Lindas motivationstråd!!!!

Home Forums Dagböcker Lindas motivationstråd!!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 121 total)
  • Author

Eftersom mina arbetsgivare på jobbet spårat ut fullständigt och varje dag där är en pina tänkte jag starta en motivationstråd för mig själv.
    Så nu fokuserar jag endast på träning och min familj och gör bara det jag måste på min arbetsplats.

Så vem är jag då??
    Linda bosatt i centrala Göteborg med min älskade sambo och vår galna hund, hoffevalpen Leja.
    Har tidigare ägnat mig mycket åt både simning och ridning, numera är det bara gymmet och promenader med hunden som gäller.

Stats:
    Ålder 27 år
    Vikt:ca 56-58 (pendlar beroende var i månaden jag är)
    Längd:159cm

Ojdå, hade lite bråttom skulle lägga in lite bilder från förra veckan som min duktiga lillsyrra tagit:emo-thumb
    Bilderna är för stora så sambon får hjälpa mig att minska dem ikväll.

lite bilder från gymmet på mig o sambo:

Fina bilder!

Lycka till!

Mvh

Bra rygg :emo-thumb Har du några tävlingsplaner månne?

Tja Linda:D

Coolt att du startar en journal.Kommer ni till Västerås ?

/Lasse

ATBexter Tack så mycket, alltid kul med komplimanger.

TeTe Tack, kanske det blir tävling, väldigt mycket strul med jobb just nu, dessutom tar min valp rätt mycket tid. Men det hade varit kul att tävla.

~Frida~ Ja, man kan ju inte vara sämre än er8) Klart vi syns imorgon är LEDIG från jobbet och ska träna på kvällen,:) Kör ett supertungt ryggpass om jag orkar, men måste erkänna att du o Palle o min sambo hade rätt om vitargon. DEN ÄR GRYM.

Fairing Japp, behöver något att koncentrera mig på just nu, dessutom har vi ju fått ett grymt nytt hardcore gym här, så nu är det superkul att träna. Nej, tyvärr blir det inget Västerås men vi ska garanterat vara på FF.

Jofren Allt löser sig, jag har haft betydligt större motgångar i mitt liv. Jag är positiv som person, testar psyket lite bara..:frust:

God damn vad det tagit sig här de senaste två åren. Bra jobbat Linda!

Tack så mycket..

Så då var förmiddagens träning klar, en lång promenad i skogen på över 1 1/2 h med den vilda vovven. Riktigt skönt väder idag, kallt o friskt o vindstilla.:)
    Ikväll blir det ett hårt ryggpass.

Jag kanske blandar ihop dig med någon annan men –
    Om du är den jag tror borde du lägga upp lite bilder på dina grymma ben :emo-thumb

Hej gumman!

[/b]

Så du har börjat skriva, va kul! Synd att jag inte kunde träna samtidigt med er idag, men hoppas ni hade ett bra pass :)

Vi ses säkert nån dag nästa vecka. Tack för de uppmuntrande orden tidigare…. :) KRAM!

Såg riktigt bra ut på bilderna, båda två!!

Hoppas träningen flyter på bra och jobbet också för den delen! :emo-thumb

Då har man kommit hem från kvällspasset, körde rygg början av passet gick kanon men sen försvann energin,,;)

Dax att sova nu, så man är pigg och fräsch för morgonpromisen imorgon:)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 121 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.