*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #467491
    Alpha wrote:
    Jag hade mej med herr bänkpress idag, han är en riktig jobbig jävel! Men lycka till gumman!

    Vi klarar av han gubben! I just know it. :)

    #467492
    Melin wrote:
    Nu tänker jag ha en sluta-prata-med-Mina-period…:evil:

    Det klarar DU inte:P

    #467493
    Alpha wrote:
    Det klarar DU inte:P

    Klart jag kan. :D Kan ju fortfarande skriva i hennes tråd bara att jag svarar till andra typ ”du kan ju hälsa Mina att…” :D

    #467494
    lovelysmile wrote:
    Jag kan vara din superhjälte. Fast be mig inte:

    städa
    stryka
    laga mat… för då dör du.
    dammsuga
    diska
    tvätta… tills någon annan gör det får du låna mina ITALIA-trosor a.k.a. ”den sista utvägen” och det tycker jag är rrriktigt snällt av mig herr Baboom.
    Få se… vad mer…hmelihm….
    Nä, jag kommer inte på något mer just nu.
    Jo! Fotvård vägrar jag ge.

    Deal? :)

    Humm… Det var mycket du INTE tänkte göra. Vad ska du göra om jag gör allt det där?

    Ska du vara min superhjälte så får du köra på att vara as ful när du inte är superhjälte och typ catwomen när du är ute och räddar mig ;)

    #467495

    Baboom, Melin och Alpha. Vem ska vinna Minas gunst? Melin har ju kämpat länge men Baboom verkar ha kommit starkt på slutet. :|

    #467496
    Jacksatan wrote:
    Baboom, Melin och Alpha. Vem ska vinna Minas gunst? Melin har ju kämpat länge men Baboom verkar ha kommit starkt på slutet. :|

    Haha, full fart framåt håll tätt bakåt!

    #467497
    Jacksatan wrote:
    Baboom, Melin och Alpha. Vem ska vinna Minas gunst? Melin har ju kämpat länge men Baboom verkar ha kommit starkt på slutet. :|

    Jag känner mig lite ärad av att vara en av toppkandidaterna :D

    #467498
    Melin wrote:
    Jag känner mig lite ärad av att vara en av toppkandidaterna :D

    Tror att jacksejtan bara vill vara med på listan han med :|

    #467499
    Melin wrote:
    Jag känner mig lite ärad av att vara en av toppkandidaterna :D

    Jag också Topp tre är juh inte så dåligt alls…

    Men skillnaden på oss är att jag är en toffel som sitter uppe dag å natt å väntar på att sköna Mina ska komma ut på nätet, kan medge att det var lite jobbigt när hon e på andra sidan atlanten:D

    Ehh… skämt å sido Mina är en kalas brud som e lätt å snacka med å har båda fötterna på jorden, även fast det inte verkar så på ytan. Så kan bara säga att hon är en riktig vänn!

    Och till dej Mina, Keep it tight:D

    #467500
    Baboom wrote:
    Tror att jacksejtan bara vill vara med på listan han med :|

    Word!

    #467501
    Baboom wrote:
    Tror att jacksejtan bara vill vara med på listan han med :|

    Jackieboy kan ta min plats. Till skillnad från Alpha så är hon bara elak mot mig.:cry:

    #467502
    Melin wrote:
    Jackieboy kan ta min plats. Till skillnad från Alpha så är hon bara elak mot mig.:cry:

    Haha Melin, är du inte van med kvinnor av Minas kaliber?:|

    #467503
    Alpha wrote:
    Haha Melin, är du inte van med kvinnor av Minas kaliber?:|

    Med tanke på hur pojkaktigt glada ni blir av att hon uppmärksammar er med lite små kommentarer här och där, gissar jag att ingen av er har vana av sådana kvinnor. ;)

    #467504
    Jacksatan wrote:
    Med tanke på hur pojkaktigt glada ni blir av att hon uppmärksammar er med lite små kommentarer här och där, gissar jag att ingen av er har vana av sådana kvinnor. ;)

    Äscha da avslöjad, internet är det närmsta jag kommer kvinnor. 8)

    #467505
    Jacksatan wrote:
    Med tanke på hur pojkaktigt glada ni blir av att hon uppmärksammar er med lite små kommentarer här och där, gissar jag att ingen av er har vana av sådana kvinnor. ;)

    Neil ”Jacksatan” Strauss :D

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.