- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 oktober, 2009 at 08:44 #606486Anonym anvandareMember
Schyssta vader o även resterande ser då tilltalande ut.
Sälform? Vart då? :pOm du är van o vara i tävlingsform så kan jag väl förstå om du tycker dig vara i sälform men annars så skulle jag ju inte riktigt kalla det där för sälform.
5 oktober, 2009 at 21:18 #606487Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Schyssta vader o även resterande ser då tilltalande ut.
Sälform? Vart då? :pOm du är van o vara i tävlingsform så kan jag väl förstå om du tycker dig vara i sälform men annars så skulle jag ju inte riktigt kalla det där för sälform.
Tackar:D Nää nån tävlingsform har jag aldrig varit i o kommer nog aldrig att komma i heller för den delen men jag har varit betydligt mer vältränad och jag har en hel del hull kvar från min graviditet, gick upp över tjugo pannor he he:ph34r: Skulle ju inte skada med lite mer konturer:emo-thumb
Då ska vi se om jag kan komma ihåg vad som stoppats i skrinet idag.
Frukost: A-fil med kanel och osötade havreringar + två matskedar keso
Mellanmål: Äpple och halv banan
Lunch: Chili con Carne från igår, inget ris till.
Mellanmål: Banan, ca tio mandlar
Middag: Grillad kyckling med körsbärstomater, sockerärtor, morötter. Plus röra gjord på keso, avokado och getost.
Kvällsmellis efter cykeltur. Keso med tre teskedar katrinplommonpure och ett halvt rivet äpple
Och så har jag druckit enorma mängder te idag, kallt ute!!
I övrigt så har det ju varit vilodag men tog en cykeltur i höstkylan på ungefär en halvtimme. Har väldigt mycket träningsverk i rumpan från igår, nice.
Puss på dig Linda o hoppas att det blir träning för oss på onsdag, nu ska jag sätta mig och sätta ihop min tisdags klass.
5 oktober, 2009 at 21:37 #606488Anonym anvandareMemberJaha, då är det svikaren som äntligen hinner skriva! :p Ja, ja, ja Emilia, jag ska lägga upp bilder jag också, måste bara bearbeta det lite först, ångest…
Haft en galen dag och fick precis i mig middagen, alldeles på tok för sent, men inte mycket att göra när det gått i ett och flängts mellan skolan, jobben och annat konstant sen 7.45 imorse…Dagens träningsdos: 30 min cardio, cross-trainer, LÅGINTESIVT + instruerat 55 min spin. Anledningen till det mkt lågintensiva är en kropp som säger ifrån pga sömnbrist. Imorgon blir det välbehövlig vila, speciellt för knät som tycker att det är dags att spöka lite mer igen.
Får väl börja erkänna mina synder också och dela med mig av dagens matintag:
Frulle: Två kokta ägg, yoghurt med två matskedar keso, krossat linfrö, havregryn, en banan, en kiwi och kanel.
Mellis: Hopplöst när man flänger runt och inte kan ta med sig något, men blev en liten skiva grovt bröd med kalkon, färskost och groddar på skolan.
Lunch: Köttfärssås och fullkornspasta
Mellis: Keso och en banan + en banan efter träningen
Middag: Kyckling och lite ugnsbakade rotfrukter.
Nu blir det sängen!!! Lycka till med passet älsklingen, jag ska sätta mig och göra ett nytt imorgon em. Träning på onsdag vid fem-halv sex, före mitt pass, är ett måste!
6 oktober, 2009 at 22:44 #606489Anonym anvandareMemberGott brudar!! Bara att tuta på ordentligt nu!
Och Yra, du måste ju ha en riktigt konstig spegel.. för den där sälformen ser jag inte!!! Däremot ett par riktigt snygga vader!7 oktober, 2009 at 13:20 #606490Anonym anvandareMemberOk, här kommer det. Jag har dragit mig för det och det känns lite löjligt att lägga upp, och mkt ångestladdat, men, men, jag är solidarisk och lägger upp foton även jag….. Hoppas du är nöjd baby!
Fula foton och det är fantastiskt roligt att mina lappar lyser igenom brallorna, varför har ingen sagt nåt??? Ja, ja, här kommer det:
7 oktober, 2009 at 13:29 #606491Anonym anvandareMemberOch här kommer rapport från gårdagen också, Emilia, väntar på din!
