Liddell’s väg till muskler

Home Forums Dagböcker Liddell’s väg till muskler

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 355 total)
  • Author
    Kung Bruno wrote:
    Hmm. Inte för att vara en skitstövel heller, vill bara hjälpa dig …

men är det inte dags att byta övningar/träningsupplägg om man kör på dina vikter efter 1+ år, oavsett om man har tagit en paus eller inte …?

men det e ju det jag har gjort.jag kör nu många droppset och fler reps än innan.

Jojje89 wrote:
    Som sagt Liddell vi vill inte vara elaka, vi vill faktiskt hjälpa dig :)

MVH

jo det förstår jag.men eftersom jag precis har bytt träningsset så kan ju faktiskt bruno kolla efter o se att jag har bytt.istället för o skriva så.och jag blir klart sur när du eller vem det va sa att jag inte gjort ökningar när ni inte sett hur jag såg ut när jag började.

Kung Bruno wrote:
    Men vi vet hur du såg ut för ~11 månader sen, och vi vet hur du ser ut nu …

GRATTIS! eller vad vill du höra.men som sagt jag har bytt träningsset och hoppas att detta går bättre.

Du borde nog se över din kost, för du själv verkar ju stensäker på att du får ut maximalt utav din träning. Och man kan göra mycket större ökningar på ett år. Vi började ungefär att träna samtidigt du&jag, så, i wish you more food!

Ingen illa menat, verkligen inte!

Fortsätt kämpa :up:

faogel wrote:
    Du borde nog se över din kost, för du själv verkar ju stensäker på att du får ut maximalt utav din träning. Och man kan göra mycket större ökningar på ett år. Vi började ungefär att träna samtidigt du&jag, så, i wish you more food!

okej ja jag måste äta mer det vet jag.men har haft problem med det som fan för jag blir liksom aldrig hungrig.men ska se över min kost.

liddell wrote:
    okej ja jag måste äta mer det vet jag.men har haft problem med det som fan för jag blir liksom aldrig hungrig.men ska se över min kost.

Det är bara att lasta in. Ät var tredje timme. Det fungerar för mig :)

Jag kan rekommendera Interactive nutrition – Mammoth 2500, med jordgubbssmak!
    En Gainer som är väldigt god och innehåller nästan 1000kcal(1200kcal blandat med mjölk)…
    Om du har svårt att äta tillräckligt med vanlig mat som jag har så är detta ett smaskigt alternativ som är lätt att få i sej! (kan ju ta halv dos om dan om man tycker det blir för dyrt, är ju ändå 600kcal blandat med mjölk) tror den låg runt 300 för 2,2kg..

Annars vad gäller tränandet och vikterna så tycker jag du ska köra på som du tycker och som det känns bäst för dej!:up:

Kör hårt!!:)

faogel wrote:

Är man en hardgainer (eller vad det nu heter) tror inte jag det handlar så mycket om MER mat, utan snarare mer Kvalitativ mat. Satsa på bra protein/kolhydrater som din kropp kan göra nytta av, problemet kan bero på att din kropp har svårt att ta upp alla ämnen. Lika med ”vanliga” maten, kyckling & fet fisk ftw :p

Kör du fortfarande sl? Annars är det väl skitsamma vad man lyfter, imo.

faogel wrote:
    Det är bara att lasta in. Ät var tredje timme. Det fungerar för mig :)

okej jag ska göra de:)

jwallin wrote:
    Är man en hardgainer (eller vad det nu heter) tror inte jag det handlar så mycket om MER mat, utan snarare mer Kvalitativ mat. Satsa på bra protein/kolhydrater som din kropp kan göra nytta av, problemet kan bero på att din kropp har svårt att ta upp alla ämnen. Lika med ”vanliga” maten, kyckling & fet fisk ftw :p

Kör du fortfarande sl? Annars är det väl skitsamma vad man lyfter, imo.

näpp jag kör inte sl mina knä klarade inte det.så nu satsar jag på att kunna tävla i cbb någon gång i livet.

Kung Bruno wrote:
    Hmm. Inte för att vara en skitstövel heller, vill bara hjälpa dig …

men är det inte dags att byta övningar/träningsupplägg om man kör på dina vikter efter 1+ år, oavsett om man har tagit en paus eller inte …?

Han har väl inte gjort annat än att byta övningar och träningsupplägg? Vissa har helt enkelt inte förutsättningarna för att bygga så mkt muskler. Man får göra det bästa av det ändå.

Jacksatan wrote:
    Han har väl inte gjort annat än att byta övningar och träningsupplägg? Vissa har helt enkelt inte förutsättningarna för att bygga så mkt muskler. Man får göra det bästa av det ändå.

ja jag har bytat träningsuppläg endel gånger men det är bara för att hitta nått som passar.asså nått som känns bra.

har inte uppdaterat på ett tag.har hänt en hel del i mitt liv så har inte tränat så mkt.har tex fått jobb:) men ska ta tag i träningen.tänkte köra ett pass imon.

Kan man inte träna för att man har jobb? Jag går både i skola&jobbar :p Så de var en dålig ursäkt.:P Med lycka till nu. Nu är det dags för några grymma pass tycker jag, kör hårt! :D

faogel wrote:
    Kan man inte träna för att man har jobb? Jag går både i skola&jobbar :p Så de var en dålig ursäkt.:P Med lycka till nu. Nu är det dags för några grymma pass tycker jag, kör hårt! :D

det är ju inte bara de men har ju haft en fuckad dagsrytm och gått upp vid 14.så nu när jag måste gå upp 7 är jag ganska död

Grattis till jobbet

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 355 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.