- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 augusti, 2007 at 09:11 #859022Anonym anvandareMember
Fasen vad duktigt du är!
Ha en kanon dag baby! See you soon!
KRAM7 augusti, 2007 at 09:26 #859023Anonym anvandareMemberYeah så ska det låta Paula JUST DO IT
7 augusti, 2007 at 10:32 #859024Anonym anvandareMemberTisdagen den 7 augusti 2007[/b]
Tack för alla små härliga tillrop och påhejningar Jag har just ätit 250g äpple för att hålla humöret uppe fram till lunch. Funkar strålande så här andra dagen Tänkte precis skriva ”vi får hoppas att motivationen håller i sig” men nu skriver jag inte det utan citerar Paula (eller var det Nike?) ”JUST DO IT[/b]”. Jag har insett att diet är 100% psykologi. Skulle behöva träna psyket lika mycket som jag tränar kroppen.
Så till det mer intressanta i livet MAT och dagens måltider.[/b]
Måltid 1 – MATLÅDA – 780kcal[/b]
70g Protein
80g Kolhydrater
20g Fett[/b]
125g kokt Lax
140g Tonfisk
(laxen hamnade i lite dåligt sällskap men man måste ju tänka på proteinintaget)
100g Quinoa
250g färska GrönsakerMåltid 2 – KAKA – 500kcal[/b]
60g Protein
30g Kolhydrater
15g Fett[/b]
Micro PEPPARKAKA à la diet[/b]
2 hela ägg (80g vita + 40g gula)
40g Fiberhavregryn
50g Proteinpulver (vanilj)
60g Lingonsylt Light
1dl vatten
Sötningsmedel
Kanel
Nejlika
Kardemumma
IngefäraMåltid 3 – MIDDAG – 650kcal[/b]
50g Protein
100g Kolhydrater
5g Fett[/b]
140g Tonfisk
100g Quinoa
120g Banan (efter träningen)TOTALT: 2100kcal[/b]
180g Protein
240g Kolhydrater
40g FettGYMMET[/b]
I gymmet idag ska det piskas AXLAR. Mohahahaaa….Ha de gött…[/b]
7 augusti, 2007 at 14:35 #859025Anonym anvandareMemberHejsan svejsan!
Här går det upp och ner som i en berg och dalbana!
Det är härligt att se dig när du är sprudlande glad och full med energi då verkar du helt oslagbar, ingen ting är omöjligt!
sååå du bit ihop och kom igen nu :friends:Vi ses väl snart hoppas jag?
7 augusti, 2007 at 14:53 #859026Anonym anvandareMemberUlrika Johansson wrote:Hejsan svejsan!
Här går det upp och ner som i en berg och dalbana!
Det är härligt att se dig när du är sprudlande glad och full med energi då verkar du helt oslagbar, ingen ting är omöjligt!
sååå du bit ihop och kom igen nu.Vi ses väl snart hoppas jag?
NU ÄR JAG OSLAGBAR [/b]:yahoo:
Har varit rätt deppig sista tiden utan att veta riktigt varför men varför sura när man kan vara glad
Nu blir det inget mer surande i denna tråd!
Det var otroligt roligt å träffas igen. Din off-form är ju sååå grym :worship:
Jag längtar redan till nästa dejt! KRAM[/b]
7 augusti, 2007 at 15:30 #859027Anonym anvandareMemberKakmonstret rapporterar[/b]
Mina Diet-kaks-recept är bara sååååå bra. Dagens recept slog alla höjder. Jag vet inte om någon av Er har provat nått recept, vore kul å veta. Dagens ”Mjuka Pepparkaka” har precis avnjutits med en kopp kaffe Det känns som man sitter och fuskar så god tycker jag denna kaka är och det enda onyttiga skulle väl vara sötningsmedlet :up:
7 augusti, 2007 at 16:37 #859028Anonym anvandareMemberLiMi wrote:Kakmonstret rapporterar[/b]Mina Diet-kaks-recept är bara sååååå bra. Dagens recept slog alla höjder. Jag vet inte om någon av Er har provat nått recept, vore kul å veta. Dagens ”Mjuka Pepparkaka” har precis avnjutits med en kopp kaffe Det känns som man sitter och fuskar så god tycker jag denna kaka är och det enda onyttiga skulle väl vara sötningsmedlet
är du allt på G igen, så gött å se!