VILA! Och en välbehövlig sådan.
Mat:
Frulle: Ett kokt ägg, yoghurt med två matskedar keso, krossat linfrö, havregryn, en banan, en kiwi och kanel.
Mellis: 1 banan och en halv proteinbar i all hast
Lunch: Återigen köttfärssås och lite fullkornspasta, nu är iaf eländet snart uppätet, rätt less!
Middag: Äggröra med två ägg samt en avokado med en liten klick creme fraiche. Blev en mycket sen lunch och var jättetrött så man var inte så sugen på middag.
Mellis/kvällsmat: Lite yoghurt blandat med lite keso + ngr pecannötter
det där med att inte äta sent funkar inte för mig, min mage sparkar bakut direkt utan mat, så det blir ganska sena mål.7 oktober, 2009 at 21:53 #606492Anonym anvandareMemberHallå min älskade vän!
Dina bilder är ju jättefina, men ja man känner sig sjukt pinsam när man lägger ut bilder så här men det är ju bara för att vi ska se om det händer nåt. O kanske en sporre att förbättra sig8) O dina lappar lyser inte igenom annars, bara med blixten på kameran. Skulle verkligen vilja ha dina axlar, måste nog börja köra mer styrka om jag ska komma i kapp:)
Blev ingen träningsrapport igår för att jag helt enkelt somnade med kläderna på när jag försökte natta vår bångstyriga dotter som inte alls ville sova.
Så nu kommer rapporten idag istället.
Träning:
Hade klass igår, 45 min spinning. Var riktigt kul igår med full klass o jag hade mycket energi. Var dock helt slut när jag kom hem och drack alldeles för lite så jag kände mig nästan bakfull när jag vaknade i morse.
Mat:
Frukost: Gröt med frysta bär och rivet päron. Keso med rivet äpple.
Lunch: Sallad med kräftstjärtar och räkor, fullkornspasta.
Mellanmål: Keso med avokado och getost
Banan innan passet
Middag: Korvstroganoff, åt utan pasta/ris till.
Åt ett päron och äpple under dagen utöver detta tror jag men minns inte riktigt.
Idag: Kort helkroppspass, fick träna väldigt snabbt då jag fick passa på då min dotter sov. Skulle få massage av en kollega som precis utbildat sig. Men tyvärr han dotterna vakna mitt upp i alltihopa så nu har jag fortfarande knas med nacken.
Mat
Frukost: Gröt med frysta bär, keso med rivet äpple och hackade mandlar
Mellanmål: Banan och lite fisk ( vet låter konstigt men jag åt lite av min dotters lunch)
Lunch: lite rester från igår
Mellanmål: Smoothie och banan
Middag: Två kokta ägg med quinoa och grönsaker.
Lite besviken över att jag inte hann träna med Linda idag och att passet blev lite stressigt. Har funderat lite på om jag ska lägga in ytterligare ett styrkepass i veckan så småningom. Känns konstigt lite att bara köra 2 ggr.
Godnatt:D
7 oktober, 2009 at 22:30 #606493Anonym anvandareMemberlindaa wrote:Fula foton och det är fantastiskt roligt att mina lappar lyser igenom brallorna, varför har ingen sagt nåt??? Ja, ja, här kommer det:En spontan tanke är ju att ingen kanske vågar erkänna att dom tittat just i det området
Tycker det ser bra ut för båda två. Skoj med två tjejer som krigar tillsammans!
8 oktober, 2009 at 22:09 #606494Anonym anvandareMemberTack baby för dina ord, kan ju bara säga att om jag ens ser ut i närheten av hur du ser ut den tiden efter jag fött barn, ja då kommer jag vara lyckligast i världen! Synd att vi inte kunde träna igår… Måste ses till veckan när du kommer hem igen, miss u!!!!
Nu ligger jag en dag efter hela tiden, får ta igen det här!
Onsdag:
Styrka helkropp + instruerat spinning 55 minKan ju inte påstå att mitt matintag är särskilt varierande för tillfället, men jag har ju aldrig tid att laga mat…
Frulle: två kokta ägg, yoghurt med två matskedar keso, krossat linfrö, havregryn, en banan, en kiwi och kanel.
