- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 oktober, 2007 at 08:48 #767134Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Bra skillnad på före och efter bilden Linda. Det är bara att kriga vidare du klarar detta!
Jag kör så hårt jag kan, gör mitt bästa och lite till. Den gamla tävlingsmänniska i mig har vaknat till liv!
31 oktober, 2007 at 08:48 #767135Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Släkt med Flex Lewis? :p
Riktigt imponerande form Linda!Lycka till med allt!
Kommer att titta in här rätt som det eTack så mycket, jag kämpar på!
31 oktober, 2007 at 08:49 #767136Anonym anvandareMemberPeter Singer wrote:Nämen sedär. ännu mera bilder från det bästa gymmet i stan.
Roligt att ni också lagt upp en sida här.
/PeterKlart man tränar på Götets bästa gym, har ju helt klart bäst personal där oxå!:p
31 oktober, 2007 at 10:46 #767137Anonym anvandareMemberJävligt grymma ben och vader :emo-thumb Lycka till nu!
31 oktober, 2007 at 11:03 #767138Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:Klart man tränar på Götets bästa gym, har ju helt klart bäst personal där oxå!:pSka bara se så att du sköter dig!
Kram
LillMirreJa, det var ett bra gym med mycket trevligt bemötande! Vi ses snart igen!Tack! :emo-thumb
2 november, 2007 at 08:34 #767139Anonym anvandareMemberMirre wrote:Ska bara se så att du sköter dig!
Kram
LillMirreJa, det var ett bra gym med mycket trevligt bemötande! Vi ses snart igen!Tack! :emo-thumb
Så klart jag gör, jag har ju en del att leva upp till med dig som coach:o
4 november, 2007 at 21:45 #767140Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:Så klart jag gör, jag har ju en del att leva upp till med dig som coach:oMed din härliga inställning kan det inte bli annat än riktigt bra! :emo-thumb
5 november, 2007 at 14:16 #767141Anonym anvandareMemberVi vill se mer bilder:nerd:
5 november, 2007 at 16:12 #767142Anonym anvandareMemberHej Linda!
Har kikat lite i din journal och tycker att du verkar riktigt lovande :up:
Otroligt bra dietframsteg utifrån dina bilder du lagt ut!
Oerhört bra linjer!
Kommer bli spännande att se dig på scen!Förresten, måste ju passa på att fråga: vad mäter dina grymma vader?
Mvh/
Sashli7 november, 2007 at 08:54 #767143Anonym anvandareMemberAbercrombie wrote:Vi vill se mer bilder:nerd:Just nu har jag extremt dåligt med tid, men om någon har tid att fota mig, så kommer det bilder!
7 november, 2007 at 08:59 #767144Anonym anvandareMemberSashli wrote:Hej Linda!Har kikat lite i din journal och tycker att du verkar riktigt lovande :up:
Otroligt bra dietframsteg utifrån dina bilder du lagt ut!
Oerhört bra linjer!
Kommer bli spännande att se dig på scen!Förresten, måste ju passa på att fråga: vad mäter dina grymma vader?
Mvh/
SashliHej!
Tack så mycket för alla komplimanger, dietframgången får jag tacka Palle för eftersom det är han som sköter mitt matupplägg och det funkar toppen för mig.
Har inte mätt vaderna på väääldigt lång tid, men när jag var i 13 årsåldern så mätte dom exakt 42cm. Att jag minns detta beror på att mina tjejkompisar brukade reta deras brorsor som tränade hårt, men hade problem att få vaderna att växa.
13 november, 2007 at 04:41 #767145Anonym anvandareMemberHej Linda
Säg till Palle, Frida eller Mattias att du behöver hjälp med fotandet för dom har mitt telefonnummer.
Jag tränar på Life med så om du vill så tar jag med kameran nån dag (kostnadsfritt så klart).13 november, 2007 at 10:41 #767146Anonym anvandareMemberImponerande vader du står inne med damen;)
Verkligen snyggt:emo-thumb13 november, 2007 at 11:39 #767147Anonym anvandareMemberPalle941 wrote:Hej Linda
Säg till Palle, Frida eller Mattias att du behöver hjälp med fotandet för dom har mitt telefonnummer.
Jag tränar på Life med så om du vill så tar jag med kameran nån dag (kostnadsfritt så klart).Tack så mycket, det skulle vara väldigt uppskattat.
Passa på nu när man är i sitt livs form.13 november, 2007 at 11:41 #767148Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:Imponerande vader du står inne med damen;)
Verkligen snyggt:emo-thumbTack så mycket, jag har dock aldrig tränat dom, har hatat dom större delen av mitt liv. Men nu börjar jag gilla dem lite bättre.:o
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.