Vi ska köra AS tufft när jag kommit på plats, inte en dags vila … bara så du vet!Keep up the good spirit tills jag kommer ner!
KRAM;)7 augusti, 2007 at 16:41 #859029Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:är du allt på G igen, så gött å se!
Vi ska köra AS tufft när jag kommit på plats, inte en dags vila … bara så du vet!Keep up the good spirit tills jag kommer ner!
KRAM;)Du kommer få en tuff match bruden
7 augusti, 2007 at 17:02 #859030Anonym anvandareMemberTräningen går bra Linda?
From september kommer jag vara på gymmet runt 17 och förhöja stämningen igen7 augusti, 2007 at 17:39 #859031Anonym anvandareMemberJag har kopierat alla din recept! Har dock inte hunnit pröva alla än:pop: Dietpannkakan är en favvoo som jag kan äta mig till döds på
Nästa recept jag tänkte försöka mig på är just, Dietpapparkakan! Har dock ingen :nejlika, lingonsylt, eller vaniljprotte hemma: Har bara choklad och halllon/jordgubbssmak? Blir det bla med någon av dom tror du???
Evigt tacksam för dina uuuuunderbara recept!!!:worship:
Kram!
7 augusti, 2007 at 18:36 #859032Anonym anvandareMemberMelin wrote:Träningen går bra Linda?
From september kommer jag vara på gymmet runt 17 och förhöja stämningen igenGÖTT![/b] Jag har saknat dig
Träningen går strålade och jag växer varje dag Du kommer nog inte känna igen mig
7 augusti, 2007 at 18:43 #859033Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Jag har kopierat alla din recept! Har dock inte hunnit pröva alla än:pop: Dietpannkakan är en favvoo som jag kan äta mig till döds på.Nästa recept jag tänkte försöka mig på är just, Dietpapparkakan! Har dock ingen :nejlika, lingonsylt, eller vaniljprotte hemma: Har bara choklad och halllon/jordgubbssmak? Blir det bla med någon av dom tror du???
Evigt tacksam för dina uuuuunderbara recept!!!:worship:
Kram!
Kul, kul [/b]:emo-thumb Angående pepparkakan så är nog nejlika ett måste för att det ska smaka som just pepparkaka. I övrigt är det ju bara att testa sig fram. Pepparkaka med chokladsmak kanske är toppen, vem vet?
Kramis!
7 augusti, 2007 at 19:27 #859034Anonym anvandareMemberAXLAR[/b] :bb2: Dagens pass!
*[/b] Uppvärmning med Sidolyft i Cable – 2 set
*[/b] Baksida i Cable – 3 set
*[/b] Baksida i Pec-Dec – 3 set
*[/b] Militärpress – 3 set
*[/b] Sidolyft med hantel – 3 set + 3 dropp set:lazy:
8 augusti, 2007 at 11:41 #859035Anonym anvandareMemberOnsdagen den 8 augusti 2007[/b]
Imorse bakade Kakmonstret en Banan/Chokladkaka som ska förtäras under dagen. Mums, mums…
I gymmet blir det ben + vad och passet avslutas med ett spinning-pass Jag vet redan att träningsvärken den närmaste veckan kommer vara underbar (NOT) Ha.ha rätt åt mig…
Recept på dagens Banan/Chokladkaka[/b] – 530kcal[/b]
60g Protein
40g Kolhydrater
15g Fett[/b]
2 hela ägg (80g vita + 40g gula)
20g Fiberhavrehryn
50g Proteinpulver (choklad)
100g Banan
Sötningsmedel
KakaoDagens måltider[/b]
Förmiddagsfika – 370kcal[/b]
Halva kakan + 1 äpple (125g) + Latte (100g laktosfri mjölk)Lunchlådan – 780kcal[/b]
125g kokt Lax
140g Tonfisk
100g Quinoa
250g GrönsakerEftermiddagsfika – 330kcal[/b]
Resten av kaka + 1 äpple (125g)Middag – 480kcal[/b]
140g Tonfisk
100g Matvete
150g KidneybönorTotalt 2000kcal[/b]
185g Protein
215g Kolhydrater
40g Fett8 augusti, 2007 at 13:55 #859036Anonym anvandareMemberMumms ser gott ut med kakdiet!
See you soon baby!
KRAM -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.