*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #467596
    wesaft wrote:
    Hej lovelysmile!
    Jag har följt din dagbok, nu vet du att en till tittar om det kanske hjälper motivationen en gnutta extra.

    Jag är också på jakt efter att klara en hel Natural Glute Ham Raise, fast den är så svår, kör endast till 45 grader med gummisnodd nu, har en del att jobba på där.

    Hej wesaft!
    Tack, I appreciate that mister. Ja visst är det svårt?! Jag lyckas få upp mig men att ta sig ner sakta är en utmaning för jag vill göra smidiga, lugna raises. Jag gillar utmaningar. =)

    erica81 wrote:
    Hur ser en sån ut?

    Här kommer en bild:
    [http://www.defrancostraining.com/pics/images/pics/female/glute-ham-raise.jpg http://www.defrancostraining.com/pics/images/pics/female/glute-ham-raise.jpg%5D

    Mantus wrote:
    Ja, jag skall ner ytterligare 9kg innan sommaren och jag vill påpeka att pga ditt inlägg så drömde jag mycket riktigt om ostbrickor den natten.:evil: Det och bakelser av alla de slag.:P

    SKANDAL! 👿
    Lycka till med målet herrn! Jag har rotat lite i din journal och sett att du boxas lite. Du har fått mig att sakna boxningen. :happy:

    #467597

    Morgonvikt: 57,0. Måste vara tack vare all den där sushin. De små runda rackarna.

    10 min komma igång på löpbandet.

    Bänkpress.
    30kg x 10
    40kg x 6
    45kg x 4
    50kg x 2
    52kg + 1

    Dips.
    5+5+5+5

    Militärpress stående med 10 kg’s stången.
    20kg 10+10+10+10 ggr

    Stående axelpress med hantlar 9+9 kg
    10+10+10+10 ggr

    Scullcrusher

    #467598
    lovelysmile wrote:
    Chins
    5+5+5+4

    Marklyft

    90×1 tuuungt.

    Rackarns.. Riktiga chins? Får man fråga vad tant väger och hur lång ni är?

    #467599
    KRAMPUS wrote:
    Rackarns.. Riktiga chins? Får man fråga vad tant väger och hur lång ni är?

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=17938]

    (#1) :emo-thumb

    #467600
    smurfpucko wrote:
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=17938]

    (#1) :emo-thumb

    Jojo men hon kanske har blivit längre? :)

    Öhöh…:|

    Då var det fan i mig stabilt pass där!

    #467601
    KRAMPUS wrote:
    Jojo men hon kanske har blivit längre? :)

    Öhöh…:|

    Då var det fan i mig stabilt pass där!

    :D Hade jag inte varit din lilla[/b] love hade jag tagit illa upp både vad gäller chins- och längdfrågan.

    Morgonvikt var 57,0 imorse och jag är fortfarande 166,7 cm lång som tur är. Tro mig, jag mäter heeela tiden. (Ungefär, fast inte precis som ni killar som börjar i puberteten… med era små… projekt.)[/b]

    #467602
    lovelysmile wrote:
    ”uääääi!!” – som om jag vore djupt äcklad. :D

    Jag vet, jag vet Baloo Mikael. Skärpning, skärpning!

    Hmm… Vi gör det inte för att visa äckel… Vi gör det för att ta våran plats längst upp i näringskedjan.
    ”Huuähhh!” och sen ska du gärna frusta lite med en rysning typ.

    #467603
    Movaks wrote:
    Hmm… Vi gör det inte för att visa äckel… Vi gör det för att ta våran plats längst upp i näringskedjan.
    ”Huuähhh!” och sen ska du gärna frusta lite med en rysning typ.

    YES sir, Baloo sir YES! Rrr!

    #467604
    Robert Svensson wrote:
    Nu är det inte många kilo kvar så har du snart bänkat din kroppsvikt! :bb2:

    För du kommer väll ihåg att du har satt upp det som mål? :)

    Jodå byggare Rob. :) Jag har aldrig lyckats bänkpressa min egna vikt och det blir lite svårt nu i och med att jag lägger på mig lite smått hela tiden men jag ska lyckas… banne mig.

    #467605
    lovelysmile wrote:
    Jag har aldrig lyckats bänkpressa min egna vikt och det blir lite svårt nu i och med att jag lägger på mig lite smått hela tiden men jag ska lyckas… banne mig.

    Träna hårdare. Grina mer på gymmet. Bit mer kudde. Glad påsk. :)

    #467606
    Jay wrote:
    Träna hårdare. Grina mer på gymmet. Bit mer kudde. Glad påsk. :)

    YES. Grinda tror jag du menade, oh yes. Yes. Tack detsamma mr mod. Snart dags för BA right? Awesome.

    Hur dråpligt hade inte det varit om man började grina/gråta ett stort sk. ”ugly cry” på gymmet btw? ”aaaaa! jag kan inte pressa mig sjääälv! AAAAAA!” :([/b]

    Robert Svensson wrote:
    :) Klart att du kommer fixa det. Lite smått är aldrig fel. Jag tror du klarar det. Inga mer smiles, enbart för påpeka hur allvarlig jag är i mitt påstående att du kommer klara det.

    Själv väger jag redan 5 kg mer efter alla mat ikväll. :D Glad Påsk!

    Byggare Rob tror på mig, då kan det bara gå bra.
    Haha oj, ja du verkar ha haft en bra påsk du.
    Klappa magen från mig. Gla’ Påsk!

    – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

    [/b]

    30 minuters intensivt crawlande + tillhörande plaskande som berusade auktoriteter hade säkerligen tyckt varit riktigt bra konstsim.

    #467607
    lovelysmile;500494 wrote:
    Hur dråpligt hade inte det varit om man började grina/gråta ett stort sk. ”ugly cry” på gymmet btw? ”aaaaa! jag kan inte pressa mig sjääälv! AAAAAA!” :([/b]

    I can’t do it captain, I don’t have the power! :D

    #467608

    Det verkar gå fint för dig lovely:) Kör på hårt så kommer ditt mål i bänkpress snart! Glad påsk

    #467609
    Melin wrote:
    I can’t do it captain, I don’t have the power! :D

    :D

    Dannex wrote:
    Det verkar gå fint för dig lovely:) Kör på hårt så kommer ditt mål i bänkpress snart! Glad påsk

    Tack Danne, jag ska. Glad Påsk dude! :)

    #467610

    [img=http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/03/funny-pictures-oh-hai-bug.jpg]Morgonvikt:125,66 lbs. Kan Jonas Lundberg så kan jag.

    Efter en händelserik helg är det dags att köra igång igen.

    10 min. komma igång på löpbandet.

    Benspark hoppade jag över för den är så j-kla tråkig och ja jag struntar i om den också kan vara någon sorts Guds gåva till mänskligheten.

    Knäböj

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.