*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #467506
    Jacksatan wrote:
    Med tanke på hur pojkaktigt glada ni blir av att hon uppmärksammar er med lite små kommentarer här och där, gissar jag att ingen av er har vana av sådana kvinnor. ;)

    Trodde alla tjejer gillade uppmärksamhet:D Har jeg fel?

    #467507

    Helt sjukt hur ni kan spendera så mycket till att prata med VARANDRA på en tråd som tillhör en helt annan person. [www.messenger.com]

    #467508
    Movaks wrote:
    Helt sjukt hur ni kan spendera så mycket till att prata med VARANDRA på en tråd som tillhör en helt annan person. [www.messenger.com]
    #467509
    Baboom wrote:
    Tror att jacksejtan bara vill vara med på listan han med :|

    Jack aka ”Herr Bänkpress” är inte med på listan, för där står bara folk som väntar på att komma in..

    lovelysmile wrote:
    Nej då men imorgon ska jag ha en passionerad affär med herr Bänkpress och några andra. Uää vilken slampa man är…[/b]

    Tack K! :)

    Nej men helt seriöst nu, så trodde jag vid första anblick att Jacksatan och Lovely had it going on, för han är ju Mr Bänkpress, iaf om man tar hänsyn till killens stats:D

    OBS! Jag syftar då inte på Quoten här, utan ville bara skojja lite[/b]:ph34r:

    #467510
    Jerka wrote:
    Jack aka ”Herr Bänkpress” är inte med på listan, för där står bara folk som väntar på att komma in..

    Nej men helt seriöst nu, så trodde jag vid första anblick att Jacksatan och Lovely had it going on, för han är ju Mr Bänkpress, iaf om man tar hänsyn till killens stats:D

    Då har du ju själv förklarat varför han är bitter :)

    Nu ska jag lägga ner och förstöra tråden.. är ju endå en tränings dagbok :)
    Allt för att jag öppnade munnen och sa att jag ville ha en egen superhjälte…

    #467511

    Och nu när herrarna slutat underhålla sig själva i den här tråden kan jag, super-kattkvinnan med kaliber redovisa mitt mega-super-duper-härliga pass. Pang-Pang! Meow![/b] :)

    Det var en otroligt fullspäckad dag på jobbet idag och när jag väl tog mig därifrån till träningen var det bara skönt. Jag laddade bra med massvis av god mat.

    10 min på löpbandet. Inga fasoner och uppskjutande idag.

    Bänkpress.
    20kg x1?
    30kg x 8
    40kg x 6
    40kg x 6
    50kg x 1 fiiin
    50kg x 1 VADÅ?! Man måste få flirta lite faktiskt.[/b]

    Dips….
    4+4+3+3

    Militärpress stående med 10 kg’s stången.
    15+15+15 ggr
    20kg 10 ggr

    Stående axelpress med hantlar 4+4 kg
    10+10+10+10 ggr

    Axlar är jag svag i.

    Scullcrusher

    #467512

    Fint pass gumman! Tror du det blir najs form te sommaren? kanske lite liten tid til det…

    #467513

    Tackar! Nja men mitt STORA fokus ligger på styrka och uthållighet i år. (Ja, mer än åren innan.) Bikiniformen får lida vilket är lika bra för då slipper man hålla koll på sina dallriga delar och får istället stila i surfshorts 8)

    Jag vill vara med i Knäböjsutmaningen också![/b] 😮

    #467514
    lovelysmile wrote:
    Tackar! Nja men mitt STORA fokus ligger på styrka och uthållighet i år. (Ja, mer än åren innan.) Bikiniformen får lida vilket är lika bra för då slipper man hålla koll på sina dallriga delar och får istället stila i surfshorts 8)

    Jag vill vara med i Knäböjsutmaningen också![/b] 😮

    ”Den sista utvägen”, surfshorts å en snygg bikini överdel kan göra susen!

    #467515
    Alpha wrote:
    ”Den sista utvägen”, surfshorts å en snygg bikini överdel kan göra susen!

    Haha ”den sista utvägen” är VERKLIGEN den sista utvägen men det andra låter bra. :)

    – – – – – – – – – – – – – – – – – – –[/b]

    30 minuter yoga. Äta frukost, packa klart och sen bär det av.

    Önskar alla bodyianer en skön och givande helg! :)

    #467516

    Fint pass du hade:) Lycka till och trevlig helg:p

    MVH

    #467517
    Dannex wrote:
    Fint pass du hade:) Lycka till och trevlig helg:p

    MVH

    Tack herr Dannex! Min helg har innefattat lite av det ena och lite av det andra, precis som det ska vara. Hoppas du hade det toppen och att träningen går superduper.

    #467518

    hur e det i californien? när blir det japan? hur fan klarar du av å träna i allt detta resande? borde fått medalj för det!

    #467519
    Alpha wrote:
    hur fan klarar du av å träna i allt detta resande? borde fått medalj för det!

    En utmaning men man klarar av precis allt som man vill klara. :)

    #467520
    lovelysmile wrote:
    Tack herr Dannex! Min helg har innefattat lite av det ena och lite av det andra, precis som det ska vara. Hoppas du hade det toppen och att träningen går superduper.

    Det låter härligt du :) Ja träningen går jätte bra faktiskt, körde mitt första cardio pass idag å herregud vad jobbigt ! hehe. ser fram emot ditt nästa pass:P

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.