- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 mars, 2008 at 18:55 #500707Anonym anvandareMemberliddell wrote:det är sant.vad tror du tror du norton’s fysik är omöjlig att få.asså snubben på bilderna en sida bak.
Har man bara ork att gå till gymmet och kämpar HÅRT några dagar i veckan, i ett antal år så kommer man nog upp till hans fysik
28 mars, 2008 at 19:04 #500708Anonym anvandareMemberChristofferL wrote:Har man bara ork att gå till gymmet och kämpar HÅRT några dagar i veckan, i ett antal år så kommer man nog upp till hans fysikokej ja precis det jag trodde skrev det innan i tråden
28 mars, 2008 at 19:05 #500709Anonym anvandareMemberMranderson wrote:spelar roll om han e längre? De är ju bara en fördel för lidell att inte va lika lång?Det vet jag väll. Det visar hur svårt det skulle va att se bra ut i långa Classic bb. Sen e det klart en fördel at vara kort, Men vare sig man är lång eller kort så gäller det att ha hyffsat smala leder och en bra ram för att kunna se stor ut på lågavikter.
28 mars, 2008 at 19:10 #500710Anonym anvandareMemberAPHID wrote:Det vet jag väll. Det visar hur svårt det skulle va att se bra ut i långa Classic bb. Sen e det klart en fördel at vara kort, Men vare sig man är lång eller kort så gäller det att ha hyffsat smala leder och en bra ram för att kunna se stor ut på lågavikter.visst det spelar roll att man har smala leder och det har inte jag men jag tror om jag ger mig fan på att jag ska stå på scenen någon gång i mitt liv och se bra ut så tror jag att jag kommer klara det med träning i många år.genetik spelar stor roll i bb men det är inte allt.
28 mars, 2008 at 21:36 #500711Anonym anvandareMemberChristofferL wrote:Har man bara ork att gå till gymmet och kämpar HÅRT några dagar i veckan, i ett antal år så kommer man nog upp till hans fysiktveksamt
28 mars, 2008 at 22:11 #500712Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:tveksamtHar du provat då ?
28 mars, 2008 at 22:12 #500713Anonym anvandareMemberliddell wrote:det är sant.vad tror du tror du norton’s fysik är omöjlig att få.asså snubben på bilderna en sida bak.Jag tror nog inte många klarar det, om ens någon.
Bara för att han testas innan tävlingar betyder ju inte att han aldrig tagit något. De flesta tillskott dom tar försvinner ur kroppen efter ett tag.
Men vafan´, testa och se! :up:29 mars, 2008 at 10:33 #500714Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Jag tror nog inte många klarar det, om ens någon.
Bara för att han testas innan tävlingar betyder ju inte att han aldrig tagit något. De flesta tillskott dom tar försvinner ur kroppen efter ett tag.
Men vafan´, testa och se! :up:okej.jo det e sant dem kan ju va ur kroppen på tävlingsdagar.men jag får testa och se om det går att uppnå.
29 mars, 2008 at 14:12 #500715Anonym anvandareMemberChristofferL wrote:Har du provat då ?Ne håller på . Om det var så lätt som att gå till gymmet i några år och träna hårt då skulle vi ha många som såg ut sådär i sverige .
29 mars, 2008 at 18:07 #500716Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Ne håller på . Om det var så lätt som att gå till gymmet i några år och träna hårt då skulle vi ha många som såg ut sådär i sverige .träna hårt,äta ordentligt och inget skit året om,grym vilja extremt lite sjukdom och en 10 års styrketräning så hade det någ gått att få den fysiken.
ingen träning idag har jobbat.kom precis hem och gymmet är stäng.blir rygg,bic,vader imon längtar som fan efter det blir det en dags vila sen träning igen.
dagen tips: kom aldrig i kontakt med en varm grill med ditt finger=grym smärta och blåsa lika stor som australien.
29 mars, 2008 at 19:03 #500717Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Ne håller på . Om det var så lätt som att gå till gymmet i några år och träna hårt då skulle vi ha många som såg ut sådär i sverige .typ +1. om det vore så enkelt skulle vi haft fler monster á la Kjellström
29 mars, 2008 at 19:15 #500718Anonym anvandareMemberfaogel wrote:typ +1. om det vore så enkelt skulle vi haft fler monster á la Kjellströmnja nu e det ju en heldel skillnad på kjellström och norton.
29 mars, 2008 at 19:24 #500719Anonym anvandareMemberliddell wrote:nja nu e det ju en heldel skillnad på kjellström och norton.Sant Liddell.
Men jag tvivlar fortfarande. Hur gammal är Norton?29 mars, 2008 at 19:29 #500720Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Sant Liddell.
Men jag tvivlar fortfarande. Hur gammal är Norton?han är född 1981 så det tycker jag verkar va lite lite tid han har hunnit träna och blir proffs.så visst hans fysik är nog svår att uppnå men jag tror fortfarande inte att den är omöjlig och att det tar tid.
29 mars, 2008 at 19:31 #500721Anonym anvandareMemberliddell wrote:han är född 1981 så det tycker jag verkar va lite lite tid han har hunnit träna och blir proffs.så visst hans fysik är nog svår att uppnå men jag tror fortfarande inte att den är omöjlig och att det tar tid.Helt omöjlig är den väl kanske inte då.
Tror du på det, vill och tycker det är roligt, så är det bara att köra
Men det är träning som gäller, och inget soffliggande!? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.