*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #467671
    Baboom wrote:
    Shit, du kör ju mer rygg övningar än vad jag gör. Du måste ha en grym rygg!

    Om man inte har någon storebror-nickebiff-rygg men vill ha en är det nödvändigt med alla de där övningarna kära herr B’boom. :)

    #467672
    Samir wrote:
    Tror ni på det själva eller?

    Hon har ju lyckats bli allas favorittjej på forumet för att hon e en fashionista med humor, som vill ge sken av att hon e snygg genom att inte lägga upp bilder på sig själv då det kan anses som oproffessionellt för att folk ska ta henne för den hon är och inte för en ”hot chick”.

    Jag tror vi blir besvikna.

    Mina.. låt oss leva i okunskap så behåller du din mystiska attraktion.
    Alla har nog sin egna bild av Lovley.. ;) låt det förbli så

    Ähh, gå och klipp dig Samir. Bara för att man inte har två bloggar och står på scen i string så betyder inte det att man vill ge sken av att vara snygg och mystisk.

    #467673
    wesaft wrote:
    Se upp för den omvända psykologin från Samir lovely ;)

    Mm herr wesaft. Tycker iofs att det är himla gulligt att han tar sig tiden att tänka på mig och vad jag må tänka, speciellt då jag inte kan påstå att jag någonsin gjort eller gör detsamma när det gäller honom. :)

    wesaft wrote:
    Jag tänkte bara tipsa om Natural Glute Ham Arise i en latsmaskin, var riktigt bekvämt med hälarna mot det mjuka skyddet man vanligtvis har knäna under, en bänk framför med knäna på.
    Ska testa att köra med rep plus hjälpvikt nästa gång.

    Tack! Det har jag testat men av någon anledning har jag bestämt mig för att det inte riktigt räknas utan att jag måste gör övningen i just en sådan hög ställning.

    wesaft wrote:
    Men du behöver nog inte det, du kan ju dra dig upp redan. Fast jag förstår inte hur du inte kan hålla emot om du klarar dra dig upp? De flesta är mycket starkare excentriskt genom att hålla emot olika rörelser.

    Ja men det är för att jag inte ser den första sänkningen som en halv ham raise utan som att jag tar mig till startläge och sedan tar mig upp vilket är som jag räknar det en halv ham raise. När jag väl ska sänka mig ner igen verkar jag ha tappat kraften till att fullfölja och blir nervös av stupet framför. Vissa hade påstått att jag redan klarat av en ham raise men det känns inte rätt på något sätt… Hm komplicerat… Har jag klarat av en eller inte? That’s the question. När börjar man räkna?
    Och om jag nu har klarat av en återstår problematiken med att klara två…

    Hm… Vad säger du herr wesaft?

    #467674

    Tack Mina för nomineringen[/b] 😮

    #467675
    Calle Sirén wrote:
    Tack Mina för nomineringen[/b] 😮

    Varsågod herr Sirén, bara mitt tafatta lilla försök till att visa exempel på det fantastiska spektrum av manlig skönhet.

    Now go on with yo bad, handsome self! :)

    Din signaturtext är toppen![/b] :D

    #467676
    lovelysmile wrote:
    Now go on with yo bad, handsome self! :)

    Haha aningen kvällstrött som man är för tillfället läste jag det som
    ”Now go on with yo hand self” :D

    #467677
    Melin wrote:
    Haha aningen kvällstrött som man är för tillfället läste jag det som
    ”Now go on with yo hand self” :D

    För helvete Melin :D

    Lovely: Haha, ja ett spektrum av manlig skönhet :D Det kan betyda vad som helst! haha

    #467678
    Calle Sirén wrote:
    För helvete Melin :D

    Haha förlåt :D

    #467679
    Calle Sirén wrote:
    Lovely: Haha, ja ett spektrum av manlig skönhet :D Det kan betyda vad som helst! haha

