*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #467251

    Benspark, lugnt och fint fick stå för uppvärmning inför knäböjen

    #467252

    Inte dåligt!!! :) Lågreps och tungt!

    #467253

    Bra böj!:up:

    Exemplariskt redovisat pass.

    #467254
    Jerka wrote:
    Låter bra. Hoppas du lyckas!! BTW hur mkt tar en minimoi som du i bänkpress?:)
    carrolax wrote:
    hej tjejen, guuu vilket fullspäckat pass :D kanon ju!

    jag är också nyfiken, va tar du i bänkpress nu?

    kram c.

    Hej Carro och Jerka!

    Tackar! :)
    Denna minimoj har maxat 3×50 i bänkpress men det var waaay back in the day! *visar med tummen över axeln*

    #467255
    mikaelf wrote:
    Inte dåligt!!! :) Lågreps och tungt!

    Tack mikaelf!

    Jon Larsson wrote:
    Bra böj!:up:

    Exemplariskt redovisat pass.

    Tackarn herrn! It’s ALL about layout för det distraherar när man är ganska klenix och inte har några imponerande vikter att redovisa :)

    Ska bli så skönt att komma igång med ordentlig träning igen! :happy:

    #467256

    Bra pass fröken! Det är ju i alla fall en utan oss som tränar hårt ;)

    #467257

    Tjohopp här händer det grejer!
    Ser bra ut detta tjejen, hoppas du får hålla dej frisk ett tag nu å träna riktigt bra!

    Take care babe;)

    #467258

    Bra böj, 70kg ATG är inte illa!

    #467259
    lovelysmile wrote:
    It’s ALL about layout för det distraherar när man är ganska klenix och inte har några imponerande vikter att redovisa :)

    Sssshhhh! :D

    #467260
    Alpha wrote:
    Tjohopp här händer det grejer!
    Ser bra ut detta tjejen, hoppas du får hålla dej frisk ett tag nu å träna riktigt bra!

    Take care babe

    Tackar! Vad kul att du tittar in! :)

    Robert Svensson wrote:
    Jag skäms ju nästan över att jag körde ben igår. Fan sysslade jag med då? :whistle:

    Bra damn pass Minmoyoyo! :D

    Ja vettu… *bröstar upp sig* Holla byggare Rob!

    regus wrote:
    Bra pass fröken! Det är ju i alla fall en utan oss som tränar hårt ;)

    Ah! Som jag väntat! Nu känner jag mig så relaxad när relaxade regus varit på besök i min journal! Tack!

    #467261

    Yes! Jag vaknade pigg och kry och inte med inflammation i hjärtmuskeln eller vad man nu riskerade. Bra! Nu blickar jag framåt mot dagens pass där jag kommer att träna rygg, biceps och baksida lår senare idag.

    Fast min träningsvärk alltså :… jag får lust att sätta mig ner och säga en massa: ”jag blir så less alltså!”, men det ska jag inte. Istället ska jag befria mig själv från den självpåtvingade högklackade tortyren. Mina ben dödar mig eller så är de döda och min stackars klena överkropp tvingas släpa på dem. Magen är också lite mör. Var faktiskt tvungen att knuffa/dra ut benen över sängkanten tidigare.

    NU har jag ”klämt” en frukost eller ”dunkat” den och sen blir det ”kötta” eller ”dunka” på gymmet tills jag får ”tröck”! Jääää! Jag tänker vara mycket mer hardcore framöver även om det är lite förvirrande så här i början. Ja… var var jag? Ja just det, på med kläder och sen blir det jobb!

    Ha en lovely dag allehoppaaa! :)

    #467262
    Ogge wrote:
    Bra böj, 70kg ATG är inte illa!

    +1! Maa Gaaad så stark du är i benen!

    Vi har också varit förkylda, fortfaranade lite slemmiga i systemet. Lycka till på passet!

    #467263
    Ogge wrote:
    Bra böj, 70kg ATG är inte illa!

    tenkijuuuu! :) Ska göra mkt bättre ifrån mig för 70 kg brukar inte kännas så tungt som det kändes igår.

    Taisho wrote:
    Sssshhhh! :D

    Bra så slipper man känna sig ensam! :D

    #467264

    Sikket pass du ligger inne med frugan.. Makin’ me proud, I wanna scream out looouuud.. :D :happy:
    Hoppas allt är bra….

    #467265

    Vilka pass du kör! Helt imponerad…. :)
    Kör på tjejen!
    Kram på dig.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.