*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #467641
    erica81 wrote:
    :D Vet vad du pratar om! Har själv kastat mej i stolen för snabbt nån gång utan att ställa in allt som jag brukar ha det. Trodde jag hade spräckt nånting mellan benen :D Men jag överlevde, hittills fungerar allt som det ska :whistle:

    Alltså ja haha! Man satt ju bekvämt och det kändes bra medan man gjorde övningen men efteråt undrade jag om man behövde ringa efter någon. :unsure:

    /Bestulen, besudlad och fördärvad (nåja, inte helt men delvis.)

    #467642
    lovelysmile wrote:

    Tack byggare Rob :happy: & söt-Jonte!

    Halva inne jonte !!! :nerd:

    #467643
    Jon Larsson wrote:
    Now that’s what i’m talking about.

    Billigare booty-som-aldrig-aldrig-aldrig-kommer-att-vara-något-annat-än-äppelrund-garanti får du aldrig tag på.

    Good work, my southern amiga.

    Så ska det fan se ut.:emo-thumb

    Kära herr Larsson, :happy:

    Tack & åter tusen tack för att du så vetenskapligt & korrekt belyser detta för mig.

    Baken sitter fast i ryggen och tightar man till det hela så lär den inte sjunka ner till knäna i alla fall.

    Att den sen rör sig i sidled… och ovalt i cirklar är väl… överkomligt. Win some, lose some… as with all things in life. :)

    Herregud, jag ska bli detta rumpologiska geniets groupie.[/b]

    #467644
    ChristofferL wrote:
    Halva inne jonte !!! :nerd:

    :D OH ja.

    Och nu: :P vill jag föda vårt kärleksbarn ChristofferL. :)

    Hoppas vid gudarna att alla hänger med i ironin.[/b]

    #467645

    Här görs det framgångar, trevligt att läsa och inspierande.

    Ska själv fatta mod och göra en träningsjournal när jag jag gymma på som vanligt igen. :|

    Så..keep on fighting. For justice and truth. Eller om man förenklar det hela: No guts, no glory :emo-thumb

    #467646
    Bear wrote:
    Här görs det framgångar, trevligt att läsa och inspierande.

    Ska själv fatta mod och göra en träningsjournal när jag jag gymma på som vanligt igen. :|

    Så..keep on fighting. For justice and truth. Eller om man förenklar det hela: No guts, no glory :emo-thumb

    Yeah! *gör Sailor Moon stridspose* Tack herr Bear! Vad kul, ser fram emot din journal. :)

    Nu blir det bröst, axlar, triceps, vader snart. Häng med vettja! :)

    #467647

    Såg ut som ett bra pass:up:
    Ska hålla lite mer koll på dej från och med nu;)

    #467648
    nicke biff wrote:
    Såg ut som ett bra pass:up:
    Ska hålla lite mer koll på dej från och med nu;)

    Precis som en bra storebror ska! :)

    #467649

    Rolig journal o allt ser bra ut =) Men jag har inte varit här så mycket än så länge.. Men i alla fall vad är det du sysslar med förutom träningen? Jobb/skola?

    #467650
    Adolfsson wrote:
    Rolig journal o allt ser bra ut =) Men jag har inte varit här så mycket än så länge.. Men i alla fall vad är det du sysslar med förutom träningen? Jobb/skola?

    Tack och välkommen till min journal herrn. :) Vilket sammanträffande! Jag gick precis igenom dagsformstråden för att leta material till mitt nya skötebarn Sexiga killar-tråden hehe! Där fick jag i alla fall se dina otroliga framsteg. Suveränt herr Adolfsson!

    När jag inte tränar jobbar jag på ett klädföretag, en kreativ tjänst med en hel del resande. Är även lite av en frilansande allt-i-allo kan man kanske kalla det; art/creative director, fotograf (trots att jag inte är utbildad till det)[/b], modekonsult, sömmerska mm. Någongång är det också meningen att jag ska återgå till mina oavslutade journalistikstudier… och sen återstår väl endast att inleda mitt flowerpower herravälde över planeten MOAHAHAA![/b] :)

    #467651

    Morgonvikt: 57400000000 μg[/b]. WOW! :happy: Däremot gillar jag inte brittiska enheten stone för då väger jag bara ynka 9.0389527. F*n va dåligt. Hur står britterna ut alltså.

    15 min på löpbandet.

    Bänkpress.
    30kg x 10
    40kg x 4
    45kg x 2
    50kg x 2
    52kg x 1
    53kg x 1

    Jo, om ni undrar vad jag håller på med så testar jag en ny stategi. Ska smyga mig på bänkpressj*veln.

    Dips.
    6+5+5+5

    Militärpress stående.
    20kg 10+10+10+10 ggr

    Stående axelpress med hantlar 10+10 kg
    10+10+10+10 ggr

    Scullcrusher

    #467652
    lovelysmile wrote:
    Tack och välkommen till min journal herrn. :) Vilket sammanträffande! Jag gick precis igenom dagsformstråden för att leta material till mitt nya skötebarn Sexiga killar-tråden hehe! Där fick jag i alla fall se dina otroliga framsteg. Suveränt herr Adolfsson!

    När jag inte tränar jobbar jag på ett klädföretag, en kreativ tjänst med en hel del resande. Är även lite av en frilansande allt-i-allo kan man kanske kalla det; art/creative director, fotograf (trots att jag inte är utbildad till det)[/b], modekonsult, sömmerska mm. Någongång är det också meningen att jag ska återgå till mina oavslutade journalistikstudier… och sen återstår väl endast att inleda mitt flowerpower herravälde över planeten MOAHAHAA![/b] :)

    Tack så mycket:o Kan bara säga detsamma och lycka till med allt nu!

    #467653
    lovelysmile wrote:
    Jag gick precis igenom dagsformstråden för att leta material till mitt nya skötebarn Sexiga killar-tråden hehe! Där fick jag i alla fall se dina

    Hur mycket hud behöver jag visa för att vara del av denna?

    ruäh ©Mikael-Baloo[/b]

    #467654
    Movaks wrote:
    Hur mycket hud behöver jag visa för att vara del av denna?

    ruäh ©Mikael-Baloo[/b]

    Inspirera mig så får vi se vad jag kan göra Baloo-Mikael :)

    #467655

    Har tagit ledigt en vecka så det blir bara en massa vila, god mat hos min kusin och självklart träning.

    10 min. komma igång på löpbandet.

    Benspark hoppade jag över för den är fortfarande j-kligt tråkig.

    Knäböj

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.