Liddell’s väg till muskler

Home Forums Dagböcker Liddell’s väg till muskler

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 355 total)
  • Author
    MATTI wrote:
    Är ju bra att du tränar men varför bara då och då, är du så lat?

har varit ganska lat men känner att nu måste jag fan ta tag i träningen om jag vill komma nånstans.sen just nu kör jag en 3-split eftersom jag brukar va ordentligt trött efter jobbet.

”Liddell’s väg till muskler”

Tänk på att ju mer du tränar, ju kortare blir vägen till dina efterlängtade muskler!

Bara en tanke…

faogel wrote:
    ”Liddell’s väg till muskler”

Tänk på att ju mer du tränar, ju kortare blir vägen till dina efterlängtade muskler!

Bara en tanke…

om du syftar på att jag knappt har tränat så fattar jag.men håller på att ta tag i träningen nu.och efter ett sånt bra pass som jag hade idag blir man bara sugen på att träba mer.

liddell wrote:
    riktigt sugen på både knäböj och mark:)

Lika sugen som du var vid det tillfället, om passet som vi aldrig fick se något av? :p

Nej, nu ska vi inte vara elaka. Det är bra att du tar tag i det, men släpp det inte nu bara, så blir de kanon ska du se! :up:

MVH

faogel wrote:
    Lika sugen som du var vid det tillfället, om passet som vi aldrig fick se något av? :p

Nej, nu ska vi inte vara elaka. Det är bra att du tar tag i det, men släpp det inte nu bara, så blir de kanon ska du se! :up:

MVH

jo jag vet har sagt det många gånger.men känner att om jag vill tävla på DC om ca 3 år så måste jag fan ligga i och inte slappa.

liddell wrote:
    jo jag vet har sagt det många gånger.men känner att om jag vill tävla på DC om ca 3 år så måste jag fan ligga i och inte slappa.

Det är nog en bra idé att träna då ja! :emo-thumb

faogel wrote:
    Det är nog en bra idé att träna då ja! :emo-thumb

japp.det är ju inte säkert det blir om 3 år men hade ju varit kul om man hade kunnat.men får se hur jag utvecklas.

liddell wrote:
    japp.det är ju inte säkert det blir om 3 år men hade ju varit kul om man hade kunnat.men får se hur jag utvecklas.

Coolt. Vilken viktklass siktar du på att köra?

faogel wrote:
    Coolt. Vilken viktklass siktar du på att köra?

vet inte men just nu väger jag typ 77kg eller nått sånt så det kommer väll bli -80.

ska jobba idag.är inte tänkt att träna idag men får se hur pass slut jag är efter jobbet.

och fy fan vad jag inte vill till jobbet idag känns så jävla blä!.fast sitter med ordentlig träningsvärk så det är nice:)

liddell wrote:
    ska jobba idag.är inte tänkt att träna idag men får se hur pass slut jag är efter jobbet.

och fy fan vad jag inte vill till jobbet idag känns så jävla blä!.fast sitter med ordentlig träningsvärk så det är nice:)

Vad har du för jobb?

MATTI wrote:
    Vad har du för jobb?

jobbar på mcdonalds.men blev ändå ganska kul idag:)

lutande hantelpress 10×4 12,5kg
    hantelpress 10×4 15kg
    hantel lyft åt sidan 10×4 7,5kg
    sittande hantelpress 10×4 12,5kg
    liggande tricepspress 10×4 20kg
    pushdowns 10×4 44kg

inga bra vikter men har as ont i huvet idag så tog det lite lugnt,men grym kontakt fick jag iallafall:)

liddell wrote:
    jobbar på mcdonalds.men blev ändå ganska kul idag:)

Då borde det ju inte vara några problem att gå upp X antal kilo. :ike:

snajt wrote:
    Då borde det ju inte vara några problem att gå upp X antal kilo. :ike:

sant.därför jag inte vill äta där varje gång jag jobbar.för då kommer det sluta med att jag blir mega fet.

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 355 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.