- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 mars, 2008 at 19:34 #500722Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Helt omöjlig är den väl kanske inte då.
Tror du på det, vill och tycker det är roligt, bara kör isf!
Men det är träning som gäller, och inget soffliggande!?ja jag tror de men nu menar jag inte att jag tror att jag var den fysiken när jag ’är 27 som han blir i år utan de blir väll såfall när man är endel år äldre.men jag har liksom inte brottom.
skulle jag slappa? haha nä inte jag:p.men har varit sugen på att träna idag men har inte kunnat för jag har jobbat och när jag slutade var gymmet stängt men imon blir det träning för jag är sjukt sugen.
29 mars, 2008 at 19:36 #500723Anonym anvandareMemberliddell wrote:ja jag tror de men nu menar jag inte att jag tror att jag var den fysiken när jag ’är 27 som han blir i år utan de blir väll såfall när man är endel år äldre.men jag har liksom inte brottom.skulle jag slappa? haha nä inte jag:p.men har varit sugen på att träna idag men har inte kunnat för jag har jobbat och när jag slutade var gymmet stängt men imon blir det träning för jag är sjukt sugen.
vafan stänger det så här tidigt på en lördag ?
29 mars, 2008 at 19:36 #500724Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:vafan stänger det så här tidigt på en lördag ?stänger kl 15 och jag sutade 17
29 mars, 2008 at 19:36 #500725Anonym anvandareMemberliddell wrote:ja jag tror de men nu menar jag inte att jag tror att jag var den fysiken när jag ’är 27 som han blir i år utan de blir väll såfall när man är endel år äldre.men jag har liksom inte brottom.skulle jag slappa? haha nä inte jag:p.men har varit sugen på att träna idag men har inte kunnat för jag har jobbat och när jag slutade var gymmet stängt men imon blir det träning för jag är sjukt sugen.
Låt det ta sin tid. Haha, nej. Du slappar väl aldrig?
Skämt och sido, kör hårt Liddell! :up:29 mars, 2008 at 19:38 #500726Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Låt det ta sin tid. Haha, nej. Du slappar väl aldrig?
Skämt och sido, kör hårt Liddell! :up:japp mitt mål med hela min tävling är bara att få stå på scenen om jag gör det när jag är veteran och kickar ass då spelar ingen roll:)
jadå hårt ska jag köra ska ha minst ett PB imon annars kommer jag träna naken nästa gång.29 mars, 2008 at 19:42 #500727Anonym anvandareMemberliddell wrote:jadå hårt ska jag köra ska ha minst ett PB imon annars kommer jag träna naken nästa gång.Haha
29 mars, 2008 at 19:43 #500728Anonym anvandareMemberliddell wrote:stänger kl 15 och jag sutade 17okej fan tråkigt .dåliga tider på gymmet . är det stort gym ?
29 mars, 2008 at 19:43 #500729Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Hahafan kom precis på nästa pass har jag ju stela marklyft och knäböj.blir ju riktigt trevligt för dem andra på gymmet då.
29 mars, 2008 at 19:44 #500730Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:okej fan tråkigt .dåliga tider på gymmet . är det stort gym ?näpp stort är det inte.ja det är lite tråkigt att dem har sånna dåliga öppentider på helgen.
29 mars, 2008 at 19:44 #500731Anonym anvandareMemberliddell wrote:näpp stort är det inte.ja det är lite tråkigt att dem har sånna dåliga öppentider på helgen.Dom verkar ju ha mer stängt än dom har öppet?
29 mars, 2008 at 19:46 #500732Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Dom verkar ju ha mer stängt än dom har öppet?nja dem har stängt mellan 13-15 på vardagar och sen stänger dem 15 på helger.har stängt alla röda dagar.och stängt 2 veckor på sommaren.sen hade dem stängt du 4 dagar vid påsk.så därför funderar jag på att byta gym till xact i löddeköpinge.
29 mars, 2008 at 19:48 #500733Anonym anvandareMemberliddell wrote:nja dem har stängt mellan 13-15 på vardagar och sen stänger dem 15 på helger.har stängt alla röda dagar.och stängt 2 veckor på sommaren.sen hade dem stängt du 4 dagar vid påsk.så därför funderar jag på att byta gym till xact i löddeköpinge.Att du ens funderar..
Där finns väl en hel del inspiration att tillgå. Tränar typ inte juniormästaren Martin där?29 mars, 2008 at 19:50 #500734Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Att du ens funderar..
Där finns väl en hel del inspiration att tillgå. Tränar typ inte juniormästaren Martin där?+1
29 mars, 2008 at 19:51 #500735Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Att du ens funderar..
Där finns väl en hel del inspiration att tillgå. Tränar typ inte juniormästaren Martin där?jo martin tränar där.där tränar en hel del duktiga folk som har tävlat.har testränat där en gång och det verkar va ett riktigt bra gym.en polare som tränat där sa att det var helt klart det bästa gymmet han tränat på.får se hur jag gör mitt träningskort går snart ut så då blir det nog xact.saken är den att det gymmet jag tränat på nu ligger 10min från där jag bor.så känns lite dumt att byta gym när man har ett så nära.
29 mars, 2008 at 20:36 #500736Anonym anvandareMemberliddell wrote:jo martin tränar där.där tränar en hel del duktiga folk som har tävlat.har testränat där en gång och det verkar va ett riktigt bra gym.en polare som tränat där sa att det var helt klart det bästa gymmet han tränat på.får se hur jag gör mitt träningskort går snart ut så då blir det nog xact.saken är den att det gymmet jag tränat på nu ligger 10min från där jag bor.så känns lite dumt att byta gym när man har ett så nära.Mitt val hade varit enkelt, men det är du som ska trivas & tillbringa din tid där. :p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.