*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #467356
    ReNeGaDe wrote:
    Du kommer sluta så här om du inte tränar och dessutom redovisar för oss!:D

    Eh ingen fara coz I know you’d still hit that shiet u lil’ freak u! iuu![/b]

    #467357
    Jon Larsson wrote:
    Jag ber att få lägga in mitt veto.:ph34r:

    Mina har brasilianskt påbrå och kommer därför inte att få det där äppelstuket på fysiken, hur stillasittande och ointresserad av deffmat hon än blir.

    Antagligen kommer allt i så fall att lägga sig på bootyn och som vi alla vet så är det med rumpan som det är med pengar: Man kan bara ha för lite, inte för mycket.:P

    My hero![/b] :happy:

    #467358
    lovelysmile wrote:
    My hero![/b] :happy:

    Hmm… gillar alla här Mina bäst bakifrån:o

    Sorry gumman… va bara tvungen att kika in å din tråd lite:D Hoppas allt e lax där nere i madrid:p

    Ta hand om dej å ” let the rythem move you baby”

    #467359
    Alpha wrote:
    Hmm… gillar alla här Mina bäst bakifrån:o

    :D Men fy-va-taskig! Jag som välkomnade dig tillbaka fint & allt. Ska skicka virus till dig eller nä, ännu bättre – termiter till ditt nya ”jag-snickrade-ihop-det-helt-själv” kök. :p

    #467360

    SEXUALL HARASSMENT! Skärpning kids 👿

    #467361
    Calle Sirén wrote:
    SEXUALL HARASSMENT! Skärpning kids 👿

    …och i klungan finns alltid de få exemplar, ruttna och streetsmarta nog att lägga upp en fasad av fina-killen-stilen bara för att få sig ett ligg.

    :D

    #467362
    Marcus Syvertsen wrote:
    …och i klungan finns alltid de få exemplar, ruttna och streetsmarta nog att lägga upp en fasad av fina-killen-stilen bara för att få sig ett ligg.

    :D

    …Så finns de dem som säger vad som helst för att få uppmärksamhet :emo-thumb
    Men faktum kvarstår att jag tycker att det är fel att hålla på så där.

    #467363
    ReNeGaDe wrote:
    Äh, ta det lugnt. De skojade ju bara:) Sen har inte Mina tagit illa upp heller.

    :happy:

    :aggresiv: Hehe

    #467364
    Calle Sirén wrote:
    …Så finns de dem som säger vad som helst för att få uppmärksamhet! :emo-thumb
    Men faktum kvarstår att jag tycker att det är fel att hålla på så där.

    Spot on! :D

    Bägge delarna, faktiskt. Nu skonar vi Minas journal ifrån vår skit haha.

    #467365

    Hola chicha darlin
    Vill tipsa dig om Australian so you think you can dance ! Wicked moves helt klart !

    #467366

    tja tjejen! long time ago. hoppas allt är bra. full rulle för mig i spanien med skola o plugg men är inne då och då o tittar samt uppdaterar journalen. Kör på ha det gott. mvh cesse

    #467367

    Dejtat monsieur bänkpress något på sistone? :bb:

    #467368

    Ah skön stämning i den här journalen med alla beskyddande dudes som håller koll. I appreciate it :happy:

    miss Vanni: Ska se om jag kan få tag på några avsnitt. Skadar aldrig att ha något kul att titta på medan man reser. Tack för tipset! :)

    #467369
    Robert Svensson wrote:
    Nå, hur gick det imorse? :)

    Jo då byggare Rob, blev en del fina på 40 kg med utsökt teknik (som är i fokus nu) och 2 riktigt juicy ’n’ nice på 50. Låter kanske inte så mkt för er rediga dudes men jag är nöjd… för den här gången.

    Provade även på Zercher squats men det kändes ovant så jag får finslipa lite. Kul att experimentera lite. :)

    #467370
    Steppen1983 wrote:
    tja tjejen! long time ago. hoppas allt är bra. full rulle för mig i spanien med skola o plugg men är inne då och då o tittar samt uppdaterar journalen. Kör på ha det gott. mvh cesse

    Hej Cesar! :)
    Ja det var ett tag sen. Hos mig är allt bra, på g lite smått igen. En hel del resande och jobb för min del. Var i din hood (OM du fortf är kvar där) – Madrid i helgen på modemässan. A whooole lotta peoplez!
    Hoppas studier och träning går bra. Make me proud dude!
    /Mina

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.