- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 april, 2008 at 23:04 #500782Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Du har väl inte tänkt att stanna på McDonalds hela dit liv hoppas jag.
Sök dig till industrin istället. Mycket bättre om jag får säga mitt då.nejförfan så fort jag har mitt körkort ska jag gå lackerar utbilding.och min farsa ska snar lära mig att lackera(de va han som lackade skylinen som det finns bild på) så eftersom jag inte har gymnasieutbilding och inte är sugen på att gå tillbaka till skolan så ger är det större chans om jag har lack utbildning och en referens från donkan.
7 april, 2008 at 08:18 #500783Anonym anvandareMemberkänns som det är ett tag sen sist jag var uppe kl 8.och fy fan vad trött jag är-börjar jobba 10.30-13.30 och har för mig att jag bara ska ta emot varor idag så det blir nice.så idag blir det träning och efter det blir det att glo färdigt på NCIS sässong 1 har 11 avsnitt kvar så jag har iallafall något att göra ikväll:).
tänkte berätta en sak jag såg igår på donakn.gick och skulle tömma dem man slänger alla saker i så står där en unge på max 5år och ska slänga sin happy meal box och pappan med kamdran i högsta hugg.han fottade allt! ungen slängde.undrar hur fan deras fotoalbum ser ut.typ: här slänger linus sin första happy meal o här sin först läsk.ja folk är lite konstiga.kom även en knasig gubbe som frågade om fiskarna i akvariumet på donkan var mina kompisar.så jag svarade nä bara den oranga och då såg han ut ungefär ett frågetecken.
nu blir det frukost och en morgonsnus:)
16 april, 2008 at 18:00 #500784Anonym anvandareMemberatt börja 10.30 är ju rena lyxen. När jag jobbar så börjar jag 07.00, och då får jag ta bussen 05.40 så jag kommer i tid.
16 april, 2008 at 18:39 #500785Anonym anvandareMemberChristofferL wrote:att börja 10.30 är ju rena lyxen. När jag jobbar så börjar jag 07.00, och då får jag ta bussen 05.40 så jag kommer i tid.japp det är inte helt fel.imorgon börjar jag 7-16 inte lika gött men det går.
träningen har lidit mkt och mitt kort har gått ut men ska fixa nytt så fort jag har pengar.
21 april, 2008 at 17:55 #500786Anonym anvandareMemberja det skulle blivit träning idag.em så blev det inte.eftersom jag skrivit vad jag tyckte om det gymmet i den här tråden.tex att dem hade stängt mkt så ville han inte sälja kort till mig.så nu blir det xact i lödde.
och du ingen tvingar dig till att läsa här.här skriver jag vad jag tycker sen om du inte gillar det så läs då inte.
synd att inte en vuxen människa kan ta kretik.21 april, 2008 at 20:37 #500787Anonym anvandareMemberLol
22 april, 2008 at 13:19 #500788Anonym anvandareMemberNär du inte hinner till gymmet så kan du väl ändå träna lite styrketräning hemma med kroppsvikten?!
Mvh
22 april, 2008 at 13:20 #500789Anonym anvandareMemberMacke89 wrote:När du inte hinner till gymmet så kan du väl ändå träna lite styrketräning hemma med kroppsvikten?!Mvh
jo visst kan jag det.men det har varit klydd med tider på jobbet så nu kommer jag hinna till gymmet.
22 april, 2008 at 16:08 #500790Anonym anvandareMemberliddell wrote:ja det skulle blivit träning idag.em så blev det inte.eftersom jag skrivit vad jag tyckte om det gymmet i den här tråden.tex att dem hade stängt mkt så ville han inte sälja kort till mig.så nu blir det xact i lödde.och du ingen tvingar dig till att läsa här.här skriver jag vad jag tycker sen om du inte gillar det så läs då inte.
synd att inte en vuxen människa kan ta kretik.fan vad dålig stil av han ..
22 april, 2008 at 16:20 #500791Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:fan vad dålig stil av han ..jo det tycker jag också.jag har ju rätt att skriva/säga vad jag vill sålänge det inte kränker en annan person.och det gjorde ju inte detta.detta va ju mina åsikter om öppentider.
22 april, 2008 at 16:22 #500792Anonym anvandareMemberliddell wrote:jo det tycker jag också.jag har ju rätt att skriva/säga vad jag vill sålänge det inte kränker en annan person.och det gjorde ju inte detta.detta va ju mina åsikter om öppentider.Precis .Sen om man vill ha kvar folk som tränar där borde man lyssna på vad dom har att säga ,
22 april, 2008 at 16:24 #500793Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Precis .Sen om man vill ha kvar folk som tränar där borde man lyssna på vad dom har att säga ,precis.man kan liksom inte bara göra som man vill utan man måste lyssna som du skrev annars kommer det ju inte gå runt.
28 april, 2008 at 16:41 #500794Anonym anvandareMemberkom precis hem från jobbet.ska slänga i mig lite käk och sen blir det gymmet.japp ni läste rätt jag ska träna idag och inte bara sitta o bli fet.
28 april, 2008 at 19:33 #500795Anonym anvandareMemberrygg
latsdrag 10×4 40kg
latsdrag v-handtag 10×4 40kg + 10 reps 50kg
sittande rodd 10×4 40kg
skivstångsrodd 10×4 50kg + 10reps 60kgvader
sittande vadpress 10×4 35kg (hade ordentlig kram under foten så kunnde inte köra tungt)har gått tillbaka till ett schema jag kört innan.och detta schemat har jag längtat efter att kör. har postat det längre bak i tråden men ni ser hur det ser ut efterhand.
riktigt skänt pass idag med ordentlig kontakt.
28 april, 2008 at 21:40 #500796Anonym anvandareMemberTrain in suger haha tycker han ägaren behandlar folk illa så när han själv ska ställa upp i tävlingar så är han inte ens i närheten av vad de andra är i hårdhet . men x-act är ett bra gym bytade från kraftverket nu för två månader sen och jag trivs gäller och dra upp vikter när man är uppe med giganterna:p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.