Lindas Dagbok – KOST & BYGGNING

Home Forums Dagböcker Lindas Dagbok – KOST & BYGGNING

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 307 total)
  • Author

Vad härligt att det funkar bra! Känner du av några blodsockerstegringar/dippar? Tänkte att det kanske är lätt att man blir jättelåg under fastan… Vet själv att jag inte kan gå mer än 4 timmar utan att bli yr, arg, o svårt med koncentrationen… men som sagt det är jag det;)

Vill bara tillägga att det är så inspirerande att läsa din träningsdagbok! Du är grymt duktig! :up: Håller tummarna

ellen wrote:
    Vad härligt att det funkar bra! Känner du av några blodsockerstegringar/dippar? Tänkte att det kanske är lätt att man blir jättelåg under fastan… Vet själv att jag inte kan gå mer än 4 timmar utan att bli yr, arg, o svårt med koncentrationen… men som sagt det är jag det

Jag måste erkänna att förmiddagarna är rätt tuffa och humöret är inte lika strålande som vanligt :( men jag hoppas att jag vänjer mig. Vi får se om det går att omvända en frukostälskare som jag :D

…men IF-konceptet har ju så många andra fördelar :up: som att man får äta massvis med mat när man väl äter ;)

Du kan läsa mer om IF här:

[http://www.leangains.blogspot.com/ http://www.leangains.blogspot.com/%5D

emsan wrote:
    Vill bara tillägga att det är så inspirerande att läsa din träningsdagbok! Du är grymt duktig! :up: Håller tummarna

Tack så mycket! :) (Får man fråga vad du håller tummarna för? 😮 ) [/b]

Jo, att ditt nya upplägg med IF och allt går bra!!. Bara lite pepping så här ibörjan och för kommande dagar med låg energi och allt vad det innebär..:D

LiMi, det är verkligen jätte inspirerande att följa din dagbok. Blir peppad att fortsätta med min diet, testar för första gången och det är jätte kul att se framstegen som man gör och hur kroppen förändras! Ett stort lycka till i fortsättningen! Gabriella

Gymmet idag[/b]

Rygg + Baksida Lår + Vad[/b]

(8-10 reps)

Chins4 set
    Stångrodd i Smithen3 set
    Drag uppifrån (axelbrett) – 3 set
    Marklyft3 set (lassade på påtok för mycket vikter på sista setet)

Lårcurl3 set
    Raka Marklyft2 set (här tyckte ryggen att vi hade tränat färdigt :D )

Sittande Vad3 set
    Stående Vad 3 set

Det tre första övningarna på passet gick strålande :yahoo: Resten av passet körde jag på ren vilja :frust: . Va sååå underbart trött i ryggen. Jag älskar detta liv ;)

emsan wrote:
    Jo, att ditt nya upplägg med IF och allt går bra!!. Bara lite pepping så här ibörjan och för kommande dagar med låg energi och allt vad det innebär..:D

Aha du menar så :D Då får du gärna hålla dem riktigt hårt :emo-thumb Kram

Gabbi wrote:
    LiMi, det är verkligen jätte inspirerande att följa din dagbok. Blir peppad att fortsätta med min diet, testar för första gången och det är jätte kul att se framstegen som man gör och hur kroppen förändras! Ett stort lycka till i fortsättningen! Gabriella

Tack Gabriella :) Lycka till med ditt diet :emo-thumb

Myskväll med Varma Mackor[/b]

Vad passar bättre än Varma Mackor när man har kört sig helt slut i gymmet och magen skriker efter mat. Guuuud sååå gott och proppmått blev jag ;) Jag tycker bättre och bättre om den här dieten :D Verkligen toppen!

[img=http://img76.imageshack.us/img76/6961/middag0707051ne2.jpg]Ingredienser till 4st Varma Mackor

170g Vitt Bröd (4 skivor)
    100g Tomatsås (typ färdig Pastasås i glasburk)
    60g Riven Ost (25%)
    80g Strimlad Rökt Skinka
    Pizzakryddor

[img=http://img110.imageshack.us/img110/5696/middag0707052za5.jpg]Totalt 760 kcal[/b] (4st mackor)
    Protein 45g
    Fett 25g
    Kolhydrater 88g

Ha en bra kväll alla Bodisar!

LiMi wrote:
    Tack Gabriella :) Lycka till med ditt diet :emo-thumb

”…med ditt dietande” ska det ju stå (blev lite tokig svenska 😮 )[/b]

”Mammas mat”[/b]

Min mamma kommer och hälsar på mig på söndag Givetvis ska hon få laga maten för vem bangar sin mammas mat. Inte jag! :P

Så det blir att göra en ny planering för veckoslutet:

*[/b] Snittet per dag denna vecka ligger på 1800kcal
    *[/b] Det blir totalt 12600kcal
    *[/b] Jag har än så länge ätit 7400kcal (1500 + 2200 + 1400 + 2300kcal)
    *[/b] Har 5200kcal kvar att äta.
    *[/b] Jag bestämmer mig för att höja veckan med 300kcal och har då 5500kcal kvar.
    *[/b] Nytt snitt denna vecka blir 1840kcal
    *[/b] Förra veckans snitt låg på 1885kcal
    *[/b] Känns bra! Det gäller att vara flexibel :D

Fredag: Lågdag 1500kcal (höjer kolhydraterna något)

Lördag: Lågdag 1500kcal (fördelning som tidigare)

Söndag: ca 2500kcal (Mamma kommer. Skippar vågen denna dag.)

Givetvis följer jag IF-konceptet med minst 16 timmars ihållande fasta varje dygn.

:nod

Hoppsan! 😮 Dubbelpost!

Hoppsan! 😮 Dubbelpost! Igen :D

Hoppsan! 😮 Dubbelpost! Men gud vad är det som händer :(

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 307 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.