Lindas motivationstråd!!!!

Home Forums Dagböcker Lindas motivationstråd!!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 121 total)
  • Author
    humanitär wrote:
    Oj måste bara säga gud vilken snygg kropp! Har just startat en journal om hur jag ska få bort fett och bli mer deffad.. Ni blev jag peppad när jag såg dig.. Så ska jag också se ut en dag!

Åhh vad gulligt tack så hemskt mycket.:o

Om det finns nåt intresse kan jag även skriva ner vad jag äter under en dag.

Mvh

Linda Byström wrote:
    Åhh vad gulligt tack så hemskt mycket.:o

Om det finns nåt intresse kan jag även skriva ner vad jag äter under en dag.

Mvh

Ja hemskt gärna! Jag känner mig lite vilsen i hela denna deffdjungel. Så skulle vara himla intressant att se hur du äter. Men går du på diet nu? Mitt mål är att gå ner ca 8 -10 kg skulle vilja se hur det ser ut under:whistle:

humanitär wrote:
    Ja hemskt gärna! Jag känner mig lite vilsen i hela denna deffdjungel. Så skulle vara himla intressant att se hur du äter. Men går du på diet nu? Mitt mål är att gå ner ca 8 -10 kg skulle vilja se hur det ser ut under:whistle:

hmmm,,, jag har gått på en ”godis diet” med enbart kyckling, potatis, kvarg och lösgodis :|men inget jag rekommenderar. Jag rör EXTREMT mycket på mig både med min valp och i mitt yrke. Nu har jag dock sedan en tid varit extremt noga med att plocka bort allt godis. För att svara på din fråga..ja jag går på diet, min sambo dietar också, så det gör allt mkt enklare.

Jag äter som följer:

(Anv enbart kosttillskott från OPTIMUM NUTRITION)

Mål 1: Vitargo + whey protein
    Mål 2: Potatis + kyckling
    Mål 3: Kvarg med bär och Vitargo
    Mål 4: Potatis + kyckling
    Mål 5. Kvarg + Chrunchy light + bär

Kan starkt rekommendera Vitargon..helt underbar!!

Lycka till! :up:

Ska bjuda på en före o efter bild :(

Före bilden togs i April när vi var i Brasilien när Johan fyllde 30 år.

Du var fin i april också, men dj*ar vilken skillnad !
    Önskar verkligen att jag hade dina ben :

Hej Snygging!!

Hittatde din tråd här nu..
    Det ser jättebra ut och JA du klarar det!! Tvivla INTE!! Stå på gumman!
    Så får du fortsätta att skicka mig bilder! Du vet jag sager inget om jag inte menar det..
    bara kul om jag kan motivera dig lite.. en riktig solstråle du! Du får alltid mig i gott humör, det ska du veta!
    Kram kram!!!:friends:

Ine wrote:
    Hej Snygging!!

Hittatde din tråd här nu..
    Det ser jättebra ut och JA du klarar det!! Tvivla INTE!! Stå på gumman!
    Så får du fortsätta att skicka mig bilder! Du vet jag sager inget om jag inte menar det..
    bara kul om jag kan motivera dig lite.. en riktig solstråle du! Du får alltid mig i gott humör, det ska du veta!
    Kram kram!!!:friends:

Hej babe,,,

Det är ju du som gett mig så mycket inspiritaion det vet du. När jag är hungrig och låg tänker jag på din form på SM. Ska be syrran fota lite i helgen då jag är ledig så skickar jag dem.
    Underbart att kunna glädja någon, försöker iaf va på bra humör.
    Stor Kram, kramar även till Kasper o Pepsi

Så var dagens träning klar, 85min morgonpromenad med Leja i skogen i kuperad terräng.
    Sen 25 min promenad till gymmet och lika mycket tebax, på gymmet körde jag ett intensivt axelpass kändes riktigt bra idag beror nog på att jag vilat lör o sön.
    Nu bär det av till jobbet, ska bara packa matlådor först.

Japp, då va dagens träning klar, lååång promenad imorse på ca90 min.
    Sen va det dax för ett härligt benpass, har blivit riktigt svag så det va sådär skoj.
    Imorgon ska jag börja ett nytt kostupplägg som jag fått av Palle, ska bli riktigt spännande.

Imponerande utveckling!

Så, då var man hemma från dagens pass, körde ett ryggpass kändes riktigt bra med tanke på att jag är lite halvförkyld.
    I förmiddags tog jag en lång skogspromenad med Leja i 95min.
    Känner mig väldigt pigg trots det låga kaloriintaget så på det hela känns allt bra, vill bara att förkylningen släpper.:(

Hej tjejen. Kul att du startat en tråd, jätte fina bilder:emo-thumb Känns som det hänt mycket med formen sen vi sågs i sommras,kanon bra jobbat, kul att du har kommit igång med träningen igen.
    Hur går det för Johan och sötsakerna;)?? Blir det tävling för honom på lucia? Och du själv förresten? klart du ska tävla:)

Sköt om er och lycka till med träningen!
    Hälsa Johan med från oss.

Kram Jossan Umeå

Jossan wrote:
    Hej tjejen. Kul att du startat en tråd, jätte fina bilder:emo-thumb Känns som det hänt mycket med formen sen vi sågs i sommras,kanon bra jobbat, kul att du har kommit igång med träningen igen.
    Hur går det för Johan och sötsakerna;)?? Blir det tävling för honom på lucia? Och du själv förresten? klart du ska tävla:)

Sköt om er och lycka till med träningen!
    Hälsa Johan med från oss.

Kram Jossan Umeå

Hello gumman,,

Jodå, formen blir bättre och bättre, letar nu febrilt
    efter dräkter och skor, eftersom jag förträngt att bysten är lite större numera,,,:|

Johan är superduktig med deffen jag är mäkta imponerad. Kommer ni ner till FF?

Hälsa gubben oxå..

Kram från oss båda

Godmorgon
    Japp, vi MÅÅÅÅÅSTE komma ner, vi tog oss ej ner på SM, så lucia måste vi bara ner på:) Dessutom går Jocke på diet och har tänkt pressa ner sig till -70 pga -75 är bortplockat. Förhoppningsvis kommer han ner och bli riktigt hård, har gått si så där men jag försöker peppa honom allt jag bara kan:)
    Har precis varit tillsammans på gamla gymmet som jag körde på när ni var uppe, benpass på morgonen… usch det var tungt… Nu har jag bytt gym till ett fräschare ställe och med mycket trevligt folk, är peppad som fasen nu inför varje träningspass, nu är planen…bygga MAXIMALT:D

Kram Jossan

Vad kul att höra, både att ni kommer ner och att träningen går bra.
    Vi har oxå bytt gym, kör på nya Life i Majorna. Nog delvis därför jag har sån otrolig motivation just nu.
    Tyvärr är jag lite förkyld idag oxå så det blir bara en promenad med hunden så får jag träna lör o sön istället.

Peppa Jocke ordentligt nu, STOR KRAM till er båda!

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 121 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.