*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #467521

    Mer pass !!! :pop: haha

    #467522

    Morgonvikt: 56,5 kg

    Ja nu rör sig min och mina lårs vikt mot rätt håll. Måste vara tecken på att jag skött kosten bra vid sidan av så mycket (hyper)aktivitet och det är jag glad för.

    För att trötta ut mig själv så jag klarar av jetlagen bättre hängde jag på ett pass military style bootcamp training med min kusin i helgen som förresten gått och blivit en riktig hälsofantast. Blandar fruity smoothies, odlar groddar och örter, ångkokar allt möjligt, gör egna ansiktsmasker och snackar om hur man ska bli sitt bästa jag. Allt det på en och samma dag gott folk. Roligt om man jämför med de tidigare gångerna då hon bestämde sig för att vända sitt liv till det bättre. Frenetiskt rensande av kylskåp, barskåp & skafferi från alla ”toxiner”, börja läsa en dr. Phil bok medan hon åt ett ”riktigt” äpple. Redan en timme senare satt hon där med en låda glaserade doughnuts för att ”ta en paus i allt det hälsosamma så man inte blir överväldigad”.

    Bootcampen var i alla fall en blandning av ”Oh yeah! SOM jag svettas!” och ren barnförbjuden hetta. Man fick en hella good work out men man lämnade stället med en känsla av frustration för man blev så tänd på den där skrikande sergeanten ”med haklinjen”. Först vill jag rycka åt mig hans keps, slänga den till marken, hoppa på den och skrika: ”HA-HA-HA! Who’s a sissy now?!” Sedan… saknar jag nog vokabulär för den typen av bootcamp jag hade kunnat tänka mig att utsätta honom för.

    Tidig start idag.

    10 minuter rask komma igång på löpbandet med osmickrande gäspningar.

    Benspark för uppvärmning.
    20 x 10+10 ggr

    Knäböj

    #467523

    Bootycamp? :p

    #467524
    Dannex wrote:
    Det låter härligt du :) Ja träningen går jätte bra faktiskt, körde mitt första cardio pass idag å herregud vad jobbigt ! hehe. ser fram emot ditt nästa pass:P

    Jobbigt men härligt efteråt eller hur? :happy:

    Mranderson wrote:
    Mer pass !!! :pop: haha

    Japp, en ny vecka har börjat sååå ”det kommer mera lalalalaaaa”!

    [youtube=IXMW_aue7Ac]

    #467525
    lovelysmile wrote:

    Japp, en ny vecka har börjat sååå ”det kommer mera lalalalaaaa”!

    [youtube=IXMW_aue7Ac]

    HAHAHAHA sick and twisted precis så som de ska va :up: nice pass btw

    #467526
    Melin wrote:
    Bootycamp? :p

    Ja men det kan vara ett alternativ på vad man kan göra mot sergeanten. Inom dig finns utan tvekan en liten sadist. Tack Meliiin! :)

    Mranderson wrote:
    HAHAHAHA sick and twisted precis så som de ska va :up: nice pass btw

    :D

    #467527

    Högvolym ftw?

    Bra böjt. :)

    #467528
    Quote:
    Jobbigt men härligt efteråt eller hur?

    Jadå det måste jag hålla med om :D Fint pass du hade, det verkar gå bra i knäböjen, du är faktiskt starkare än mig i de haha:o Hade fint

    #467529
    Jay wrote:
    Högvolym ftw?

    Bra böjt. :)

    Tackar, tackar. :)

    Efter uppehållet till och från ja. Variation ftw!

    #467530
    lovelysmile wrote:
    Ett bra pass förutom att magövningar gör en gasig. (Ja vadå?! Jag är en människa!)[/b] .

    WiiHoo!

    Inga tjejer borde tillåtas att ha benen högre än nittio grader i liggande position på allmänna platser. :nono:

    Bra högvolymspass btw.

    #467531

    Det var inte dåligt med övningar för framsidan! Hur orkar du människa (Jag är svimfärdig efter första setet frontböj…)!!?

    #467532
    Dannex wrote:
    Jadå det måste jag hålla med om :D Fint pass du hade, det verkar gå bra i knäböjen, du är faktiskt starkare än mig i de haha:o Hade fint

    Verkligen? You’ve made my day dude! :happy:

    Du lär nog gå om mig i knäböjen ganska snart ska du se.

    – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

    Får (mot bättre vetande) köra rygg, biceps och baksida lår passet idag istället för imorgon kommer jag inte hinna träna. En update kommer a lil’ later. Så nu ska jag snabbt få undan ett ton papper… yeah… *written with fading enthusiasm*

    #467533
    lovelysmile wrote:
    Oootroligt snäll är han men han borde krympa för hans skjortor tar en frickin’ evighet att stryka. Tittar på han nu… medan snubbej*veln gottar sig åt mina vemödor.

    Tack Peetie-Pete, vad kul att du kikar in. :happy:

    haha, så går det när man umgås med dem stora pojkarna! Lovely avbild du har Lovely:)

    Kikar in oftare än du tror! Keep it up!

    #467534
    Mantus wrote:
    Inga tjejer borde tillåtas att ha benen högre än nittio grader i liggande position på allmänna platser. :nono:

    Bra högvolymspass btw.

    Tackar herr Mantus. Prr!![/b] :D

    #467535
    Calle Sirén wrote:
    Det var inte dåligt med övningar för framsidan! Hur orkar du människa (Jag är svimfärdig efter första setet frontböj…)!!?

    Ja du herr Sirén, än så länge tränar jag inte så värst hårt. Energi i överflöd verkar jag dessutom ha. Det är ganska många övningar per pass inser jag men 3 dgr/vecka är det enda som funkar med nuvarande jobbschemat och livet i övrigt. :)

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.