- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 oktober, 2007 at 22:35 #767074Anonym anvandareMemberlena_j wrote:Jag kanske blandar ihop dig med någon annan men –
Om du är den jag tror borde du lägga upp lite bilder på dina grymma ben :emo-thumbNja, eftersom jag inte vet vem du är så kan jag inte svara på det, men lägger upp en bild på mina vader
11 oktober, 2007 at 22:38 #767075Anonym anvandareMemberprecious wrote:Hej gumman![/b]
Så du har börjat skriva, va kul! Synd att jag inte kunde träna samtidigt med er idag, men hoppas ni hade ett bra pass
Vi ses säkert nån dag nästa vecka. Tack för de uppmuntrande orden tidigare…. KRAM!
Hello snygging
Mmm,, trist med bara killarna på gymmet.;)Passet gick dock ok. Klart vi syns i veckan, ska skicka med Johan lite bullar till dig och William imorgon.
Så klart man måste peppa du fattar ju bara inte hur bra du är.:p
Kram11 oktober, 2007 at 22:39 #767076Anonym anvandareMemberCoolman wrote:Såg riktigt bra ut på bilderna, båda två!!Hoppas träningen flyter på bra och jobbet också för den delen! :emo-thumb
Tack så mycket, det värmer och håller motivationen på topp.
11 oktober, 2007 at 22:47 #767077Anonym anvandareMemberWow, du ser bra ut. Du skulle pröve deg mes bodybuilding
11 oktober, 2007 at 22:58 #767078Anonym anvandareMemberDå var det nog du, herredjävlar !!!
Ge mig !!!Du motiverar, låt mig/oss se mer !!!
12 oktober, 2007 at 07:59 #767079Anonym anvandareMemberlena_j wrote:Då var det nog du, herredjävlar !!!
Ge mig !!!Du motiverar, låt mig/oss se mer !!!
Tack så hemskt mycket, motiverande att kunna motivera någon, ska skicka bilder på benen när formen är lite bättre. Och syrran är på humör för att fota.
12 oktober, 2007 at 08:26 #767080Anonym anvandareMemberKul att du kör igång med en journal Linda :up:
Vi har pratat om det förut och det är dags att du delar med dig av vad-generna till oss andra
Kör hårt nu!!!
Vänl,,,
Tobbe12 oktober, 2007 at 09:31 #767081Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:Tack så hemskt mycket, motiverande att kunna motivera någon, ska skicka bilder på benen när formen är lite bättre. Och syrran är på humör för att fota.När formen är bättre !?
Med tanke på hur du ser ut på bilderna du just visat måste jag fråga vad du har för MÅL :ph34r:12 oktober, 2007 at 09:56 #767082Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:Tack så hemskt mycket, motiverande att kunna motivera någon, ska skicka bilder på benen när formen är lite bättre. Och syrran är på humör för att fota.Hej baby! Sitter på jobbet och håller på att somna..inga ungdomar hemma, väntar bara på att klockan ska bli 11.00 nångång så man får äta :frust:
Hade du en bra promenad men vovven? Glöm inte kaffebryggaren idag!!
Love you!
12 oktober, 2007 at 11:10 #767083Anonym anvandareMemberAkiles wrote:Hej baby! Sitter på jobbet och håller på att somna..inga ungdomar hemma, väntar bara på att klockan ska bli 11.00 nångång så man får äta :frust:Hade du en bra promenad men vovven? Glöm inte kaffebryggaren idag!!
Love you!
Hej världens finaste,,
Ska fixa kaffebryggarn strax….
Toppenpromenad idag ända tills vår kära hund fick för sig att sticka över en mosse, så jag fick gå två km extra för att komma ikapp henne.. Så det blev en promenad på drygt 90 min idag
Stå ut med hungern idag, imorgon får du äta bullar.
LUV U 2!
12 oktober, 2007 at 11:16 #767084Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:Nja, eftersom jag inte vet vem du är så kan jag inte svara på det, men lägger upp en bild på mina vaderOHH JISSES vilka vader :emo-thumb
där ligger man verkligen i lä, har du några tips om hur man får vaderna att växa lite ?:ph34r:Lycka till med tränandet,
12 oktober, 2007 at 11:17 #767085Anonym anvandareMemberlena_j;404162 wrote:När formen är bättre !?
Med tanke på hur du ser ut på bilderna du just visat måste jag fråga vad du har för MÅL :ph34r:[/QUOT
Målet är hemligt men benen är för feta för att fotograferas just nu.12 oktober, 2007 at 11:22 #767086Anonym anvandareMembersebbeboy wrote:OHH JISSES vilka vader :emo-thumb
där ligger man verkligen i lä, har du några tips om hur man får vaderna att växa lite ?:ph34r:Lycka till med tränandet,
Tack så mycket!
Mina vader har jag en enorm hatkärlek till, har haft jättevader ända sen jag var ett litet barn. Har aldrig tränat dom, men hade tics som liten och gick på tå vilket gör att jag idag har extremt korta hälsenor.
Så tyvärr har jag inga träningstips.12 oktober, 2007 at 11:23 #767087Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:Tack så mycket!Mina vader har jag en enorm hatkärlek till, har haft jättevader ända sen jag var ett litet barn. Har aldrig tränat dom, men hade tics som liten och gick på tå vilket gör att jag idag har extremt korta hälsenor.
Så tyvärr har jag inga träningstips.Ahh okay, Tack ändå
Ha en fortsatt trevlig dag:up:
12 oktober, 2007 at 11:26 #767088Anonym anvandareMembermuskelbyggarn wrote:Kul att du kör igång med en journal Linda :up:Vi har pratat om det förut och det är dags att du delar med dig av vad-generna till oss andra
Kör hårt nu!!!
Vänl,,,
TobbeJapp, jag har kontaktat ett genlabb som ska genmanipulera mina vader och sedan klona dom, tänkte därefter lägga ut dom på ebay till högstbjudande,,
Klart jag kör hårt, är ju på ett riktigt hardcoregym och tränar, sen är sambon grym på att peppa dessutom.
Ha det bäst o hälsa familjen.
Mvh Linda -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.