Liddell’s väg till muskler

Home Forums Dagböcker Liddell’s väg till muskler

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 355 total)
  • Author
    arne_fan wrote:
    Var inte orolig..
    Ät mycket länge och träna hårt så kommer det med tiden !!

japp ska göra det nu.asså äta ordentligt.

ordentlig träningsvärk sen igår:)

vägde mig nu och väger 70,7kg.

Var det 69 innan eller vad var det?

priest__88 wrote:
    Var det 69 innan eller vad var det?

det var 69kg sist jag vägde mig vilket var typ 2 månadersen eller något sånt.men nu var det 70,7

blev träning idag.hade ingen motivation alls och var trött som ett as men tog mig ändå till gymmet.

lutande hantelpress
    hantelpress
    hantel lyft åt sidan
    militärpress
    liggande tricpspress
    pushdowns

så såg passet ut.10×4 på alla men glömde mitt block så har inte vikterna nedskrivna och kommer inte ihåg dem nu.men passet gick bra hade riktigt bra kontakt.och kör lugnt nu den första veckan innan jag kör igång ordentligt.blir träning imorgon med:)

Härligt att du fan glöd att släpa dig till gymmet fast du var trött!!…bra jobbat mannen!

Prova lite variation när det gäller din reps och set, öka lite med vikterna så du kanske kan köra mellan 10 reps på den första och 4 reps i det sista(som exempel)

priest__88 wrote:
    Härligt att du fan glöd att släpa dig till gymmet fast du var trött!!…bra jobbat mannen!

Prova lite variation när det gäller din reps och set, öka lite med vikterna så du kanske kan köra mellan 10 reps på den första och 4 reps i det sista(som exempel)

okej jo visst kan jag testa köra så.har alltid kört så att en vecka typ 10×3-4 en vecka 6×4 men visst kan testa köra så som du sa.

kommer kanske bilder från passet imorgon.så här inte är så dött på bilder i denna journalen.

Tjenare Hampan!
    Om du tycker om yoghurt och inte tycker för jäkla illa om keso så har jag ett tips för dig:
    Ät en ordentlig frukost, lunch och middag. Som mellanmål mellan dessa, blanda 100-200 gram keso med samma mängd fruktyoghurt. Detta blir en rätt så bra blanding kolhydrater/proteiner med väldigt lite fett. Kvickt o lätt! En sån röra mellan frukost och lunch, en gång till mellan lunch och middag och en gång till vid 8-snåret på kvällen.

Prova detta varje dag i tre veckor och försäkra dig om att sova åtminstone 8-9 timmar varje natt. Försök att inte träna mera än 4 ggr/veckan. Väg dig nu och väg dig efter tre veckor. Jag trotr att du blir nöjd med vad du ser…

Scot Liddell wrote:
    Tjenare Hampan!
    Om du tycker om yoghurt och inte tycker för jäkla illa om keso så har jag ett tips för dig:
    Ät en ordentlig frukost, lunch och middag. Som mellanmål mellan dessa, blanda 100-200 gram keso med samma mängd fruktyoghurt. Detta blir en rätt så bra blanding kolhydrater/proteiner med väldigt lite fett. Kvickt o lätt! En sån röra mellan frukost och lunch, en gång till mellan lunch och middag och en gång till vid 8-snåret på kvällen.

Prova detta varje dag i tre veckor och försäkra dig om att sova åtminstone 8-9 timmar varje natt. Försök att inte träna mera än 4 ggr/veckan. Väg dig nu och väg dig efter tre veckor. Jag trotr att du blir nöjd med vad du ser…

hallå för fan:D

okej då ska jag absolut testa det.just nu har jag ändrat så jag kommer att träna 4ggr i veckan.men är har haft väldigt ont om tid dem senaste månaderna har varit as mycket jobb men ska ta tag i träningen igen.
    hoppas allt är bra med er där bort.var riktigt längesedan man såg er.

Jodå Hampus, allt är bra på denna sidan pölen!

(Förutom att mina ben gör så in i helsikes ont – körde tungt benpass i förrgår och de gör alltid som mest ont två dagar efter…)

Hälsa Jas, Emil och min ohängde lillebror så gott och lycka till med träningen!

Scot Liddell wrote:
    Jodå Hampus, allt är bra på denna sidan pölen!

(Förutom att mina ben gör så in i helsikes ont – körde tungt benpass i förrgår och de gör alltid som mest ont två dagar efter…)

Hälsa Jas, Emil och min ohängde lillebror så gott och lycka till med träningen!

tackar ska träna på riktigt ordentligt nu så fort jag är av min pencelin.har precis haft halsfluss.

men smärta efter benpass är ju riktigt skönt.specielt när man fan inte kan sätta sig på toa utan att känna av dem där satans knäböjen sen dagen innan:)

har varit dålig som fan på att uppdatera men har varit mkt problem på jobb så har inte riktigt haft tid men här kommer bilder på dagsformen.
    poserar inte bra så det behöver ni inte nämna.

några till

Du ser ut att ha mindre bf nu? Stämmer det?
    Fortsätt kötta! :D

faogel wrote:
    Du ser ut att ha mindre bf nu? Stämmer det?
    Fortsätt kötta! :D

jodå det stämmer.har ju haft extremt dålig kost ett tag.har liksom blivit att man levt på snus o kaffe på jobb och sprungit som en gris.så har gått ner en hel del.men har ändrat på det nu och börjat käka mer.

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 355 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.