*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #467236

    Tackar killar!

    Idag har det blivit en massa små äranden och promenader till och från olika möten som jag helt enkelt lägger ihop till en 30 minuters promenad även om det antagligen blev mer än så. På gymmet gick jag på löpbandet i lugn takt i 30 minuter. Lite jobbigt att andas eftersom näsan är täppt och då blir läpparna torra och nää… jag är less på att vara förkyld!

    Uppdateringen av ham raisen är att jag försökte på gymmet igen i en ställning som är avsedd för den övningen men jag vågade aldrig riktigt utföra den och NEJ mikaelf, det är inte tillåtet att hjälpa sig själv med armarna. Man kan förresten inte ens hålla någonstans med armarna på den ställningen. Det känns ovant, får bli en massa tortyr i form av lårcurl och annat smått och gott framöver. Dessutom tror jag att jag behöver någon tillförlitlig som passar under magen så man kan låta sig själv ”falla” framåt. Tänk om man tappar energin och fastnar sådär? ;) Fy!
    Väl på gymmet testade jag skivstångsrodd och den kändes bra så den tänker jag variera med i min träning. Marklyft kan bli lite uttjatat ibland.

    Körde även liiite skull crusher för den övningen gillar jag MYCKET. Jag kommer att få en utskällning av en och annan person som håller koll på mig här men jag var helt enkelt bara tvungen trots att jag borde låta bli. Imorgon kommer jag säkert ha träningsvärk from hell.

    Skull crucher:
    12x5kg sedan gav jag mig direkt på:
    12x10kg och en gång till:
    12x10kg vilket var ganska jobbigt så jag tog en liten paus innan:
    4x15kg mer än så klarade jag inte.

    Avslutade med 3 chins för att jag var tvungen att se om jag har det fortfarande, vad ”det” nu är.

    Jag saknar riktig träning.
    Jag är SÅ less på min förkylning.

    EDIT: Eftersom min nya medlemstitel är ”Seriös 2007” behöver jag bara vara seriös till årskiftet och det känns bra för sen tänker jag fjolla till ordentligt.

    #467237

    Denna har jag väntat på. Väntar spänt på SQUATS! :D

    #467238
    Frizzo wrote:
    Äntligen första uppdateringen!

    Kul att du gillade skivstångsrodden :) Det är en bra övning, men ge FAN i scullcrushern på måndagarna….

    Nooooon rien de rien, NOOOOOOON JE NE REGRETTE RIEN! :kicking: *gormar och stampar runt och runt i sann Edith Piaff anda*[/b] Låter SÅ mycket bättre att sjunga Edith Piaff låtar när man är täppt.

    Skön känsla i triceps igår kväll/natt! :happy:

    Squats.. :P

    #467239

    Nu ska du bara gilla att köra Bänk Lovely

    #467240

    Vilken skräll att denna journalen skulle blir den mest välbesökta. But hey, jag klickade ju också in så jag får väl ansluta mig till skaran och önska lycka till och hoppas på att det blir diskussiner kring din träning här inne.

    Everybody wants to be a bodybuilder, but no one want to lift this heavy ass weight….YOU’ll do it though, right!?….RIGHT!? :bb3:

    #467241

    Vilken jävla skräll att du startade en journal – det trodde jag faktiskt inte, med tanke på din inställning till att fläka ut dina träningsrutiner på internet.

    Å andra sidan trodde jag ju inte heller att jag skulle sluta röka, med tanke på min inställning till cigg..:P

    Ska bli riktigt kul att följa denna!

    Lycka till nu.

    Håll skiten tight nu, du kommer att ha igen det efter trettio.:emo-thumb

    #467242
    Vanessa Frykman wrote:
    Nu ska du bara gilla att köra Bänk Lovely

    YES! Jag och herr Bänkpress har ett komplicerat förhållande men ni ska nog se att jag och han reder ut det. Live happily ever after ’n’ shiet… :happy:

    #467243

    nu är det min tur att heja på och se till så att det sköts riktigt.
    kommer bli intressant att följa din resa mot dina mål och drömmar.
    så våga slappa bara :nono:
    krya på dig

    #467244
    henrikg82 wrote:
    Vilken skräll att denna journalen skulle blir den mest välbesökta. But hey, jag klickade ju också in så jag får väl ansluta mig till skaran och önska lycka till och hoppas på att det blir diskussiner kring din träning här inne.

    Everybody wants to be a bodybuilder, but no one want to lift this heavy ass weight….YOU’ll do it though, right!?….RIGHT!? :bb3:

    DAMN RIGHT! :bb:

    #467245

    Haha lovely nu har du satt press på dig själv :up:
    Ska bli kul att följa och se din väg till din dröm :nod

    #467246
    Jon Larsson wrote:
    Vilken jävla skräll att du startade en journal – det trodde jag faktiskt inte, med tanke på din inställning till att fläka ut dina träningsrutiner på internet.

    Å andra sidan trodde jag ju inte heller att jag skulle sluta röka, med tanke på min inställning till cigg..:P

    Ska bli riktigt kul att följa denna!

    Lycka till nu.

    Håll skiten tight nu, du kommer att ha igen det efter trettio.:emo-thumb

    Nu skriver jag en lista på saker jag måste göra innan 30:

    *Lär dig ”R”
    *Bänkpressa din egna vikt
    *Rapa alfabetet
    *Lär dig uppskatta öl
    *”Håll skiten tight”

    #467247
    emiladrian wrote:
    nu är det min tur att heja på och se till så att det sköts riktigt.
    kommer bli intressant att följa din resa mot dina mål och drömmar.
    så våga slappa bara :nono:
    krya på dig

    Tack! :)

    jocke wrote:
    Haha lovely nu har du satt press på dig själv :up:
    Ska bli kul att följa och se din väg till din dröm :nod

    ”Yeah, you screwed now! HoHoHoHo!” fick jag höra av en av mina närmaste vänner som aldrig slutar sprida sitt evigt intelligenta ljus över alla mina infall och beslut.
    Jag ska göra mitt bästa!

    #467248

    Intressant med journal.
    Now there’s nowhere to hide!

    Ser fram emot lite rapporter ang. träning.

    #467249
    lovelysmile wrote:
    Nu skriver jag en lista på saker jag måste göra innan 30:

    *Lär dig ”R”
    *Bänkpressa din egna vikt
    *Rapa alfabetet
    *Lär dig uppskatta öl
    *”Håll skiten tight”

    #467250
    lovelysmile wrote:
    Nu skriver jag en lista på saker jag måste göra innan 30:

    *Lär dig ”R”
    *Bänkpressa din egna vikt
    *Rapa alfabetet
    *Lär dig uppskatta öl
    *”Håll skiten tight”

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.