Liddell’s väg till muskler

Home Forums Dagböcker Liddell’s väg till muskler

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 355 total)
  • Author
    Oggelit0 wrote:
    enda i england .Vad kostar dom där ?

kostar mellan 50-60 tusen där och inte under 100 i sverige.

liddell wrote:
    kostar mellan 50-60 tusen där och inte under 100 i sverige.

okej fan nice.skyline är en nice bil .hur hitta du den i england någon hemsida?

Oggelit0 wrote:
    okej fan nice.skyline är en nices bil .hur hitta du den i england någon hemsida?

känner en som precis har varit nere och hämtat en för 60.och nu ska han sälja den för 120 och dra ner o hämta 2st.så så fort jag har pengar så ska han hjälpa mig att få hem en.

liddell wrote:
    känner en som precis har varit nere och hämtat en för 60.och nu ska han sälja den för 120 och dra ner o hämta 2st.så så fort jag har pengar så ska han hjälpa mig att få hem en.

okej härligt.vad jobbar du som ?

Oggelit0 wrote:
    okej härligt.vad jobbar du som ?

jag jobbar på mcdonalds så det blir mååååånga burgare jag kommer få steka.men ska jobba röven av mig nu för ska ha en skyline när jag är 18.

liddell wrote:
    jag jobbar på mcdonalds så det blir mååååånga burgare jag kommer få steka.men ska jobba röven av mig nu för ska ha en skyline när jag är 18.

ok vad får du ut i månaden ? ,,Måste vara jävligt stressigt att jobba på mcdonalds

Oggelit0 wrote:
    ok vad får du ut i månaden ? ,,Måste vara jävligt stressigt att jobba på mcdonalds

jag jobbar bara halvtid så vet inte riktigt vad jag får ut i måndaden nu för jag har fått nya tider och en hel del jobb.så runt 4-5 tusen något sånt.det är ganska så stressigt beror lite på vilken tid man jobbar.

liddell wrote:
    jag jobbar bara halvtid så vet inte riktigt vad jag får ut i måndaden nu för jag har fått nya tider och en hel del jobb.så runt 4-5 tusen något sånt.det är ganska så stressigt beror lite på vilken tid man jobbar.

okej ,

skivstångsrodd 10×4 60kg PB
    sittande rodd 10×4 40,8kg
    latsdrag med v-handtag 10×4 40kg
    hantelcurl 10×4 12,5kg
    sittande vadpress 10×4 40kg

ganska bra pass idag.passen börjar gå bättre och bättre.blir ingen träning imon sen jobb på sön och mån så blir träning på mån.

Du vet att dem är högerstyrda hoppas jag? Asså skylinen

nice pass btw :)

Mranderson wrote:
    Du vet att dem är högerstyrda hoppas jag? Asså skylinen

nice pass btw :)

tack

jodå de vet jag har en jag känner som har varit nere och hämtat en.

Nice hur går den då?

Mranderson wrote:
    Nice hur går den då?

jodå där är tryck i den.åkte med den för nån vecka sen.kan slänga upp en bild på den.den blev färdig lackad igår eller om det va i förrgår.

fan så läcker .

Oggelit0 wrote:
    fan så läcker .

ja den blev riktigt bra.synd man inte hade pengar till en skyline.då hade jag gjort ungefär likadant och det oranga hade varit limegrönt

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 355 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.