*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #467446
    Jensa82 wrote:
    Verkar gå bra för dig!

    Fortsätt så ;)

    Hoppas din träning också går bra. :)

    #467447
    Zebaztian wrote:
    Kanske det är dans man skall hålla på med..Om man kommer i sån form så..:o

    Keep up the good work!:up:

    Jag tycker personligen att dansare har de mest genomtränade kropparna. Ger en bra bas inför det mesta som man vill hålla sig aktiv med i livet. Dessutom har jag fått disciplin som jag kan ta till när det behövs… (fransk nougat som ropar ens namn undataget då )

    Lycka till med din satsning Sebastian. Ska kika in i journalen och track-peppa dig lite då och då. :)

    #467448
    Allan wrote:
    Vad är lyrical dance för nåt? Rolig dans haha

    Ja, det tycker jag för man får verkligen ta ut svängarna. Dansa och leka teaterapa samtidigt vilket passar mig. Dessutom får konditionen sig en ordentlig omgång.

    [http://www.wisegeek.com/what-is-lyrical-dance.htm http://www.wisegeek.com/what-is-lyrical-dance.htm%5D

    #467449
    Melin wrote:
    Du har antagligen gått upp ngra kilon nu..*payback is a bitch* :p

    Äsch! I can afford it. How about you… bumbi? :D

    #467450
    lovelysmile wrote:
    Igår fick jag tillfället att gå på en 2-3 timmars workshop i lyrical dance med några dansarvänner. Var lite kämpigt med tanke på träningsvärken men otroligt roligt. Energin verkade aldrig ta slut.

    [youtube=T1LaV7Fz3Nk]

    Lite Bob paris över det hela.:D

    #467451
    lovelysmile wrote:
    Tack herr Mikael, du är så välkommen så och vad du än gör får du se till att inte tappa magin som du har på g i din journal. Kör hårt! :)

    Yes, mam!

    #467452
    lovelysmile wrote:
    Äsch! I can afford it. How about you… bumbi? :D

    Mina Hitler….:evil::D

    #467453
    Baboom wrote:
    Sköna moves du har :emo-thumb

    Ja det brukar jag ha. Däremot är tjejen i filmen en liten prick med imponerande teknik och jag ville ge ett prov på koreografi så ni andra kan se hur det kan se ut. Glömde att skriva in det i inlägget innan inser jag nu. Sorry dudes & dudettes.

    Den ytliga halvbrassen i mig vill också informera om att jag faktiskt är längre och att jag har en smula mer boobs. *visar mellan tumme och pekfinger*[/b] :rtfm:

    MickeGBG wrote:
    Lite Bob paris över det hela.:D

    Haha! Det är bra herr Micke. Du tar journalen tillbaka in på det rätta spåret. Styrketräning (minus the bodybuilding)[/b] var det!

    #467454
    Melin wrote:
    Mina Hitler….:evil::D

    Eventuella närvarande Förintelsens offer eller anhöriga till får ha överseende här men ni hade också förtryckt en bumbi. Det är som att ha en liten söt gosig bunny i händerna och samtidigt ha tankar på att mosa den. Moahaha![/b] :)

    #467455
    lovelysmile wrote:
    Eventuella närvarande Förintelsens offer eller anhöriga till får ha överseende här men ni hade också förtryckt en bumbi. Det är som att ha en liten söt gosig bunny i händerna och samtidigt ha tankar på att mosa den. Moahaha![/b] :)

    Sluta! vad har vi sagt om sådana här saker offentligt?! Via PM godammit!

    Btw…bunny..är det en av dina…nej..jag ska inte ens sjunka till din nivå :p

    #467456

    Yo btw…
    Favoritdeltagare över åren av SYTYCD? (so you think you can dance?)
    Får ut av filmen att Mia Michaels koreografen skulle kunna vara lite av en favvo… Men nu snackar vi dansare.

    PACE!

    #467457
    Melin wrote:
    Sluta! vad har vi sagt om sådana här saker offentligt?! Via PM godammit!

    Btw…bunny..är det en av dina…nej..jag ska inte ens sjunka till din nivå :p

    Oh nä du, det är snarare så att ”enögda ormen” och ”det patriarkala etablissemangets förtryckar stav” comes to mind men ingen ”liten söt gosig bunny” när man har samröre med sånt där.

    Liten söt gosig ”bunny” hälsar:

    #467458
    Movaks wrote:
    Yo btw…
    Favoritdeltagare över åren av SYTYCD? (so you think you can dance?)
    Får ut av filmen att Mia Michaels koreografen skulle kunna vara lite av en favvo… Men nu snackar vi dansare.

    PACE!

    Mia Michaels är en stooor favorit.

    Det går inte att välja en enda för alla dansare har det där lilla unika men Danny för hans otroliga center och teknik. Samban med Lacey var frickin’ amazing. :P

    [youtube=biil5MVV1kI]

    Hok hade en otrolig stil överlag. Det var som om han hade studsfjädrar i fötterna. Den finaste koregrafin var den med kolibrin och blomman av Wade Robson.

    [youtube=0wz_jEQPY2U]

    Sabra som vann hela förra säsongen dansade all out, hon gav verkligen allt när hon dansade tyckte jag.

    #467459

    Morgonvikt: 55,9 kg Men vågen kanske ljuger för det var en fransk våg… hemma hos Sophie (av alla människor som man kan väga sig hos). Ranskalainens gillar dessutom det där med att försköna och romantisera och så även med sina vågar… kanske.

    A- ”Yu ’nå(know) ma sherii, ju arr di onlii göl ‘ier(here) ajd lajk tu merri?”
    B- ”Yeah, among how many?”
    A- ”Batt ma peti sherii, dönt make it ‘ard (hard) fö mi tu LAV ju!”

    Ja, detta måste undersökas. Definitivt.[/b]

    Så idag var det tänkt att jag skulle sätta igång… ordentligt… ja.

    Benspark
    10×10 Eh kändes ju knappt!
    20×10
    20×10
    20×10

    Knäböj

    #467460
    lovelysmile wrote:
    Oh nä du, det är snarare så att ”enögda ormen” och ”det patriarkala etablissemangets förtryckar stav” comes to mind men ingen ”liten söt gosig bunny” när man har samröre med sånt där.

    Liten söt gosig ”bunny” hälsar:

    It’s indeed a disturbing world….:D

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.