- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 oktober, 2007 at 08:09 #467221Anonym anvandareMember
Tack så mycket allihop!
Frizzo: ”Go ghetto on ya ass” TACK för… du vet!
dbbb: *tittar förnärmat på* Hur vågar du?! Jag är faktiskt en dam och det där är privat information (ja, mer privat än min vikt)! :p
Martin.P Tack så mycket mästare! :up:
Martin Alexandersson: Yeah, both thumbs are extracted now! Tack apan! Håller tummarna för dig så att din diet går superduperbra (så du hamnar högt upp i ”snygghetsgrad” haha!)
22 oktober, 2007 at 08:38 #467222Anonym anvandareMemberDanne: Skyll dig själv för du kommer ha så tråååkigt med att läsa om mina mesvikter. YEAH! *puts warrior face on* -> :happy:
Pikehunter: Jag antar att man var tvungen att vara där för att verkligen uppskatta det skämtet men ja, tack för att du skriver på ”skomål” så allt blir så mycket enklare för lilla mig.
Angående bilder: För tillfället tänker jag inte lägga upp några bilder på min dags(o)form. PM som handlar om bilder undanbedes! :nono:
YES! Febern är borta idag, tryckt i mig min frukost och nu tänker jag ta en lugn promenad åt jobbets håll, fixa lite äranden på vägen.
Är SÅÅ less på att vara förkyld!
22 oktober, 2007 at 09:12 #467223Anonym anvandareMemberSka bli intressant att följa. :emo-thumb
22 oktober, 2007 at 09:51 #467224Anonym anvandareMemberFår hoppas på lite ögongodis framöver . Skämt åtsido, ska bli intressant att följa den här journalen.
22 oktober, 2007 at 10:41 #467225Anonym anvandareMemberLysande, ännu en journal att följa :up:
22 oktober, 2007 at 11:00 #467226Anonym anvandareMemberHaaaay! Pump that stuff girl..!
Kommer att hålla ett eller två eller flera koll på frugan :happy:SEs & hörs!
22 oktober, 2007 at 12:53 #467227Anonym anvandareMember25 alltså? Se där ja.
F.ö. är det nästan obligatoriskt med armmått i en journal.
PS. Ös på osv.
22 oktober, 2007 at 14:09 #467228Anonym anvandareMemberPå mindre än en dygn har journalen knappt 1000 visningar. Ännu inte ett enda pass redovisat. Förväntningarna på denna journal verkar minst sagt stora.
Självklart ska den följas! Kör hårt när förkylningen gett med sig. :emo-thumb
22 oktober, 2007 at 14:31 #467229Anonym anvandareMemberOh hell yeah Baby i have been waiting for you. I will definatly be popin in and getting energy from you
22 oktober, 2007 at 14:50 #467230Anonym anvandareMemberTack ALLA dudes & dudettes![/b] :happy:
Man får nästan lite ångest med tanke på förväntningarna but hey, ska göra mitt bästa och en smula därtill.
Om en stund ska jag på ett möte och sen bär det av till gymmet. Ska testa och trixa liiiite och planera mina pass. Har lite nya övningar att sätta mig in i.Är så sugen på att prova en ordentlig ham raise även om jag provkörde någon meningslös variant igår på köksgolvet med fötterna fast under kanten på köksskåpen. Den resulterade i noll raise från golvet och att jag bara låg kvar en stund på golvet och tänkte ”Jaha, ja men vad f*n gör du nu då?”
Well well! Kram och… sånt!
22 oktober, 2007 at 14:50 #467231Anonym anvandareMemberTaisho wrote:På mindre än en dygn har journalen knappt 1000 visningar. Ännu inte ett enda pass redovisat. Förväntningarna på denna journal verkar minst sagt stora.Maskin förklarade nyss rätt bra varför, om jag får ta mig friheten att gissa.
Quote:Får hoppas på lite ögongodis framöver…trist att folk inte kan skilja på saker och ting. Hoppas moderatorerna ser till att hålla journalen fri ifrån raggningsförsök och annat skit, eftersom att tjejen har valt att starta den i den seriösa kategorin.
Lycka till Lovelysmile. Kul att du startar en journal och att man får se den lite mer träningsinriktade sidan utav dig också!
MVH
22 oktober, 2007 at 15:41 #467232Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Tack ALLA dudes & dudettes![/b] :happy:Man får nästan lite ångest med tanke på förväntningarna but hey, ska göra mitt bästa och en smula därtill.
Om en stund ska jag på ett möte och sen bär det av till gymmet. Ska testa och trixa liiiite och planera mina pass. Har lite nya övningar att sätta mig in i.Är så sugen på att prova en ordentlig ham raise även om jag provkörde någon meningslös variant igår på köksgolvet med fötterna fast under kanten på köksskåpen. Den resulterade i noll raise från golvet och att jag bara låg kvar en stund på golvet och tänkte ”Jaha, ja men vad f*n gör du nu då?”
Well well! Kram och… sånt!
HAHAHAHAHA!
22 oktober, 2007 at 15:57 #467233Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:provkörde någon meningslös variant igår på köksgolvet med fötterna fast under kanten på köksskåpen. Den resulterade i noll raise från golvet och att jag bara låg kvar en stund på golvet och tänkte ”Jaha, ja men vad f*n gör du nu då?”Trycker ifrån med armarna dummer!
22 oktober, 2007 at 21:31 #467234Anonym anvandareMemberSka bli intressant att följa din träningsjournal! :up:
Passar samtidigt på att uppmana alla att försöka hålla diskussionerna någorlunda till topic i och med att detta trots allt är en seriös journal.
Kör på!
22 oktober, 2007 at 21:33 #467235Anonym anvandareMemberSkoj att du vågat dig fram och skaffat en journal, nu jäähr he fan bara till o bygg nalta muskler.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.