju lite mer än bara vikten i kg muskler för att det ska se ut sådär.
Sen är det klart att även de som tävlar i ”testade” tävlingar får möta folk som har dopat sig tidigare. En person som dopat sig en gång kommer alltid at vara lite större och starkare (även om han slutar att träna helt) än vad han skulle varit om han inte kurat alls.
Sen har inte alla genetiska förutsättningr för at bli proffs i fotboll, och inte heller i BB.Sen tycker jag nog att han visst ser riktigt grov ut på den första bilden. Även om han ibland inte alls ser lika stor ut på alla bilder och videos. En Classic bb grabb ser inte heller alltid så stor ut på bild. Men en del kan se riktigt grova ut irl, speciellt off.
28 mars, 2008 at 18:29 #500702Anonym anvandareMemberAPHID wrote:Det krävs ju lite mer än bara vikten i kg muskler för att det ska se ut sådär.
Sen är det klart att även de som tävlar i ”testade” tävlingar får möta folk som har dopat sig tidigare. En person som dopat sig en gång kommer alltid at vara lite större och starkare (även om han slutar att träna helt) än vad han skulle varit om han inte kurat alls.
Sen har inte alla genetiska förutsättningr för at bli proffs i fotboll, och inte heller i BB.Sen tycker jag nog att han visst ser riktigt grov ut på den första bilden. Även om han ibland inte alls ser lika stor ut på alla bilder och videos. En Classic bb grabb ser inte heller alltid så stor ut på bild. Men en del kan se riktigt grova ut irl, speciellt off.
helt klart kan inte alla bli proffs i bb.men om du gemför dem helt omöjliga fysikerna tex cutler med norton så tycker jag det verkar som att med vilja,träning,bra mat och tid så skulle det nog inte vara några problem att nå nortons fysik.det står ju liksom folk som är större än han på svenska scenen och finns ju även folk som är större än han här på forumet.men det är kanske bara jag som tror att en sån fysik som norton går att få men tar lång tid.för så stor är han inte han väger inte över 90kg på scen det är jag 99% säker på.
28 mars, 2008 at 18:34 #500703Anonym anvandareMemberAPHID wrote:Det är nog sant + att Norton lär vara en bit längre än dig.spelar roll om han e längre? De är ju bara en fördel för lidell att inte va lika lång?
28 mars, 2008 at 18:40 #500704Anonym anvandareMemberMranderson wrote:spelar roll om han e längre? De är ju bara en fördel för lidell att inte va lika lång?ja det tyckte jag också att det är en fördel.
28 mars, 2008 at 18:49 #500705Anonym anvandareMemberMranderson wrote:spelar roll om han e längre? De är ju bara en fördel för lidell att inte va lika lång?Precis. Det krävs ju inte lika mycket muskler på en kort kropp för att se bitig ut. Ju längre man är, ju fler kilon får man fylla ut det med .
28 mars, 2008 at 18:51 #500706Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Precis. Det krävs ju inte lika mycket muskler på en kort kropp för att se bitig ut. Ju längre man är, ju fler kilon får man fylla ut det med .det är sant.vad tror du tror du norton’s fysik är omöjlig att få.asså snubben på bilderna en sida bak.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.