- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 september, 2008 at 21:17 #500827Anonym anvandareMemberkiRRe wrote:update? lidell släng upp lite bilder få se om det blivit nån skillnad?
skillnad har det blivit men inte i muskeler.utan har gått ner från 78kg-69kg.men har fått ett fast schema nu på jobbet och kommit in i det bra och vant mig vid stressen så nu är jag inte så slut efter jobbet som jag brukade vara.så ska på måndag ner till gymmet och träna.första gången på länge.så nu lyfter jag denna journalen.för att om jag har den här så måste jag skriva in och det får mig till att sköta träningen bättre.
så här kommer mitt schema att se ut nu
Dag 1
skivstångsrodd
sittande rodd
latsdrag
hantelcurl
sittande vadpressDag 2
lutande hantelpress
hantelpress
hantel lyft åt sidan
militärpress
liggande tricpspress
pushdownsDag 3
knäböj
marklyft
raka marklyft
stående vadpress
sittande vadpress
cruncheshar skrivit många gånger att nu ska jag ta tag i träningen och bla bla bla.men nu har alla privata problem löst sig och jag mår bättre.har även kunnat börja äta som vanligt:) . så på måndag kör jag igång.målet då är fortfarande mitt gammla att nå upp till 80kg.
18 september, 2008 at 21:24 #500828Anonym anvandareMemberHey dude!…kollade i genom din journal lite…och jag känner igen mig själv lite här och där!
Behöver du någon hjälp med någonting så är det bara att skriva,lr skicka ett PM!!
Kör på nu för fan!!
Lyck till!….Journal kommer jag att följa!
18 september, 2008 at 21:27 #500829Anonym anvandareMemberpriest__88 wrote:Hey dude!…kollade i genom din journal lite…och jag känner igen mig själv lite här och där!Behöver du någon hjälp med någonting så är det bara att skriva,lr skicka ett PM!!
Kör på nu för fan!!
Lyck till!….Journal kommer jag att följa!
tack.jag lovar ska köra på som fan.har haft koll här på forumet ett tag och folk bara växer och växer och själv så bra krymper man.så nu ska jag fan ta tag i det.
18 september, 2008 at 21:31 #500830Anonym anvandareMemberRätt inställning mannen!!!….Lycka till nu!…
Som sagt..är det något..vad som helst…så fråga gärna!
18 september, 2008 at 23:49 #500831Anonym anvandareMemberJo jag vet hur det är med stress. Mår heller inte riktigt psykiskt (eller fysiskt) bra just nu så jag vet hur det känns.. men de behöver vi inte gå in på. Lycka till nu hoppas allt det bra
19 september, 2008 at 08:18 #500832Anonym anvandareMemberMranderson wrote:Jo jag vet hur det är med stress. Mår heller inte riktigt psykiskt (eller fysiskt) bra just nu så jag vet hur det känns.. men de behöver vi inte gå in på. Lycka till nu hoppas allt det brahoppas det fixar sig för dig.tack:) ska köra på riktigt ordentligt nu
22 september, 2008 at 07:28 #500833Anonym anvandareMembermåndag ska bli riktigt skönt att träna idag.sen bara idag och imorgon kvar på jobb sen ledig 2 dagar.skönt det med.men vet ni vad som inte är skönt.att ligga i sängen ha det varmt och skönt.också måste man upp så jävla tidigt:(. jaja bara att hoppas att det blir en lugn dag på jobbet.har sett fram imot att få träna har gått på jobbet med ett jävla smile bara för att jag ska dra och träna idag.nu såg jag att klockan blivit lite mycket.
kommer att träna vid ca 17-18 idag.
22 september, 2008 at 18:36 #500834Anonym anvandareMemberså då var man hemma igen efter både jobb och.så jävla skönt att få tränat idag.och lär känna av det imorgon:).kommer inga imponerande vikter nu dem kommande veckorna eftersom jag har ju inte tränat ordentligt sen i februari.men kul var det idag iallafall.
skivstångsrodd 10×4 40kg dropp på sista setet 15x30kg
sittande rodd 10×4 40kg
latsdrag 10×4 30kg
hantelcurl 10×4 11kg
sittande vadpress 10×4 25kg dropp på sista 20kg en jävla massa gånger.körde tills det brände satans gött i vaderna.grym kontakt idag kännde verkligen att musklerna arbetade.ser fram imot träningen imorgon.nu blir det käk
22 september, 2008 at 18:39 #500835Anonym anvandareMemberHärligt Liddell!
Hur ser formen ut i dagsläget efter träningsuppehållet? Vad ligger vikten på?22 september, 2008 at 18:42 #500836Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Härligt Liddell!
Hur ser formen ut i dagsläget efter träningsuppehållet? Vad ligger vikten på?sist jag vägde mig så vägde jag 69kg.ska väga mig imorgon.men om jag väger 69kg nu så har jag mycket bättre form nu än förra gången jag var på 69kg.
22 september, 2008 at 19:04 #500837Anonym anvandareMemberliddell wrote:sist jag vägde mig så vägde jag 69kg.ska väga mig imorgon.men om jag väger 69kg nu så har jag mycket bättre form nu än förra gången jag var på 69kg.Gott snack
22 september, 2008 at 20:55 #500838Anonym anvandareMemberTjenare!Hur går det med käkandet?
22 september, 2008 at 21:19 #500839Anonym anvandareMemberpriest__88 wrote:Tjenare!Hur går det med käkandet?jodå det går bättre nu än vad det gjort innan.väntar bara på pengar nu så jag kan ladda upp med lite bättre mat i kyl och frys.
22 september, 2008 at 21:30 #500840Anonym anvandareMemberGött!…eheh samma här!
22 september, 2008 at 21:54 #500841Anonym anvandareMemberVar inte orolig..
Ät mycket länge och träna hårt så kommer det med tiden !! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.