Liddell’s väg till muskler

Home Forums Dagböcker Liddell’s väg till muskler

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 355 total)
  • Author

vaknade och har ordentlig träningsvärk sen igår.skönt:).blir armar senare idag.

har haft ont i armarna så har vilat lite.men idag blir det axlar och traps:)

Var blev armpasset??
    Har själv börjat träna efter nästan 3 mån paus, så jag vet hur klen man känns och hur sjuk i musklerna man blir! :up:
    Lycka till med träningen!

Undertaker wrote:
    Var blev armpasset??
    Har själv börjat träna efter nästan 3 mån paus, så jag vet hur klen man känns och hur sjuk i musklerna man blir! :up:
    Lycka till med träningen!

tack:) väntar med armpasset tills imorgon eftersom jag fortfarande har lite ont.

axlar
    militärpress 10×3 30kg
    omvänd pec-dec 10×5 31,7kg + 1 dropp 22,7kg 10 reps
    hantelyft framåt 10×2 11kg

traps
    shrugs 10×3 50kg

bytade ut hantellyft åt sidan mot militärpress för jag tycker den är en bättre övning.helt ok pass inte dem bästa vikterna men grym kontakt.bara 1 droppset idag kommer bli fler men kör lite lugnt just nu.

Kör hårt!
    Lite OT men vad visar din tatuering?

Qustaph wrote:
    Kör hårt!
    Lite OT men vad visar din tatuering?

där står Liddell

vaknade precis och gymmet stänger 14 så hinner inte träna idag:(.
    men har härlig träningsvärk sen passet igår:D

tänkte skriva in en liten rolig sak.ska på arbetsintervju imon:).fast känns lite jobbigt ska va där kl 9.och jag som har gått upp kl 13-14 varje dag nu ett bra tag det blir svårt som fan att va pigg.o kan ju inte sitta där som en zombie då hade dem trott jag va dum i huvet.hoppas jag får jobbet för pengar är aldrg fel.det är på mcdonalds jag har sökt.visst det är kanske ett slav jobb men man får fan inte jobb nån annan stans.men måste ha körkort o de är ju lite svårt när man är 17.

nu handlade detta inte om träning men skrev det ändå:)

bullis the king wrote:
    Du äter för lite och tränar med på tok för hög volym.

jag ska äta mer.och jag äter mer o mer för varje dag.

eftersin det klyddade till sig förra veckan så vänder jag på schemat så jag tränar bröst/mage idag.känner mig ganska sliten idag eftersom jag fick gå upp kl 7 idag vilket jag inte gjort på ett tag.sov inte många timmar inatt för jag var nervös som fan inför arbetsintervjun.men det gick bra på den:).så blir träning idag vid 15.

Fint att intervjun gick bra!
    Hur känns armarna? Sjuka ännu?

hur mycket har du ökat egentligen sen du började träna? Lite före&efter stuffs? :)

Kör hårt pojk

Undertaker wrote:
    Fint att intervjun gick bra!
    Hur känns armarna? Sjuka ännu?

armarna känns bra nu:)

faogel wrote:
    hur mycket har du ökat egentligen sen du började träna? Lite före&efter stuffs? :)

Kör hårt pojk

vet inte det enda jag har från börja va armått och det va 30cm spänt och nu har jag 37cm.och sen vägde jag 69kg nu väger jag 77-78kg

liddell wrote:
    armarna känns bra nu:)

vet inte det enda jag har från börja va armått och det va 30cm spänt och nu har jag 37cm.och sen vägde jag 69kg nu väger jag 77-78kg

Har du inga före och efter bilder ?

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 355 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.