- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 juni, 2008 at 01:30 #648288Anonym anvandareMemberxsmall wrote:Tack så mycket:) Ska försöka iallfall. Din träning ser ut att gå bra!?! ser riktigt STOR ut på din bild iallafall:up:
Det är ett sådant där monster som dom föder upp på Exhale.
Roligt att du börjar men en journal här, har ju också tittat lite i din blogg.
Hoppas att det blir tävling för dig.25 juni, 2008 at 07:33 #648289Anonym anvandareMemberDet går väl åt rätt håll iaf hoppas jag, klart du ska tävla.
Inleder dieten nästa vecka för ffxsmall wrote:Tack så mycket:) Ska försöka iallfall. Din träning ser ut att gå bra!?! ser riktigt STOR ut på din bild iallafall:up:25 juni, 2008 at 08:04 #648290Anonym anvandareMemberLycka till :emo-thumb ser ju bra ut det där
MVH/snuttan25 juni, 2008 at 16:34 #648291Anonym anvandareMemberJimmyW wrote:Klart du ska tävla! :emo-thumbjo jag ska satsa på att tävla..men vill inte se ut som en liten räka på scenen:p Så får väl se hur det går!
25 juni, 2008 at 16:40 #648292Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Det är ett sådant där monster som dom föder upp på Exhale.Roligt att du börjar men en journal här, har ju också tittat lite i din blogg.
Hoppas att det blir tävling för dig.Haha jo dom har man allt hört talas om:p Kanske får bli ett pass på Exhale om man är i göteborg nån gång, så kanske man få se alla biffar live:p Är det många bra tjejer som kör där?
Okej kul! har allt sett din blogg oxå!
25 juni, 2008 at 16:44 #648293Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:Lycka till :emo-thumb ser ju bra ut det där
MVH/snuttanTack detsamma! Några tävlingsplaner själv?
25 juni, 2008 at 16:51 #648294Anonym anvandareMemberxsmall wrote:Haha jo dom har man allt hört talas om:p Kanske får bli ett pass på Exhale om man är i göteborg nån gång, så kanske man få se alla biffar live:p Är det många bra tjejer som kör där?Okej kul! har allt sett din blogg oxå!
För att nämna några; Camilla Öhman, Irene Andersson, Eva Birath men där finns ju ett gäng till som tävlar.
25 juni, 2008 at 17:02 #648295Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:För att nämna några; Camilla Öhman, Irene Andersson, Eva Birath men där finns ju ett gäng till som tävlar.OKey vad kul! Då får det nog bli ett pass på Exhale snart!
25 juni, 2008 at 17:03 #648296Anonym anvandareMemberDet var som fan. Det är du som är fitnessmadde, alltså?
Det bara sprutar metrobloggare här inne.
Stort lycka till med allt. Ser förbannat bra ut.
25 juni, 2008 at 17:26 #648297Anonym anvandareMemberKommer inte se ut som en räka juuu hehe.
Sen får du ju se bilder och bli dömd med andra och på sätt kan du lättare se vad du behöver förbättra, för allt ändras för alla när dom tar på sig färg, tömmer sig eller en fin dräkt och står på scen, ljuset och allt påverka
Men räka är du inte:up:
25 juni, 2008 at 17:45 #648298Anonym anvandareMemberLycka till i din satsning!:up:emo-thumb O hundmänniska som man är så måste jag bara säga grym vovvsing du har, speciellt i hiphopoutfit:D
25 juni, 2008 at 17:59 #648299Anonym anvandareMemberSer grymt ut! du kommer definitivt inte se ut som någon räka! Pumpa på!
25 juni, 2008 at 19:52 #648300Anonym anvandareMemberxsmall wrote:Är just nu 3 veckor in i min diet mot fitnessfestivalen 2008. Kommer att bestämma först senare in i dieten om jag kommer att tävla eller inte, beroende på hur det ser ut och om jag lyckats lägga på mig tillräckligt med massa.Lägga på massa under diet, bulkdiet eller? :what:
25 juni, 2008 at 22:23 #648301Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Det var som fan. Det är du som är fitnessmadde, alltså?Det bara sprutar metrobloggare här inne.
Stort lycka till med allt. Ser förbannat bra ut.
Tack så mycket:) Japp det stämmer! Ser att du oxå har blogg där, får kika in på den
25 juni, 2008 at 22:27 #648302Anonym anvandareMemberJimmyW wrote:Kommer inte se ut som en räka juuu hehe.Sen får du ju se bilder och bli dömd med andra och på sätt kan du lättare se vad du behöver förbättra, för allt ändras för alla när dom tar på sig färg, tömmer sig eller en fin dräkt och står på scen, ljuset och allt påverka
Men räka är du inte:up:
Tackar det var snällt av dig! :)Jo det är sant en bra tömmning och laddning kan nog oxå göra stor skillnad. Ska du tävla i år?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.