Lindas Dagbok – KOST & BYGGNING

Home Forums Dagböcker Lindas Dagbok – KOST & BYGGNING

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 301 through 307 (of 307 total)
  • Author
    LiMi wrote:
    ”Som uppstigen från de döda”[/b]

I söndags var det som om någon slog mig i huvudet ;) Helt plötsligt insåg jag att jag bär mig åt som en liten barnrumpa 😮 Livet har varit rätt upp och ner på sistone men inte behöver man bli ett offer för det. En rutig tjej som jag behöver rutiner men har man inga rutiner så får man skaffa sig. Eller hur?

Humöret är på topp, hungern som bortblåst och livet leker. Jag kör min egen lilla variant på IF, vilket inte allt är IF i ordets rätta bemärkelse men en bra lösning för mig.

:)

Ha det bäst alla Bodisar ;) Jag lever och är på G…

det kommer att bli kalas BRA!
    Rock ON!

Tack för ett riktigt roligt och trevligt pass idag!! vi ses snart igen. Kör på. :)
    Massa kramar!!

Paula wrote:
    Tack för ett riktigt roligt och trevligt pass idag!! vi ses snart igen. Kör på. :)
    Massa kramar!!

Ja det va riktigt roligt å träffas ;) får absolut bli fler gånger :yahoo: Här börjar en härlig träningsvärk sprida sig över ryggtavlan :emo-thumb Gött!

Nu är det snart iväg till nya jobbet!

Kram, kram…

LiMi wrote:
    Nu är det snart iväg till nya jobbet!

LYCKA till på NYA jobbet idag baby!:up:

Håller tummarna;)
    Ciao!
    ps. vi hörs framöver.ds

Hur går det tjejen?

Vanessa Frykman wrote:
    Hur går det tjejen?

Bra fråga! :D

Veckan har varit kanon. Jag tror jag kommer trivas bra på det nya jobbet. Det har ett urläckert gym (bara det ha,ha) men jag har tyvärr inte tillgång till internet (så synd :| ). Även kosten har flutit på bra, över förväntan måste jag erkänna. Denna vecka har jag legat på ett snitt på 1900kcal. I måndags vägde jag 68,2kg och idag söndag 67,3kg, så det verkar ju funka. Målet för nästa vecka (söndag) är att väga 66,8kg (bort med ett halvt kilo till).

Är ledig i morgon så jag ska frossa i gymmet samt massa cardio. Lär bli grymme träningsvärk ;) Sen blir det tre lååååånga arbetspass. Får se om jag hinner träna något på jobb-gymmet.

Må gott! Här leker livet…

LiMi wrote:
    Bra fråga! :D

Veckan har varit kanon. Jag tror jag kommer trivas bra på det nya jobbet. Det har ett urläckert gym (bara det ha,ha) men jag har tyvärr inte tillgång till internet (så synd :| ). Även kosten har flutit på bra, över förväntan måste jag erkänna. Denna vecka har jag legat på ett snitt på 1900kcal. I måndags vägde jag 68,2kg och idag söndag 67,3kg, så det verkar ju funka. Målet för nästa vecka (söndag) är att väga 66,8kg (bort med ett halvt kilo till).

Är ledig i morgon så jag ska frossa i gymmet samt massa cardio. Lär bli grymme träningsvärk ;) Sen blir det tre lååååånga arbetspass. Får se om jag hinner träna något på jobb-gymmet.

Må gott! Här leker livet…

Kul att höra Limi och grattis till viktnedgången

Viewing 7 posts - 301 through 307 (of 307 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.