- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 juni, 2008 at 12:31 #648318Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Skön avatar! Ser ut som en riktig hårding.
Hehe tack! Vadå ser ut?:evil: Jag är juh en hårding:p
29 juni, 2008 at 12:36 #648319Anonym anvandareMemberNicklas@ON wrote:Kör hårt tjejen och lycka till :emo-thumbTackar Bossen! Japp Ska köra gärnet:) Hur går det i USA!?!
29 juni, 2008 at 12:37 #648320Anonym anvandareMemberLundis wrote:Fräscht gym och snygg fysik!Lycka till!
Tack så mycket! Korten är tagna på N`joy i Örebro
29 juni, 2008 at 14:51 #648321Anonym anvandareMemberHej gumman!! det kommer bli superbra sedan när tävlingen är det lovar jag dig!!, då kommer vi stå och glänsa tillsammans:)….mer bilder bara hihi…puss på dig och kör stenhårt nu!!
29 juni, 2008 at 21:40 #648322Anonym anvandareMemberDAGENS PASS AXLAR
Hantelpress:
11 kg 10 rep
14 kg 10 rep
16 kg 8 rep
16 kg 6 rep
14 kg 9 repPress bakom nacke:
3 set 30 kg 8-6 repHantelyft åt sidan:
6 kg 10 rep
9 kg 8 rep
9 kg 8 rep
6 kg 8 rep
(Körde drop set med 4 kg hantlarna mellan varje set)Lyft åt sidan cable:
3 set till maxHantellyft åt sidan framåtlutande:
3 set 6 kg 10-8 rep
(körde drop set med 3 kg hantlarna mellan varje set)Stående Kryssdrag i cable:
3 set till maxLyft till hakan med stång:
20 kg 10 rep
25 kg 8 rep
25 kg 8 repFörrutom detta körde jag 1h på motionscykel på morgonen och 40 minuter cardio efter passet. Dagsvikten ligger på 52,5kg så jag har gått ner 3,5kg sen dietstart
29 juni, 2008 at 21:41 #648323Anonym anvandareMemberbloodfist wrote:haha denna fråga kanske inte passar inte här men såg att du ahde skrivit PB förut, vad betyder de? e de rekord elle? haha personligt bästa elle? vill bara vetaJapp det stämmer! Person bästa betyder det:)
29 juni, 2008 at 21:43 #648324Anonym anvandareMemberelinorLilja wrote:Hej gumman!! det kommer bli superbra sedan när tävlingen är det lovar jag dig!!, då kommer vi stå och glänsa tillsammans:)….mer bilder bara hihi…puss på dig och kör stenhårt nu!!Tack detsamma! Ja det ska bli riktigt kul:P Nu kör vi gärnet så kommer allt bli bra:)
29 juni, 2008 at 21:46 #648325Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Hur mycket är planerat att gå ner?Vet inte riktigt! Deffar på tills det ser bra ut.
1 juli, 2008 at 22:18 #648326Anonym anvandareMemberFick till ett riktigt grymt arm pass igår. Styrkan kändes på topp..skönt att jag inte tappat någon styrka än trots att jag gått ner 4kg i vikt.
Så här såg passet ut:
BICEPSHantelcurl
11kg 10 rep
14 kg10 rep
16 kg 8 rep
19 kg 10 rep
19 kg 8 rep
14 kg 8 repHammercurl
3 set 14kg 10-8 repKoncentrationscurl
3 set 11kg 10-8 repPosecurl i cable
3 setTRICEPS
pushdown med rep
3 setpress från panna (stång)
3 set 25kg 10-8 repEnarms hantellyft bakom huvudet
3 set 9kg 10-8 repSmal bänkpress
3 set 30kg 12-10 repDips mellan bänkar
3 set1 juli, 2008 at 23:33 #648327Anonym anvandareMemberIngen höjdare att köra knäböj en dag som den här. Kände mig slö och dåsig efter att ha legat i solen en stund, hehe måste juh passa på att bättra på solbrännan lite. Piggnade dock till när jag kom till gymmet och fick till ett riktigt schysst benpass!
KNÄBÖJ (såklart:P)
30kg 10 rep
40kg 10 rep
50kg 10 rep
60kg 10 rep
70kg 6 rep
60 kg 10 repBENPRESS
3set 230kg 8 repUTFALL i smithmaskin
3 set 50kg 12-10 repBENSPARK
3 set till maxBAKSIDA LÅR SITTANDE
3 setRAKA MARKLYFT med hantlar
19kg 12 rep
21kg 10 rep
24kg 8 rep
19kg 10 repArnold övning höft lyft
3 setSen var passet slut..och jag fick stappla ut till bilen:( Fick sån jäkla pump i låren och röva
För övrigt blev det den vanliga cardiodosen. Har sänkt ner en del på maten så nu börjar det hända grejer!Snart dags att slänga upp lite nya dagsformskort nu när det värsta späcket är borta!:p
5 juli, 2008 at 18:11 #648328Anonym anvandareMemberMen snälla du!! Madde är en av mina bästa kompisar och jag ser henne ibland och de bilderna hon laggt upp är inte de nyaste hon har. Hon har muskler och har en jättefin kropp. Jag tror du stör dig på att hon ser bra ut för fel kropp för body fitness har hon inte!!. Hon har byggt på sig jättemycket muskler sedan jag såg henne i början.
Jag tycker du är taskig som skriver så för jag VET att det finns många många nya BF tjejer som är väldigt väldigt mycket mindre och vi alla är nybörjare någon gång…
Tänk på det!!
/ Elinor Debut FF08 BF
LaMaffia wrote:Men ärligt tjejen ska DU tävla? Du har ju inte en enda liten muskel på kroppen. Trodde man skulle ha muskler i bodyfitness och inte bara ett par stora bröst??
