*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #467686
    lovelysmile wrote:

    Så fort jag såg att du hade skrivit var jag helt inställd på att inte ens bevärdiga sådan nonsens med ett svar tills jag såg hur du slaktade det fantastiska ordet oprofessionellt. Så, here it goes:

    :) Kära, kära Samir,

    hur än smickrad jag är över att du inkluderar dig själv bland ”alla” som har denna ”mystiska attraktion” gentemot mig måste jag poängtera detta otroligt viktiga budskap till och för dig en gång för alla:

    Jag har ingen mustasch, ett ögonbryn eller behåring på något annat otillbörligt ställe som du finner ”hot”… och jag tänker inte skaffa det… någonsin.

    Med andra ord: Låt. Mig. Va!

    Internalisera detta och sluta söka uppmärksamhet i min journal.

    Ett tips, för att jag är så generös, gullig och snäll mot dig och det mest för att du så desperat behöver det: Om du vill ha en nykter tjej när du själv är nykter så föreslår jag att du lägger ner din barnsligt dryga jag-ska-först-få-henne-att-hata-mig-bullshit. Väx upp.[/b]

    Tack på förhand!
    MVH.

    Well spoken my dear :) :up:

    #467687
    lovelysmile wrote:
    Haha ja… men man är antagligen inte rädd för sin egna. Eller? Hm…

    Är det meningen att jag ska svara på det…?:|:D

    #467688
    Dan_The_Man wrote:
    Well spoken my dear :) :up:

    :)

    Melin wrote:
    Är det meningen att jag ska svara på det…?:|

    Haha nej låt bli Melin! Alltså, min journal måste vara den sämsta journalen någonsin. Hahaha!

    #467689
    lovelysmile wrote:
    :)

    Haha nej låt bli Melin! Alltså, min journal måste vara den sämsta journalen någonsin. Hahaha!

    I know u wanna :D
    Ok ok, inget mer offtopic nu. Seså skriv träningsrelaterade saker nu.:ike:

    #467690
    lovelysmile wrote:
    J
    …om det är något sorts halvmåste för er att se mitt ansikte så finns det andra sätt att lösa det på.

    Inget för min skull liksom, när jag vill se något vackert böjer jag bara huvudet lätt framåt ändå, så det är lungt=)

    Man var helt enkelt lite nyfiken. Om inte Samir hade världsrekord i antalet postade självporträtt kanske jag skulle vara det på hans nylle med:D

    Edit: Sorry, såg inte off topic varningen. This will be my last.

    #467691
    lovelysmile wrote:
    Marklyft
    50×5
    70×2
    80x2x2
    90x1x2

    Det är just sånna här stunder ja vill slänga mig ut från fönstret… varför börjar ja inte med marklyft innan?? :frust: :(

    Nice btw bra att du tar I !

    #467692
    lovelysmile wrote:
    Jag ska hålla mig utanför den där tråden men…

    …om det är något sorts halvmåste för er att se mitt ansikte så finns det andra sätt att lösa det på.

    Till er besserwissers som drar era j*vla slutsatser om allt och alla vill jag påpeka att detta inte är någon j*vla raggning.[/b]

    Så fort jag såg att du hade skrivit var jag helt inställd på att inte ens bevärdiga sådan nonsens med ett svar tills jag såg hur du slaktade det fantastiska ordet oprofessionellt. Så, here it goes:

    :) Kära, kära Samir,

    hur än smickrad jag är över att du inkluderar dig själv bland ”alla” som har denna ”mystiska attraktion” gentemot mig måste jag poängtera detta otroligt viktiga budskap till och för dig en gång för alla:

    Jag har ingen mustasch, ett ögonbryn eller behåring på något annat otillbörligt ställe som du finner ”hot”… och jag tänker inte skaffa det… någonsin.

    Med andra ord: Låt. Mig. Va!

    Internalisera detta och sluta söka uppmärksamhet i min journal.

