Lindas motivationstråd!!!!

Home Forums Dagböcker Lindas motivationstråd!!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 121 total)
  • Author

Hej Linda
    Hur mkt har du gått ner i vikt hittils? Hur mkt har du kvar?

Vanessa Frykman wrote:
    Hej Linda
    Hur mkt har du gått ner i vikt hittils? Hur mkt har du kvar?

Det beros på närifrån man räknar, jag rasade i vikt utan att gå på diet när vi köpte vår valp nu i våras.

Sen Palle började hjälpa mig för fyra veckor sen med matupplägget, så har jag gått ner drygt 3kg.
    Inte en aning vad jag har kvar att gå ner men skulle gissa på några kg till.
    Jag har ju aldrig varit i tävlingsform innan så det är svårt att uppskatta, men det finns en del fett kvar att tappa.:|

Slänger upp ett par foton på Johan, min sambo, 5v innan Lucia.

Palle är guld värd!:up:

Johan har gjort en omvandling denna veckan, riktigt grymt:emo-thumb

Mattias L wrote:
    Johan har gjort en omvandling denna veckan, riktigt grymt:emo-thumb

Tack Mattias…Och bättre ska det bli nu sista vägen in mot mållinjen!
    Du såg också grymt bra ut imorse, men du har ju gått runt o njutit av form ett tag nu..:emo-thumb

Ses på gymmet imorgon kompis!

Lycka till nu de sista dagarna till både dig och din sambo !!!!

Hade missat att du skulle köra Linda, hoppas de flyter på som de ska! Kul oxå att Johan ska köra. Ge järnet!

Mvh Danne

Daniel Gustavsson wrote:
    Hade missat att du skulle köra Linda, hoppas de flyter på som de ska! Kul oxå att Johan ska köra. Ge järnet!

Mvh Danne

Har haft en ordentlig svacka med otroligt dålig motivation pga att kroppen dragit på sig mängder med vatten på slutet, men vaknade idag och bestämde mig för att jag SKA KLARA detta, oavsett hur jobbigt det blir. Jag kan ju inte få bättre stöd än jag har av min Johan och Palle som fixar maten.

Hoppas allt går bra för dig, ska heja fram dig till seger på lördagen om jag har nån extra energi,,,:p

Vanessa Frykman wrote:
    Lycka till nu de sista dagarna till både dig och din sambo !!!!

Tack så mycket, nu kämpar vi på det sista!!!

~Frida~ wrote:
    Tack för en underbar långprom igår kväll gumman!! Nästa gång får vi dra ut t Delsjön medan det fortfarande är ljust :p Bella o Biffen sover som stockar -ja palle med :D

Ses senare idag

:friends:

Hej gumman!!!

Så klart vi ska till Delsjön nån dag, underbart att träffa en tjej som oxå älskar att gå i skogen och ”tjöta”..
    Tack för din och Palles peppning igår, känns otroligt mycket bättre idag.

Vi syns på gymmet snygging!!!

~Frida~ wrote:
    -That´s my girl!!!! (du vet att vi har telejour dygnet runt :emo-thumb)

Härligt att läsa att du har så bra stöd från Frida!:) Även jag har alltid jour för dig, vännen!

Kämpa på!:emo-thumb

Kram
    Mirre

Då ska jag försöka uppdatera lite här.

Motivationen är extremt mycket upp och ner just nu, det pendlar mellan hur kass, fet, blöt och muskel-lös jag är, till att känna att jag faktiskt kommer klara detta och komma upp på scenen på FF.

Jag kämpar på iaf och kör så hårt jag orkar, även om kroppen känns ruggigt sliten just nu.

Tack och lov för allt stöd jag får från både min stackars sambo och Palle och Frida. Ska försöka skärpa mig och sluta gnälla.
    Gick under morgonpromenaden idag och tänkte på mina förebilder: Bono, Oprah och Ceasar Milan, inte F…n hade dom gett upp. Hmmm måste bli bättre på att peppa mig själv.;) Ska försöka uppdatera här lite oftare oxå.
    Kanske om jag vågar oxå lägga ut nån bild..:o

Vet du Frida… Idag mitt under cardion på crosstrainern, vi körde bredvid varandra, så fick Linda för sig att hon ska säga upp sitt gymkort o börja med Yoga istället….:frust:

”Pappa” blev lite småsur kan man säga…… Hur ska vi få bort hennes troll ur skallen… värre dietnoja har jag nog inte hört talas om nämligen..

Linda Byström wrote:
    Då ska jag försöka uppdatera lite här.

Motivationen är extremt mycket upp och ner just nu, det pendlar mellan hur kass, fet, blöt och muskel-lös jag är, till att känna att jag faktiskt kommer klara detta och komma upp på scenen på FF.

Jag kämpar på iaf och kör så hårt jag orkar, även om kroppen känns ruggigt sliten just nu.

Tack och lov för allt stöd jag får från både min stackars sambo och Palle och Frida. Ska försöka skärpa mig och sluta gnälla.
    Gick under morgonpromenaden idag och tänkte på mina förebilder: Bono, Oprah och Ceasar Milan, inte F…n hade dom gett upp. Hmmm måste bli bättre på att peppa mig själv.;) Ska försöka uppdatera här lite oftare oxå.
    Kanske om jag vågar oxå lägga ut nån bild..:o

Du såg BRA[/b] ut idag på Life tycker jag.:emo-thumb

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 121 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.