Liddell’s väg till muskler

Home Forums Dagböcker Liddell’s väg till muskler

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 355 total)
  • Author

Ögonorgasm……..

Mranderson wrote:
    Ögonorgasm……..

ser jag så bra ut på min avatar:) aha jaså bilen jo den är fin som fan.

Fan va fin bil:D

liddell wrote:
    skivstångsrodd 10×4 60kg PB
    sittande rodd 10×4 40,8kg
    latsdrag med v-handtag 10×4 40kg
    hantelcurl 10×4 12,5kg
    sittande vadpress 10×4 40kg

ganska bra pass idag.passen börjar gå bättre och bättre.blir ingen träning imon sen jobb på sön och mån så blir träning på mån.

Hej hej.. Har du provat och tränat med mindre reps och mer vikt någon gång?

Kämpa på.:up:

aze wrote:
    Hej hej.. Har du provat och tränat med mindre reps och mer vikt någon gång?

Kämpa på.:up:

hallå.japp det har jag just nu kör jag efter ett schema där man kör 4 veckor 10reps 4 veckor 6 reps och 4 veckor 4 reps.så på mån blir det 6 reps.

liddell wrote:
    hallå.japp det har jag just nu kör jag efter ett schema där man kör 4 veckor 10reps 4 veckor 6 reps och 4 veckor 4 reps.så på mån blir det 6 reps.

Jag me faktiskt , e på den 10reps perioden nu , känns sjukt bra med lite variation men tänk på de ändå ska va fett tungt o köra den sista reppen fast du ska ändå klara 10!:up:

Robert Svensson wrote:
    Du tänker alltså sätta dig i en skyline utan någon som helst körvana på egen hand?

nej det tänker jag inte göra.är ju ett år till innan jag kan börja ta körkort och det kommer ta ett tag innan jag har råd med bilen.så kommer ju få lite körvana iallfall.

Mranderson wrote:
    Jag me faktiskt , e på den 10reps perioden nu , känns sjukt bra med lite variation men tänk på de ändå ska va fett tungt o köra den sista reppen fast du ska ändå klara 10!:up:

jodå alla reps är svintunga.men ska bli skönt att köra lite tyngre med färre reps.

får man se lite stats då lidell? :) bicepscurl tex?

kiRRe wrote:
    får man se lite stats då lidell? :) bicepscurl tex?

har faktiskt inga stats mer än mark från augusti 2007 och då gjorde jag 1 rep på 100kg mark men känner att jag kommer kunna köra mkt tyngre än det i år.har tappat endel i styrka pga att jag haft sjukdomar och problem med att äta.man jag är påväg uppåt igen så stats i mark o böj kan du få snart.kör inte bänk utan kör hantelpress efter som jag inte har nån som passar i bänk så kan jag ta ut mig mer i hantelpress.

liddell wrote:
    har faktiskt inga stats mer än mark från augusti 2007 och då gjorde jag 1 rep på 100kg mark men känner att jag kommer kunna köra mkt tyngre än det i år.har tappat endel i styrka pga att jag haft sjukdomar och problem med att äta.man jag är påväg uppåt igen så stats i mark o böj kan du få snart.kör inte bänk utan kör hantelpress efter som jag inte har nån som passar i bänk så kan jag ta ut mig mer i hantelpress.

Okej :) men du verkar ha jädra otur med diverse sjukdommar osv, börja ät vitaminer och L-glutamin eller nåt! Sen kom ihåg att du kan träna fast du exempelvis är lite förkyld!

kiRRe wrote:
    Okej :) men du verkar ha jädra otur med diverse sjukdommar osv, börja ät vitaminer och L-glutamin eller nåt! Sen kom ihåg att du kan träna fast du exempelvis är lite förkyld!

jo du jag har en jävla otur med sjukdomar.blir jag sjuk så brukar det va 2 sjukdomar på kort tid och det suger.jo jag tränar sålänge jag inte har ont i halsen eller spyr.

Robert Svensson wrote:
    Du tänker alltså sätta dig i en skyline utan någon som helst körvana på egen hand?

Är de så mycke svårare å köra skyline än nåt annat?
    :ike:

Robert Svensson wrote:
    Skulle jag inte tro. Men har man inte körvana så sätter man sig inte i en sådan bil. Borde väl nästan vara självklart.

det är väldigt sant.men som sagt kommer ta mig ett tag att få ihop pengar till bilen.och när jag väl får den så kommer jag att ha kört en heldel.

Robert Svensson wrote:
    Efter många burgare så kanske du har råd. :D

jo det blir en jävla massa burgare.men det är värt det tycker jag.jobba som ett as ett tag och sen ha en sån bil är inte fel.

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 355 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.