- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 maj, 2008 at 03:32 #73276Anonym anvandareMember18 maj, 2008 at 03:32 #582078Anonym anvandareMember
Ja jag tycker jag har kommit igång nu med träningen och vill då också fixa till en dagbok också
Lite om mig själv
Tycker om att träffa nytt folk och träna bara, har mina hinder som mitt högra knä som jag nu har haft stora problem med, men enligt min sjukgymnast så ska det vara okay och börja träna nu och samma med min läkare att dom tycker det är bara bra att träna styrka. Tränar för att bli stor, varför? För att jag har alltid varit den som är liten och vill nu kunna visa min styrka och att jag har mer än dom andra på gymmet. Lyckas lite men det är en bit kvar, går efter min brors fotspår tycker att hanns fysik är riktigt bra och jag tänker sikta mot bodybuildning nu och kanske stå på pallen. Tränar nu 5 dagar styrka (måndag till fredag) och så på helgerna om jag inte har något att göra blir det att man drar sig till gymmet och cyklar kanske 20-30 minSchema
Måndag blir det bröst och trapz.
Tisdag blir det ett rygg pass.
Onsdag blir det ett lätt pass, axlar mage och under armar.
Torsdag biceps och triceps.
Och så på fredan så blir det ett lätt ben pass nu och så kommer jag öka med tiden, ska testa mig fram.Info
Bor i Tranemo en bit utanför Borås och fyller nu 16 år efter sommarern (92-09-09) och har stora planer att träna livet ut. Vägde för 8 veckor sen 55kg och sen dess har jag ökat bra, första veckorna gick jag ner i fett såg blodådror komma fram och musklerna kom fram också. Nu väger jag 64kg och muskel ökningen ökar efter varje vecka nu och så cyklar jag nu för att brännar lite till så jag får bort mitt fett. Tar inte något mer än prestations höjande och så proteiner och ska börja med amino syror snart hade jag tänkt mig. Bygger för styrkan och fysiken skull.Styrka
I veckan som kommer nu ska jag prova min styrka så det kommer nog upp snart dagarna framöver nu hur det kommer gå med den biten, tycker själv att jag har ökat bra. Men det är alltid så att man ökar fort i början. Tänkte mig få upp 100kg efter sommaren och så träna upp mina ben så mycket jag kan nu. Köra lugnt nu som sagt men ändå så det känns efter ett bra pass.Kommer skriva in också vad jag kommer stoppa i mig och mina små funderingar om träningen och tippsa om övningar ni tycker är bra också de tycker jag :emo-thumb Vill ha så mycket hjälp jag kan få nu som jag kan så att jag kommer upp på pallen någon gång. Se hur min träning kommer se ut nu då och kommer skriva upp alla mina pass nu också här så ni får se mina framsteg.
19 maj, 2008 at 19:11 #582079Anonym anvandareMemberBlev ett ganska snabbt pass idag :up:
Bänkpress
90kg x 1
92.5kg x 1
70kg x 8Hantel press
21kg x 12
25.5kg x 8
33.5kg x 8
38.5kg x 6Sne Hantel press
21kg x 10
23.5kg x 8
25.5kg x 8Kryssdrag
30kg x 10
30kg x 8
35kg x 6pec-dec
82lbs x 12
89lbs x 10
110lbs x 6Sne Bänkpress
50kg x 10
60kg x 8
60kg x 6 (det gick drygt)Armhävningar (tycker om trycka ut det sista;)) 2 min vila
40 st
30 st
25 stOkay pass idag, trött efter maxxningen idag också. Ska ta och äta en massa mat nu :up: sen vila inför ryggpasset imon!
21 maj, 2008 at 21:07 #582080Anonym anvandareMember
Vikt: 64kg
Längd: 173cmKommer snart lägga upp dagens och gårdagens pass också haft en hel del att göra.
21 maj, 2008 at 22:07 #582081Anonym anvandareMemberKör hårt kämpa hårt!!!
22 maj, 2008 at 07:05 #582082Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Kör hårt kämpa hårt!!!Tackar tackar
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.