Lunch: Lax med fetaost samt sallad på kidneybönor, avokado och purjo + lite spenat
Mellis: Hmmm, ja, vad blev det egentligen? Tror jag fick i mig en knäckemacka med räkost och två skivor skinka + en banan efter träningen
Middag: Sista resterna av den där köttfärssåsen som aldrig ville ta slut!!! Lite fullkornspasta och lite keso för att fylla ut.
Torsdag:
Instruerat spinning 45 min. Skulle blivit lite cardio innan, men ja, undanflykter, undanflykter, men kom iväg sent från jobbet med en skrämmande huvudvärk efter en hel dag i ett rum med mycket dåligt luft. Men det blev en rejäl omgång i spinningsalen och stretch i 20 min efteråt.Emilia: har du stretchat??? Och har du legat på mattan??? Jag gissar inte… :nono:
Frulle: Ett kokt ägg, yoghurt med krossat linfrö, havregryn, en banan, en kiwi och kanel. (jag gillar mina ägg och min yoghurt…)
Lunch: Lax med fetaost samt sallad på kidneybönor, avokado och purjo + lite spenat
Mellis: En banan i en kort paus, senare keso och en avokado.
Middag: Då har man bytt ut köttfärssåsen mot lax… Jag behöver mer tid att laga mat!!! Återigen lax med feta nu med broccoli och spenat. Trött och sent, orkade inte fixa nåt mer. Så nu har jag dessutom okynnesätit två knäckemackor med räkost…
Imorgon blir det matlagning, något annat ska tjatas ut i evighet… Kanske läge att laga fler rätter när man ändå håller på. Både på gott och ont att inte ha nån annan som trycker i sig all mat, man får mat för flera dagar, men lite för många dagar ibland.
Hoppas du får en underbar helg finaste vännen min! Puss på dig!
8 oktober, 2009 at 22:11 #606495Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:En spontan tanke är ju att ingen kanske vågar erkänna att dom tittat just i det områdetTycker det ser bra ut för båda två. Skoj med två tjejer som krigar tillsammans!
Haha, ja, det är nog kanske så!
Är kul för oss oxå, så skönt att ha någon annan tjej som gillar att köra lika hårt som en själv! :emo-thumb9 oktober, 2009 at 10:54 #606496Anonym anvandareMemberSer ut som ni har bra utgångspunkt när man tittar på bilderna.:up:
9 oktober, 2009 at 11:06 #606497Anonym anvandareMemberDet ser verkligen schysst ut, och kan föreställa mig att ni kommer nå toppresultat, för så lång bort är det inte, det hägrar rakt framför er~
GO hard! :emo-thumb9 oktober, 2009 at 11:34 #606498Anonym anvandareMemberyra wrote:Så var det dags att offentliggöra dagsformen, lite pinsamt men jag bjuder på det;) Vikt idag 59,8kg ( är 165cm lång )Ska vi se om detta fungerar… Ni får ha överseende med min sälsläta kropp och ta med i beräkningarna att jag i princip inte tränat ordentligt sen 1 1/2 år tillbaka. Men men man kör ju på för att bli bättre.. O bilderna har man ju för att jämföra med… Men suck.. får ligga i verkar det som.
vidrigt bra vader:up:
10 oktober, 2009 at 16:24 #606499Anonym anvandareMemberHallå allihopa!
Är sen i torsdags på besök hos min mamma på landet i Skåne, därav lite dålig uppdatering.
Torsdag blev vilodag helt enkelt för att det inte hanns med då vi hade en bilresa på 7 timmar.
Igår blev det 30 min ganska intensiv löpning i kuperad terräng. Tyvärr hade jag galet ont i ryggen efteråt och var helt kvaddad hela kvällen. Har problem med nacken och nu satte det sig överallt.
Maten kommer det uppdatering på ikväll när dottern har somnat för då kan jag sitta här i lugn och ro skriva.
Linda! Vad duktig du är med mat o träning, ser fram emot att träna ihop i veckan. Love u!
Till er andra: Tack för fina kommentarer, värmer i ett mycket självkritiskt hjärta:D
10 oktober, 2009 at 16:49 #606500Anonym anvandareMemberNi är ju bägge två redan nu i mkt bättre form än vad de allra flesta tjejer är som man ser på gymet Absolut inget o klaga på.
Givetvis måste man vara ngt självkritisk annars finns det sällan ngn glöd att träna vidare med
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.