Liddell’s väg till muskler

Home Forums Dagböcker Liddell’s väg till muskler

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 355 total)
  • Author
    ChristofferL wrote:
    Har du blivit frisk än ?

jadå jag mår mkt bättre idag än vad jag gjorde igår.men blir ingen träning imon för jag fyller år så här kommer gäster.

idag lyfta jag på min feta röv och drog mig ner till gymmet.och jag är glad att jag gjorde det för jag hade nästan glömt bort hur skönt det är att träna o bara rensa skallen.ser inte uta att va tungt nu när man skriver upp det men för mig var det.hade grym kontakt idag.anledningen till att jag sänkt vikten på skivstångsrodden är för att jag brukade köra dem i smith.men nu kör jag dem fritt eller vad man ska kalla det.

skivstångsrodd 10×4 40kg
    sittande rodd 10×4 40,8kg
    latsdrag 10×4 35kg
    hantelcurl 10×4 10kg
    sittande vadpress 10×4 40kg

Thats the way to go! :up:

Härligt att du är på gång igen Liddell, men ge nu fan i de här uppehållen som du har mellan dina pass.

rolig att här e några som läser:)

faogel: jag lovar att det blir inget uppehåll.är redan sugen på att träna igen så imorgon blir det verkligen träning.

förbanad som fan.kommer ner till gymmet taggad som satan.och igår när jag va där såg jag ingenting om special tider utan trodde dem ahde öppet som vanligt.men då har dem satt upp en lapp idag! att dem stängde kl 15.och att det av stängt typ 4dagar framåt.så jävla tråkigt.

börja på ett riktigt gym med normala öppettider, välkommen till xact :emo-thumb

koffe wrote:
    börja på ett riktigt gym med normala öppettider, välkommen till xact :emo-thumb

jag är jävligt sugen på att börja på xact.eftersom jag jobbar i lödde så kan jag träna efter jobbet.så kanske kommer ut där när min kort är slut på train in.

eftersom gymmet är stängt så bjuder jag på några härliga bilder

Maffia-Liddell! :D

Vattenpipa FTW :)

Oggelit0 wrote:
    Vattenpipa FTW :)

ja vattenpipa är nice som fan.

har hört att röka vatten pipa 1 timma ska va som att röka 200 cigaretter vet dock inte hur sant detta är :|

Dannex wrote:
    har hört att röka vatten pipa 1 timma ska va som att röka 200 cigaretter vet dock inte hur sant detta är :|

inte 200 utan 10.men jag testade att inte ta halsbloss och då smakade det lika mycket.och rätta mig om jag har fel men nikotinet tas inte upp i muhålan har jag för mig att jag läst.spelar ingen större roll för jag brukar redan nikotin eftersom jag snusar.

Dannex wrote:

Det e skit snack ,

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 355 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.