- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 oktober, 2007 at 11:34 #767089Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:Tack så mycket!
Mina vader har jag en enorm hatkärlek till, har haft jättevader ända sen jag var ett litet barn. Har aldrig tränat dom, men hade tics som liten och gick på tå vilket gör att jag idag har extremt korta hälsenor.
Så tyvärr har jag inga träningstips.En arbetskollegas dotter gjorde exakt likadant och hon har ett par rejäla vader idag oxå..
Kanske dax att börja gå på tå för att få de jäklarna att växa
Spännande med hemliga mål :emo-thumb Lycka till, det kommer gå kanon efter vad jag sett hitills.
12 oktober, 2007 at 12:14 #767090Anonym anvandareMemberTeTe wrote:En arbetskollegas dotter gjorde exakt likadant och hon har ett par rejäla vader idag oxå..Kanske dax att börja gå på tå för att få de jäklarna att växa
Spännande med hemliga mål :emo-thumb Lycka till, det kommer gå kanon efter vad jag sett hitills.
Tack så mycket, det känns extra kul att höra när man är på väg till gymmet. Gör att motivationen direkt stiger.
Att gå på tå är ett hett vadtips..:whistle:
12 oktober, 2007 at 14:33 #767091Anonym anvandareMemberJapp då var veckans sista pass avklarat, axlar och lite mage på slutet plus en lååång skogspromenad med hunden imorse. Går fram o tebax till gymmet oxå (Life majorna) så totalt har jag gått ca 2,5 h idag.
Känns mycket bra eftersom jag jobbar hela helgen från förmiddag till sen kväll.Nu är det duschen och sen fixa sig till jobbet, trevlig helg alla!!
12 oktober, 2007 at 15:01 #767092Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:Klart jag kör hårt, är ju på ett riktigt hardcoregym och tränar, sen är sambon grym på att peppa dessutom.Grym på att peppa….du blir ju bara arg på mig…
:rtfm:
12 oktober, 2007 at 15:03 #767093Anonym anvandareMemberAkiles wrote:Grym på att peppa….du blir ju bara arg på mig…:rtfm:
Jag menade ju att du är bra på att peppa psykist, typ inte äta godis o sånt,,:o
12 oktober, 2007 at 15:06 #767094Anonym anvandareMemberAtt en enda kvinna ska ha så mycket och så snygga vader är inte rättvist.
Jag går på tå 8-12 cm upp i luften nästan varje dag, flera timmar om dagen men inte f*n händer det något med mina vader!Keep up the good work Linda!
MVH,
Mina12 oktober, 2007 at 15:07 #767095Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:typ inte äta godis o sånt,,:oOch det ska gudarna veta, att hålla dig borta från godis är ett heltidsjobb…:whistle:
12 oktober, 2007 at 23:50 #767096Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Att en enda kvinna ska ha så mycket och så snygga vader är inte rättvist.
Jag går på tå 8-12 cm upp i luften nästan varje dag, flera timmar om dagen men inte f*n händer det något med mina vader!Keep up the good work Linda!
MVH,
Minasnygga o snygga…stora är dom dock…
you keep it up too
Ps. Lite skumt att man efter alla år i gymmens värld här i Gbg inte har en blekaste aning om vem du är D.s
Mvh
13 oktober, 2007 at 01:07 #767097Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:snygga o snygga…stora är dom dock…you keep it up too
Ps. Lite skumt att man efter alla år i gymmens värld här i Gbg inte har en blekaste aning om vem du är D.s
Mvh
Du lär ju ha Sveriges om inte världens sexigaste vader
13 oktober, 2007 at 01:33 #767098Anonym anvandareMemberVilka vader F*n att man födes med stork vader
13 oktober, 2007 at 01:52 #767099Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:Tack så mycket!Mina vader har jag en enorm hatkärlek till, har haft jättevader ända sen jag var ett litet barn. Har aldrig tränat dom, men hade tics som liten och gick på tå vilket gör att jag idag har extremt korta hälsenor.
Så tyvärr har jag inga träningstips.Samma här. Hade för korta (antagligen lite fortfarande) hälsenor när jag var liten och sprang mkt på tå. NU är vaderna stooora. Önskar att det varit t.ex biceps istället. men jag antar att man inte ska klaga då de flesta verkar ha problem med att få mkt mukkler på benen.
13 oktober, 2007 at 10:07 #767100Anonym anvandareMemberJag som alltid gnällt över mina stora vader, får ju aldrig in dom i fina stövlar!
Men eftersom jag också har kutat omkring på tå hela uppväxten, ibland än idag, så förstår jag nu äntligen problemet med varför jag har korta hälsenor och stora vader.
Ganska praktiskt dock nu när man har blivit kär i styrketräningen, synd att man inte insåg det tidigare bara…Hur som helst – du ser helt grym ut!
Verkligen en rejäl motivationshöjare!!!13 oktober, 2007 at 11:40 #767101Anonym anvandareMemberMelixa: Tack så mycket, ser att du kör hårt du oxå (har läst din journal) lycka till bara att kämpa på.
13 oktober, 2007 at 17:17 #767102Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:snygga o snygga…stora är dom dock…you keep it up too
Mvh
Har inte tränat på gym så värst länge och jag tävlar inte heller så det kan bero på det. Man tar sig till gymmet, kör sitt pass och sen bär det av vidare.
Ha en fortsatt fin helg!14 oktober, 2007 at 23:12 #767103Anonym anvandareMemberOj måste bara säga gud vilken snygg kropp! Har just startat en journal om hur jag ska få bort fett och bli mer deffad.. Ni blev jag peppad när jag såg dig.. Så ska jag också se ut en dag!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.