Lindas Dagbok – KOST & BYGGNING

Home Forums Dagböcker Lindas Dagbok – KOST & BYGGNING

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 307 total)
  • Author
    Denicé wrote:
    Grattis på födelsedagen!!!

Hipp,hipp, HURRA,HURRA,HURRAAAAA!!!:fun: :dance: :pop:

Tack Denicé![/b] ;)

Stort grattis Linda!

Hoppas du skall få njuta i flera dagar nu och slippa deppa över allt det världsliga. Du är i kanonform och har energi så det bara sprudlar om det. Och den dag du verkligen känner att du vill bli av med lite extra mjukhet vet du ju att du gjort det förr och kan göra det igen.

Du är en äkta kämpe!

Kram,
    Linda

Ps. Dina kakrecept verkar så goda – har sparat allihopa men inte fått för mig att baka någon än. Har fullt upp med att göra blåbärspaj så gott som varje dag :P

Tack tack! Hoppas att du också har haft en underbar födelsedag!!! :D

Grattis i efterskott från en virrpanna, men bättre SENT än ALDRIG!
    Hoppas din födelsedag och allt annat var super duper!
    Vet du vad:
    Tränar på hälsostudion i morn och onsdag eftermmiddag och fredag om du ska med!
    A lot of love from me…..to you baby!

Linda G wrote:
    Stort grattis Linda!

Hoppas du skall få njuta i flera dagar nu och slippa deppa över allt det världsliga. Du är i kanonform och har energi så det bara sprudlar om det. Och den dag du verkligen känner att du vill bli av med lite extra mjukhet vet du ju att du gjort det förr och kan göra det igen.

Du är en äkta kämpe!

Kram,
    Linda

Ps. Dina kakrecept verkar så goda – har sparat allihopa men inte fått för mig att baka någon än. Har fullt upp med att göra blåbärspaj så gott som varje dag :P

Hej lilla My :) Tack så mycket ;)

Jag blir rätt grinig när jag är hungrig annars är livet toppen. Träningen går strålande och musklerna växer. Känner mig som Hulken när jag försöker pressa in mig i blusarna från förra sommaren :D

Hur mår du? Tränar du på lika hårt som vanligt?

Kram Linda

Emelie83 wrote:
    Tack tack! Hoppas att du också har haft en underbar födelsedag!!! :D

JA!!! [/b]Födelsedagen och hela helgens firande har varit kanon!!! :fun:

superberggren wrote:
    Grattis i efterskott från en virrpanna, men bättre SENT än ALDRIG!
    Hoppas din födelsedag och allt annat var super duper!
    Vet du vad:
    Tränar på hälsostudion i morn och onsdag eftermmiddag och fredag om du ska med!
    A lot of love from me…..to you baby!

Tack Supertjejen ;)

Mitt liv denna vecka består av jobb, mera jobb, son och hund samt träning. Du får gärna komma in till Borås men jag kommer inte hinna med att åka till Kinna, sorry. Blir lite fler lediga dagar för mig nu när jag byter jobb, då blir det lättare att träffas.

Kram, kram och träna väl! :emo-thumb

Skönt att höra attd et går bra för dig Limi:)
    Maten och träningen verkar ha hittat sin plats nu:emo-thumb

Keep it up !!!

Kram!

Denicé wrote:
    Skönt att höra attd et går bra för dig Limi
    Maten och träningen verkar ha hittat sin plats nu:emo-thumb

Keep it up !!!

Kram!

Träningen har gått riktigt bra länge nu och överkroppen har växt till sig en hel del :up: Vad gäller kosten/dieten så känner jag mig som en tre-åring ”jag vill”, ”jag vill inte”, ”jag vill”, ”jag vill inte”… :D …så här är jag väl inte riktigt hemma än :|

LiMi wrote:
    Tack Supertjejen ;)

Mitt liv denna vecka består av jobb, mera jobb, son och hund samt träning. Du får gärna komma in till Borås men jag kommer inte hinna med att åka till Kinna, sorry. Blir lite fler lediga dagar för mig nu när jag byter jobb, då blir det lättare att träffas.