    Ett tips, för att jag är så generös, gullig och snäll mot dig och det mest för att du så desperat behöver det: Om du vill ha en nykter tjej när du själv är nykter så föreslår jag att du lägger ner din barnsligt dryga jag-ska-först-få-henne-att-hata-mig-bullshit. Väx upp.[/b]

    Tack på förhand!
    MVH.

    Melin: Mm, just i sådana här situationer hade en egen snopp varit ideal… :P som man kan daska Samir i pannan med.[/b]

    Jag blev uppriktigt ledsen när jag läste detta.

    Vad får dig att tro att jag sysslar med ”barnsligt dryg jag-ska-först-få-henne-att-hata-mig-bullshit” ?

    Bara för att jag inte slickar din brasilianska röv som om den vore nåt jävla rizzla så innebär det inte att jag varken försöker få dig att hata mig eller få dig överhuvudtaget. Några andra referenser än dig själv kan du ju omöjligt ha.

    Martinshop har nog en del goa strap-ons om du vill daska mig i pannan.

    #467693
    Dan_The_Man wrote:
    Well spoken my dear :) :up:

    F U
    Håll dig utanför :up:

    #467694
    Samir wrote:
    Jag blev uppriktigt ledsen när jag läste detta.

    Vad får dig att tro att jag sysslar med ”barnsligt dryg jag-ska-först-få-henne-att-hata-mig-bullshit” ?

    Bara för att jag inte slickar din brasilianska röv som om den vore nåt jävla rizzla så innebär det inte att jag varken försöker få dig att hata mig eller få dig överhuvudtaget. Några andra referenser än dig själv kan du ju omöjligt ha.

    Martinshop har nog en del goa strap-ons om du vill daska mig i pannan.

    :up: håller me dig där..rätt många som gör de faktiskt .. men ja ska inte blanda mig :|

    #467695
    Vandraren wrote:
    Inget för min skull liksom, när jag vill se något vackert böjer jag bara huvudet lätt framåt ändå, så det är lungt=)

    Man var helt enkelt lite nyfiken. Om inte Samir hade världsrekord i antalet postade självporträtt kanske jag skulle vara det på hans nylle med:D

    Edit: Sorry, såg inte off topic varningen. This will be my last.

    Oh-key… då vet jag det. :D

    Herr Vandrare, du får skriva precis vad du vill i min journal för sådana där vandrarismer kan jag helt enkelt inte få nog av. :up:

    #467696
    Mranderson wrote:
    Det är just sånna här stunder ja vill slänga mig ut från fönstret… varför börjar ja inte med marklyft innan?? :(

    Nice btw bra att du tar I !

    Tack! Äsch, du kommer hinna ikapp och gå om mig på nolltid. Ni killar och er j*vla testo.[/b]

    Mranderson wrote:
    :up: håller me dig där..rätt många som gör de faktiskt .. men ja ska inte blanda mig :|

    Och det är du SÅ himla duktig på. :emo-thumb

    #467697
    lovelysmile wrote:
    Om man inte har någon storebror-nickebiff-rygg men vill ha en är det nödvändigt med alla de där övningarna kära herr B’boom. :)

    Mark + någon form av roddövning räcker nog.

    #467698
    Timme wrote:
    Mark + någon form av roddövning räcker nog.

    marklyft är väl helt värdelöst ur muskelbyggarsynpunkt? Jag rekommenderar hantelrodd med silverhantlar.

    #467699
    Jacksatan wrote:
    marklyft är väl helt värdelöst ur muskelbyggarsynpunkt? Jag rekommenderar hantelrodd med silverhantlar.

    Det är humor, det är humor. :D

    #467700
    Robert Svensson wrote:
    Jag tror bestämt att det är träning idag för damen som härskar här inne? :)
    Robert Svensson wrote:
    Bump. :)

    Jo jag vet byggare Rob. Idag blir det bröst, axlar, triceps och vader. Håll byggar-tummarna för mig! :)

    Samir: Du stinker eau de attention whore. Lägg ner drygheten nu och håll även dina små tips utanför min journal hädanefter. Take care, God bless. :)[/b]

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.