*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #467701
    lovelysmile wrote:

    Och det är du SÅ himla duktig på. :emo-thumb

    Nu har ja sagt tillräckligt lol im out ! :)

    #467702
    Dan_The_Man wrote:
    Dags för dig att lägga in en bild i ”show your face” (eller vad tråden hette) i repan tycker jag :D
    Har nog aldrig riktigt sett hur du ser ut :p

    Om jag inte misstar mig så har väl Lovleysmile alltid en bild på sig själv som sin avatar?? Eller? Som nu tex:) Eller, är de inte du Lovleysmile?:what:

    #467703

    Ps Kul att läsa din journal förresten Lovley:emo-thumb Ds

    #467704
    Curly wrote:
    Ps Kul att läsa din journal förresten Lovley:emo-thumb Ds

    Det tycker inte jag för det är så jobbigt att se att hon är starkare än mig i så många övningar :(

    #467705
    Curly wrote:
    Om jag inte misstar mig så har väl Lovleysmile alltid en bild på sig själv som sin avatar?? Eller? Som nu tex:) Eller, är de inte du Lovleysmile?:what:

    Tror herrarna syftade mer på en huge, up in my face bild som det är meningen att man ska visa i den där tråden. I pass.

    Curly wrote:
    Ps Kul att läsa din journal förresten Lovley:emo-thumb Ds

    Tack sötnos! Denicé? Om jag inte minns fel?[/b] :)

    #467706
    lovelysmile wrote:
    Tror herrarna syftade mer på en huge, up in my face bild som det är meningen att man ska visa i den där tråden. I pass.

    Tack sötnos! Denicé? Om jag inte minns fel?[/b] :)

    Aaaaaa so yuo remeber me :ike:
    Bytte namn på avataren bara, kändes bäst så …..=)

    #467707
    Curly wrote:
    Aaaaaa so yuo remeber me :ike:
    Bytte namn på avataren bara, kändes bäst så …..=)

    Jag förstår. :)
    Hur går det med träningen då?

    #467708

    Gillar din avatar! :)

    #467709

    Har tränat på sisådär, inte osm jag velat. Men ja e på väg att byta gym, fett uttråkad på de stället jag är på nu. Ska visst byggas nytt STOOOOORT gym i V-ås, ska ju lätt dit å träna. Looking foward to it=)

    Ser att det går alldeles YPPERLIGT för din del tjejen.

    Inte många tjejer kvar här längre, som skriver dagbok iaf??

    #467710
    MATTI wrote:
    Gillar din avatar! :)

    och jag älskar din. :)

    #467711
    lovelysmile wrote:
    och jag älskar din. :)

    Måå! ;)

    #467712
    Curly wrote:
    Har tränat på sisådär, inte osm jag velat. Men ja e på väg att byta gym, fett uttråkad på de stället jag är på nu. Ska visst byggas nytt STOOOOORT gym i V-ås, ska ju lätt dit å träna. Looking foward to it=)

    Ser att det går alldeles YPPERLIGT för din del tjejen.

    Inte många tjejer kvar här längre, som skriver dagbok iaf??

    Nja men jag har hellre inte skrivit speciellt länge. erica81, MarinaN, Vanni, Heidi, Anne-J, Anna A., Tesse bl.a. I mitt tycke megatuffa brudar i lyxförpackning. :)
    Lite miljöombyte borde göra susen för dig och din träning. :up: Du får ta upp journalen sen igen så visar vi herrarna här inne var soffan ska stå för jag orkar bara hålla upp en sida. : :)

    #467713
    lovelysmile wrote:
    Nja men jag har hellre inte skrivit speciellt länge.
    Lite miljöombyte borde göra susen för dig och din träning. :up: Du får ta upp journalen sen igen så visar vi herrarna här inne var skåpet ska stå… och soffan för jag orkar bara hålla upp en sida. :

    Tänk på saken åtminstone. :)

    Hahhaha soffan, ja visst!

    Jo nog har jag tänkt ta upp journalen igen:bb2:

    ÄNNU roligare nu när du säger de på det sättet: visa vart skåpet ska stå hahahah!

    #467714
    Curly wrote:
    Hahhaha soffan, ja visst!

    Jo nog har jag tänkt ta upp journalen igen:bb2:

    ÄNNU roligare nu när du säger de på det sättet: visa vart skåpet ska stå hahahah!

    :bb2:

    mm-hm! :happy:

    #467715

    Angående Glute Ham Raise. Då har du klarat av en repetition i mina ögon, men har problem med att hålla emot på andra, bravo.
    Den höga ställningen låter bra, men du kanske ska varva med en lägre variant där du vet att du kan ta emot dig med händerna, så du vågar mer?

    Hej Curly, kul att se dig skriva inlägg igen! Klart du ska dra igång dagboken igen.

    PS. Körde ”stolen” idag igen, gick fint, rörligheten blir bättre. DS.

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.