*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #467716
    wesaft wrote:
    Angående Glute Ham Raise. Då har du klarat av en repetition i mina ögon, men har problem med att hålla emot på andra, bravo.
    Den höga ställningen låter bra, men du kanske ska varva med en lägre variant där du vet att du kan ta emot dig med händerna, så du vågar mer?

    Hej Curly, kul att se dig skriva inlägg igen! Klart du ska dra igång dagboken igen.

    PS. Körde ”stolen” idag igen, gick fint, rörligheten blir bättre. DS.

    Heeeeeeeeeeej Wesaft! I´m back! Dock smyger jag bara runt än så länge8)

    #467717

    Ja, smyg omkring, det räcker gott det, man ska göra det man känner för.
    lovely, borde inte den här ligga under seriösa jurnaler? nästan inte ett enda onödigt inlägg här :)

    #467718
    wesaft wrote:
    Angående Glute Ham Raise. Då har du klarat av en repetition i mina ögon, men har problem med att hålla emot på andra, bravo.
    Den höga ställningen låter bra, men du kanske ska varva med en lägre variant där du vet att du kan ta emot dig med händerna, så du vågar mer?

    Vad bra. :happy: Hm… jag ska smida på en plan på hur jag ska klämma ur mig en andra ham raise.

    wesaft wrote:
    lovely, borde inte den här ligga under seriösa jurnaler? nästan inte ett enda onödigt inlägg här :)

    Eller hur?! That’s what I’ve been tellin’ ’em ALL along.

    It’s all good mr wesaft. Jag överlever.[/b] :)

    #467719
    lovelysmile wrote:
    erica81, MarinaN, Vanni, Heidi, Anne-J, Anna A., Tesse bl.a. I mitt tycke megatuffa brudar i lyxförpackning.

    Det värmde i hjärtat att se sitt namn bland alla tjejer man beundrar på detta forum ;) Men du glömde ju ditt eget namn :emo-thumb

    #467720

    Morgonvikt: Håll i er gott folk, hela 58,1 kg nyskiten (har alltid velat skriva det så nu passar jag på.)

    Outvilad då en kusin väckte mig mitt i natten med sina grubblerier bl.a. så jag tog det lugnare idag.

    15 min löpband.

    Bänkpress.
    30kg x 10
    45kg x 2
    50kg x 1 x 2
    52kg x 1
    54kg x 0 x 2 Två tappra försök samtidigt som fail var smått väntat. Lär bli en lång, mödosam resa mot att hinna ikapp min egen vikt och bänkpressa sk*ten.

    Dips.
    5+5+5+4

    Seeegt.

    Militärpress stående.
    20kg 8+8+8+8 ggr.

    Trött.

    Stående axelpress med hantlar 10+10 kg
    8+8+8+8 ggr.

    Tröttare.

    Scullcrusher

    #467721
    Robert Svensson wrote:
    Har du inte tränat än? :)

    Gick sådär men ja… :)

    erica81 wrote:
    Det värmde i hjärtat att se sitt namn bland alla tjejer man beundrar på detta forum Men du glömde ju ditt eget namn :emo-thumb

    :friends:

    #467722

    #467723

    👿

    #467724
    Curly wrote:
    Om jag inte misstar mig så har väl Lovleysmile alltid en bild på sig själv som sin avatar?? Eller? Som nu tex:) Eller, är de inte du Lovleysmile?:what:

    Men nu ser man mest ”ratatata”.

    #467725

    lol, bästa journalen ever.

    #467726
    Svensson wrote:
    Men nu ser man mest ”ratatata”.

    ”Ratatata” är ju bara en usel, uttjatad Kalashnikov. F*n va dåligt, jag som satsade på en micro Uzi. Smidig, elegant &… dödlig. ”FFRRRRR!”

    CharlieMurphy wrote:
    lol, bästa journalen ever.

    Tenkijuu :)

    Charlie Murphy har varit i Gbg om jag inte minns fel.[/b]

    #467727
    Robert Svensson wrote:
    Nu hade du tränat ja.

    Den bänken tar du snart igen på mindre tappra försök. Ge det lite tid bara. :)
    Yeah yeah yeah yeah!

    Mm. :)

    Robert Svensson wrote:
    Har du några tävlingsplaner i framtiden BIG[/b] M ?

    Ja, varför inte? Kan bli en rolig upplevelse att titta tillbaka på och vem vet, man kanske visar sig vara bra på det hela… Själv då?

    ”BIG M” Ingen har någonsin… :D

    #467728
    lovelysmile wrote:
    ”BIG M” Ingen har någonsin… :D

    Ngra kilo till på bänkpressen så har du gjort dig förtjänt av det epitet. :p

    #467729
    Melin wrote:
    Ngra kilo till på bänkpressen så har du gjort dig förtjänt av det epitet. :p

    Du din… Ska sparka dig på smalbenet! 👿

    Robert Svensson wrote:
    Ja, varför inte? Vi får se helt enkelt.

    Ack du förtjänar det så väl. I positiv bemärkelse alltså.(Melin ska vara tyst nu)
    Finns väl nästan bara en som snart rår på din styrka. Och det är väl Stålmannen. :P

    Tack! Han ja… ska bara attackera i full prutt-mode efter magövningarna på måndag. A piece of cake. 8)

    #467730
    lovelysmile wrote:
    Du din… Ska sparka dig på smalbenet! 👿

    L for Love honey :p

    [http://www.youtube.com/watch?v=zMZqxhYjQsA]

Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.