- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 november, 2007 at 23:14 #767164Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Du såg BRA[/b] ut idag på Life tycker jag.:emo-thumb
Där SER du ”trollet” :up:
21 november, 2007 at 23:27 #767165Anonym anvandareMemberTACK PALLE, FRIDA O ANDREAS!! (för all positiv kritik)
Det gör mig lite mindre sugen och hungrig på all mat, ska kämpa på det sista nu, snart bara 16 dagar kvar.
25 november, 2007 at 02:18 #767166Anonym anvandareMemberTnx guys
-Alltid lika trevligt att umgås med er!!!Frida hälsar så gott & Biffen ber om ursäkt för de många olyckorna…
sov gott, ses imorrn -NOJA INTE
Peace / P
25 november, 2007 at 11:02 #767167Anonym anvandareMemberPalle wrote:Tnx guys
-Alltid lika trevligt att umgås med er!!!Frida hälsar så gott & Biffen ber om ursäkt för de många olyckorna…
sov gott, ses imorrn -NOJA INTE
Peace / P
Tack själva, det var mycket trevligt!!
Biffen är givetvis ursäktad han är ju en liten valp…
Mår toppen idag, har grym energi och ska ta en långpromis med Leja. Har lagt nojjorna på hyllan för denna deffen tror jag, nu är det bara fokusering på målet som gäller.
Vi syns ikväll!!
25 november, 2007 at 11:05 #767168Anonym anvandareMemberSkickar dig energi här för att orka nu sista biten !KOM IGEN NU LINDA YOU CAN DO IT
25 november, 2007 at 20:56 #767169Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Skickar dig energi här för att orka nu sista biten !KOM IGEN NU LINDA YOU CAN DO ITTack Vanessa!!
Som sagt så här i slutet går motivationen mycket upp o ner, men nu är det så kort tid kvar, så nu börjar slutspurten.
Men din energikick behövs verkligen!!25 november, 2007 at 21:08 #767170Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:Tack Vanessa!!
Som sagt så här i slutet går motivationen mycket upp o ner, men nu är det så kort tid kvar, så nu börjar slutspurten.
Men din energikick behövs verkligen!!Märktes på dig att du gått lite lågt förra veckan…
Tur att suget besegrade nojjan o lät dig äta lite välbehövliga carbs..
Kroppen kommer o va mycket snällare mot dig den här veckan:up:Riskakor är godare än chips:P
10 december, 2007 at 19:41 #767171Anonym anvandareMemberHej linda Adam här din gammal tränings polare vart tog du vägen i sön jag trodde du skulle tävla MVH ADAM.
11 december, 2007 at 01:33 #767172Anonym anvandareMemberrandelin wrote:Hej linda Adam här din gammal tränings polare vart tog du vägen i sön jag trodde du skulle tävla MVH ADAM.Min kropp gick fullständigt sönder 1v innan igår..drog fruktansvärda mängder vatten, trots inga kolhydrater. Johan tog upp mig på akuten o dom gjorde tester, men tog det inte riktigt på allvar, har sen dess inte tappat vattnet trots att vi försökt driva ut det. Har varit o gjort mer omfattande tester idag och väntar svar ons el tors. När jag bara får klart för mig vad det är som spökar i kroppen kan vi åtgärda det och en ny satsning kommer att inleddas mot vårens tävlingar.
11 december, 2007 at 01:35 #767173Anonym anvandareMemberojj linda kan inte mycke om sånt ..men de lätt inte kul alls.. hoppas de blir bra så du kan fortsätta kämpa med träningen..
11 december, 2007 at 09:49 #767174Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:Min kropp gick fullständigt sönder 1v innan igår..drog fruktansvärda mängder vatten, trots inga kolhydrater. Johan tog upp mig på akuten o dom gjorde tester, men tog det inte riktigt på allvar, har sen dess inte tappat vattnet trots att vi försökt driva ut det. Har varit o gjort mer omfattande tester idag och väntar svar ons el tors. När jag bara får klart för mig vad det är som spökar i kroppen kan vi åtgärda det och en ny satsning kommer att inleddas mot vårens tävlingar.Vill oxå passa på att tacka alla som under förra veckan försökte hjälpa mig, Roger Svensson, Tobbe K, Frida, Palle och min underbara sambo. Det var väldigt uppskattat även om jag tyvärr ändå inte kom upp på scenen i söndags.
Nu har jag ju dock riktigt snygga dräkter och vet att jag kan bli hård, så nu är det bara att bli frisk och kämpa vidare!
Man har inte misslyckats förrän man har gett upp….11 december, 2007 at 10:16 #767175Anonym anvandareMemberOk aj ja men så är det ju ibland tyvär man vet ju aldrig vad som kan hända men allt blir ju bar för eller senare krya nu på dej baby o lycka till med framtida träning planer MVH ADAM.
11 december, 2007 at 19:54 #767176Anonym anvandareMemberShit vad jobbigt, andra tävling som du tvingas hoppa av efter hela dieten:(
Nya tag nu :wazzup:12 december, 2007 at 10:18 #767177Anonym anvandareMemberTråkigt att höra. 😥
Men jag önskar dig ett stort lycka till till din nästa satsning !12 december, 2007 at 14:14 #767178Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Tråkigt att höra. 😥
Men jag önskar dig ett stort lycka till till din nästa satsning !Tack så mycket, och stort GRATTIS till dig, riktigt grym form!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.