    Nej då. Med dina axlar, rakade huvud och din profil är det bara positivt. :up:

    #467680
    lovelysmile wrote:
    Nej då. Med dina axlar, rakade huvud och din profil är det bara positivt. :up:

    Hehe :) Jag skojade bara lite. Är så sjukt trött nu..
    Kommentaren fick mig bara att tänka på en blinddate där en av personerna i efterhand säger typ: ”Jo, han var snygg, på sitt sätt” haha

    #467681
    Calle Sirén wrote:
    Hehe :) Jag skojade bara lite. Är så sjukt trött nu..
    Kommentaren fick mig bara att tänka på en blinddate där en av personerna i efterhand säger typ: ”Jo, han var snygg, på sitt sätt” haha

    Haha! Good one. :up:

    #467682
    lovelysmile wrote:
    Haha! Good one. :up:

    I told you I was tired :D
    Nu ska jag sluta spamma din tråd. [/b]

    #467683
    Dan_The_Man wrote:
    Dags för dig att lägga in en bild i ”show your face” (eller vad tråden hette) i repan tycker jag :D
    Har nog aldrig riktigt sett hur du ser ut

    Jag ska hålla mig utanför den där tråden men…

    Vandraren wrote:
    +1

    …om det är något sorts halvmåste för er att se mitt ansikte så finns det andra sätt att lösa det på.

    Till er besserwissers som drar era j*vla slutsatser om allt och alla vill jag påpeka att detta inte är någon j*vla raggning.[/b]

    Samir wrote:
    Tror ni på det själva eller?

    Hon har ju lyckats bli allas favorittjej på forumet för att hon e en fashionista med humor, som vill ge sken av att hon e snygg genom att inte lägga upp bilder på sig själv då det kan anses som oproffessionellt för att folk ska ta henne för den hon är och inte för en ”hot chick”.

    Jag tror vi blir besvikna.

    Mina.. låt oss leva i okunskap så behåller du din mystiska attraktion.
    Alla har nog sin egna bild av Lovley.. ;) låt det förbli så

    Så fort jag såg att du hade skrivit var jag helt inställd på att inte ens bevärdiga sådan nonsens med ett svar tills jag såg hur du slaktade det fantastiska ordet oprofessionellt. Så, here it goes:

    :) Kära, kära Samir,

    hur än smickrad jag är över att du inkluderar dig själv bland ”alla” som har denna ”mystiska attraktion” gentemot mig måste jag poängtera detta otroligt viktiga budskap till och för dig en gång för alla:

    Jag har ingen mustasch, ett ögonbryn eller behåring på något annat otillbörligt ställe som du finner ”hot”… och jag tänker inte skaffa det… någonsin.

    Med andra ord: Låt. Mig. Va!

    Internalisera detta och sluta söka uppmärksamhet i min journal.

    Ett tips, för att jag är så generös, gullig och snäll mot dig och det mest för att du så desperat behöver det: Om du vill ha en nykter tjej när du själv är nykter så föreslår jag att du lägger ner din barnsligt dryga jag-ska-först-få-henne-att-hata-mig-bullshit. Väx upp.[/b]

    Tack på förhand!
    MVH.

    Melin: Mm, just i sådana här situationer hade en egen snopp varit ideal… :P som man kan daska Samir i pannan med.[/b]

    #467684
    lovelysmile wrote:
    Melin: Mm, just i sådana här situationer hade en egen snopp varit ideal… :P som man kan daska Samir i pannan med.[/b]

    Nope, du är ju rädd för såna[/b] :D

    Omg så fnittrig jag är nu på kvällen, jag måste gå och lägga mig..[/b];)

    :D

    #467685
    Melin wrote:
    Nope, du är ju rädd för såna[/b] :D

    Omg så fnittrig jag är nu på kvällen, jag måste gå och lägga mig..[/b];)

    :D

    Haha ja… men man är antagligen inte rädd för sin egna. Eller? Hm…

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.