Fattar du inte att dom killar som skrivit till dig att de tycker du ska tävla skriver så för att du ser ut att vara ett lätt objekt? Ärligt kolla dina kort vad tror du dom sänder ut för signaler? Varför inte söka till Slitz eller moore därr du nog platsar bättre.Helt sjukt att du har spons:| Skulle gärna vilja veta vad dina sponsor tänkte när dom valde att ge dig spons. -JA hon kan stå i vår monter med sina bröst så kommer alla killar med höga testo nivåer komma dit och köpa
Sorry kunde inte hålla mig skriver nog det som alla tänker. Om jag vore du skulle jag bygga i 5år och sedan deffa. Ibland är sanningen hård men livet likaså…
5 juli, 2008 at 18:31 #648329Anonym anvandareMemberLaMaffia wrote:Men ärligt tjejen ska DU tävla? Du har ju inte en enda liten muskel på kroppen. Trodde man skulle ha muskler i bodyfitness och inte bara ett par stora bröst??
Fattar du inte att dom killar som skrivit till dig att de tycker du ska tävla skriver så för att du ser ut att vara ett lätt objekt? Ärligt kolla dina kort vad tror du dom sänder ut för signaler? Varför inte söka till Slitz eller moore därr du nog platsar bättre.Helt sjukt att du har spons:| Skulle gärna vilja veta vad dina sponsor tänkte när dom valde att ge dig spons. -JA hon kan stå i vår monter med sina bröst så kommer alla killar med höga testo nivåer komma dit och köpa
Sorry kunde inte hålla mig skriver nog det som alla tänker. Om jag vore du skulle jag bygga i 5år och sedan deffa. Ibland är sanningen hård men livet likaså…
Jag tycker du borde vara försiktigare med att uttala dig om varför människor som du aldrig har träffat gör som de gör. Kanske killarna som peppar henne i den här tråden ser tävlingspotential i henne och tycker det är kul att hon gör slag i saken och kliver upp på scenen?
Och vad har du för förklaring till att flera tjejer har stöttat henne? Är de lesbiska menar du?
Du skriver att hon inte har ”en enda liten muskel” på hela kroppen. Antingen överdriver du eller så har du en skev verklighetsuppfattning, för hon har då större muskler än 95% av alla tjejer jag har sett – åtminstone de som varit i närheten av hennes fettprocent. Dessutom ser hon ut att ha en bra grund att bygga på, d.v.s. breda axlar, smal midja och bra linjer.
Angående signalerna hennes bilder sänder ut så tycker jag inte att det är särdeles porrigt att göra fitnessposer i långbyxor och linne.
Om man ändå har tänkt tävla i framtiden så är det väl lika bra att börja medan man är ”klen” så att man får lite erfarenhet av själva tävlandet? Du verkar ha koll på Bodyfitness, så du vet säkert själv att det inte räcker med att ha en snygg fysik – man måste kunna presentera den på ett bra sätt också.
Det enda jag verkligen håller med dig om är att hon skulle platsa bra i Moore eller Slitz. Men jag är som sagt övertygad om att det inte är det enda hon duger till.
5 juli, 2008 at 19:34 #648330Anonym anvandareMemberJag har heller inte tävlat men har 4 sponsorer så det har egentligen inget med om man tävlat eller inte. Tror de på en så sponsrar de så är det bara. Hur skulle jag annars fått spons?
LaMaffia wrote:De killar som skrivit till dig att du ska tävla har nog gjort det för att dom ser dig som ett lätt objekt. Inte ila meanat men vi båda är tjejer och vet ju hur killar tänker. Jag tror det kan bli bra om du lägger på dig en hel del massa. Men i dagsläget är du nog för tunn….Sen tycker jag det är konstigt att du har spons när du inte är så jätte muskelös och aldrig tävlat. Hur fick du den? Intresserad av att höra hur dina sponsorer tänkte. Menar finns ju så många andra bra tjejer runt om i landet.
5 juli, 2008 at 19:41 #648331Anonym anvandareMemberLaMaffia wrote:De killar som skrivit till dig att du ska tävla har nog gjort det för att dom ser dig som ett lätt objekt. Inte ila meanat men vi båda är tjejer och vet ju hur killar tänker. Jag tror det kan bli bra om du lägger på dig en hel del massa. Men i dagsläget är du nog för tunn….Sen tycker jag det är konstigt att du har spons när du inte är så jätte muskelös och aldrig tävlat. Hur fick du den? Intresserad av att höra hur dina sponsorer tänkte. Menar finns ju så många andra bra tjejer runt om i landet.
Jadu, himla lätt att kritisera folk bakom en skärm.Speciellt då man själv inte har bilder uppe.
Är det inte bättre att vi tjejer peppa och uppmuntra varandra?
Då detta är mer en mansdominerad värld, tycker jag bara att det är bra att även vi tjejer får hjälp och sponsorer!!Mer tjejer upp på scen!Madde, Lycka till med allt!:up:
5 juli, 2008 at 21:12 #648332Anonym anvandareMemberLisaTheOne wrote:Hmm har svårt att tro att du kör med dom vikterna du påstår. Skulle vilja se dig köra med 230kg i benpress och hantelcurl med 19kg. och 70kg i böj Du ser inte ut att kunna lyfta så mycket. Jag är större väger 63kg och lyfter inte ens det. Skulle va kul med en film.Jag vet en tjej som väger 57kg som tränar med 110-120kg i knäböj o marklyft, 80kg i bänkpress. Alltså kör minst 6reps med. Säger inga namn… haha
PS. Bra kämpat Madde, jag tror du kör med dom vikterna. Fast tror inte det är helt strikt curls med 19kg.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.