Kram, kram och träna väl! :emo-thumb

jag hör av mig om jag får tid att dra in till borås så kan vi pumpa något pass, annars får vi ta det framöver! Vore super KUL, har ju också endel på NYA jobbet nu framöver så min prio blir:
    1. Jobb
    2. Kost
    3. Träna
    Även om jag vet att: träningen alltid kommer först, utan den kan allt kvitta! Du vet ju!

Kämpa på nu sweety så hörs vi av!
    KRAM

ps.smsar senare too day, så har du mitt nr.ds:nod

Måndag[/b]

Jag älskar måndagar. Ny vecka, nya möjligheter… …och idag har jag varit super duper duktig ;)

* 1900kcal [/b](sitter och klappar mig på en mätt mage just nu :p )
    * Har kört ett benpass på 30 minuter med:[/b]
    3 set knäböj
    3 superset med benspark och bencurl
    3 set raka marklyft
    4 set sittande vad

* Efter det 15 minuter på Cross Trainen[/b]
    * Passet avslutades med 50 minuter spinning + nedvarvning & stretch[/b]

Idag är jag bäst :D

LiMi wrote:
    Måndag[/b]

Jag älskar måndagar. Ny vecka, nya möjligheter… …och idag har jag varit super duper duktig ;)

* 1900kcal [/b](sitter och klappar mig på en mätt mage just nu :p )
    * Har kört ett benpass på 30 minuter med:[/b]
    3 set knäböj
    3 superset med benspark och bencurl
    3 set raka marklyft
    4 set sittande vad

* Efter det 15 minuter på Cross Trainen[/b]
    * Passet avslutades med 50 minuter spinning + nedvarvning & stretch[/b]

Idag är jag bäst :D

med den inställningen kan MAN flytta berg!
    Rock ON baby!;)

”Som uppstigen från de döda”[/b]

I söndags var det som om någon slog mig i huvudet ;) Helt plötsligt insåg jag att jag bär mig åt som en liten barnrumpa 😮 Livet har varit rätt upp och ner på sistone men inte behöver man bli ett offer för det. En rutig tjej som jag behöver rutiner men har man inga rutiner så får man skaffa sig. Eller hur?

Humöret är på topp, hungern som bortblåst och livet leker. Jag kör min egen lilla variant på IF, vilket inte allt är IF i ordets rätta bemärkelse men en bra lösning för mig.

:)

Ha det bäst alla Bodisar ;) Jag lever och är på G…

LiMi wrote:
    I söndags var det som om någon slog mig i huvudet Helt plötsligt insåg jag att jag bär mig åt som en liten barnrumpa Livet har varit rätt upp och ner på sistone men inte behöver man bli ett offer för det. En rutig tjej som jag behöver rutiner men har man inga rutiner så får man skaffa sig. Eller hur?

Humöret är på topp, hungern som bortblåst och livet leker. Jag kör min egen lilla variant på IF, vilket inte allt är IF i ordets rätta bemärkelse men en bra lösning för mig.

Ha det bäst alla Bodisar Jag lever och är på G…

Låter ju kanon!

Hur har du lagt upp din variant på IF då?:)

Jon Larsson wrote:
    Låter ju kanon!

Hur har du lagt upp din variant på IF då?:)

Jag har gjort som du gjorde :emo-thumb Jag försöker skjuta på första måltiden, lite varje dag. Första måltiden består alltid av nått litet, ett äpple eller en bit av min diet-kaka. Första riktiga måltiden är lunch och det blir ett riktigt stort mål med 500g grönsaker, 200g kyckling och minst 50g ris. Sedan äter jag bara nått litet (ett äpple eller en bit av min diet-kaka) innan träningen och efter blir det middag som är samma som lunchen. That’s it! :) Känns kanon!

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 307 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.