*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #467266
    Heidi K wrote:
    +1! Maa Gaaad så stark du är i benen!

    Vi har också varit förkylda, fortfaranade lite slemmiga i systemet. Lycka till på passet!

    Tack Heidi! Ja det är de där bastanta halvbrassebenen som gör det! Är ganska stark i underkroppen men bättre ska det bli! Förkylning är trist!Hoppas din och gubbens träning också går bra! :)

    #467267
    sh0w wrote:
    Sikket pass du ligger inne med frugan.. Makin’ me proud, I wanna scream out looouuud.. :D :happy:
    Hoppas allt är bra….

    TACK frugan! :friends:

    #467268

    Träningen ser trevlig ut. Mer bänk och mindre av allt annat så blir det än bättre.

    Jag kan föresten inte nästa onsdag, då jag måste på en visning. =/ Och töm PM-boxen kärring*****!!!

    #467269

    Stabilt benpass, fin styrka!:emo-thumb

    #467270

    En bra dag! Idag fick jag flytta in i mitt nya kontor. Jag fick hålla till i konferensrummet innan eftersom en massa elektriker och handymen med sina butt cracks och verktygsbälten annars bara hade stört min koncentration. Jag är nöjd så slipper man vara i det där stora, smått kyliga rummet också.

    På gymmet presterades följande:

    Gick på löpbandet raskt i 10 minuter för att få lite blod i benen. Kände mig lite stel och konstig i benen efter gårdagen.

    Chins
    4+4+4+3

    Marklyft – använde bara stången för att värma upp. Jag varken gillar eller ogillar marklyft.
    10 ggr
    6 ggr till för det var kul och ingen tittade.
    2 grr till och sen fick det räcka för jag är faktiskt seriös.

    Här emellan glömde jag vilken övning jag skulle köra så jag var tvungen att sätta mig ner och meditera över saken. Strechade benen lite för de har varit konstiga idag. Känt av små ryckningar när jag slappnat av bl.a. Så jag mediterade och mediterade och då slog det mig: PANG! Ha!

    Skivstångsrodd
    20kg 8 ggr
    20kg 8 klarade inte av mer.
    20kg 7 gav mig på det igen men det gick inte upp fler gånger
    20kg 2 är det sista jag orkade klämma ur den här övningen

    Hypersträck/Ryggresningar – kulig övning fast mitt hårband gick sönder så jag blev tvungen att stoppa in håret bak i sport bh:n. Orkade inte gå runt och leta hårband just då.
    6ggr
    6ggr utan vikt
    6 ggr med 5 kg vikt som jag kramade för bara livet. Blev lite yr.
    6ggr utan vikt igen

    Hantelrodd
    5kg 10 reps per sida
    Knyta en tröja runt baken.
    10 kg 10 reps per sida
    Sedan fick jag gå och hitta en bänk med bättre läge.
    10 kg 10 reps per sida igen
    15 kg 7 reps på en sida och 8 på den andra är vad jag orkade.

    Latsdrag
    20kg 8 + 8 + 8 + 8 ggr

    Stående hantelcurls
    7,5 kg 8 ggr med varje arm
    10 kg 8 ggr
    12 kg 3ggr med varje arm orkade inte mer
    10kg 6ggr klarade jag

    Sist men inte minst (på min kropp iaf) blev det baksida lår.

    Liggande lårcurl – Me liky för man får ligga en stund i en marinad av svett! :happy:
    30 kg 8ggr
    40 kg 8ggr
    50kg 4ggr
    20kg till failure för jag ska bli stark så jag kan köra de där ham raisen i falla-framåt-och-dö-ställningen helt på egen hand!

    Det var dagens pass det. Jag är ganska nöjd. Är ni?
    Jag är inte så stark i rygg och armar som jag hade velat vara så det ska jag jobba på.
    Tog upp det här kring min konstiga frånvarande hunger och sug efter onyttigheter med min mormor imorse. Innan hon och mami turistade iväg på Barcelonas gator över dagen lovade hon mig att hon skulle baka mango rulltårta på kvällen för att råda bot på ”den där nonsensen”. Mango-rulltårta är en efterrätt som jag växt upp med när jag bott hos mormor så nu ska vi se hur mycket som får plats efter middagen.

    Heeaay mah craaazy bitchez & hoez!

    #467271

    Bra pass Mina :up:
    Du är bra stark i en del övningar får jag säga,

    får även passa på att berömma sättet du skriver på, det gör det extra roligt att följa din journal :emo-thumb

    Hoppas du får en underbar träningsvärk imorn :D

    #467272

    Hahaha en sån härlig avsaknad av allvar i dina pass :D
    (inget elakt menat ;))

    #467273
    Jacksatan wrote:
    Träningen ser trevlig ut. Mer bänk och mindre av allt annat så blir det än bättre.

    Jag kan föresten inte nästa onsdag, då jag måste på en visning. =/ Och töm PM-boxen kärring*****!!!

    Nej jag vill inte rensa där. Det innebär att jag då måste ta bort alla… gulligheter från dig. Jag vill alltid kunna gå tillbaka och läsa alla strofer av smör som du använde för att fånga mitt intresse. :happy:

    Såg precis att jag inte kan nästa onsdag heller. Du får föreslå någon annan dag för det var trots allt din lilla idé. För min del funkar fredag för då tränar jag bänk och bänkpress är i princip det enda du tränar så det är bäst för dig att du är där när jag kommer dit för jag tänker inte ta mig till gymmet någon annan kväll gubbj*vel!!

    :)

    #467274
    Anloy wrote:
    Vilka pass du kör! Helt imponerad…
    Kör på tjejen!
    Kram på dig.

    Tack så mycket! Kram på dig! :)

    Robert Svensson wrote:
    Go lovely! :dance:

    Byggare Rob dansar! How adorable!

    Ronnie Karlsson wrote:
    Stabilt benpass, fin styrka!:emo-thumb

    Tackar herrn! :)

    #467275

    Mkt stark i baksida lår!

    #467276

    Ah, du har startat en journal !! bra där ! Ser ju bra ut, starka ben ! *avis*

    Skall följas ! Ha en bra dag !

    #467277

    :bb2: Dontcha know pump it up we got to pump it up *sjunger*
    Grymme pass du kör Mina!!! I’m verriii impressed and happy that you gotcha own journal!
    Det med hårbandet darling… Skit i det och fläng runt med håret :happy: sexy sexy :D
    Maaassaaa Kramar!!!

    #467278

    Haha, du redovisar dina pass så roligt! :D Hårbandsproblemet känner jag till också, jag får damp på mitt hår om det inte är uppsatt då jag tränar!

    Hur smakade rulltårtan då?

    #467279

    Rolig journal!
    Kämpa vidare lovely.

    :emo-thumb

    /A

    #467280

    Hellu!

    En fantastisk dag, right?! Idag är det vilodag och det är bara bra för jag känner värk nästan överallt i kroppen. Ska gå runt och tillåta mig själv att aj:a mig varje gång det värker till aji![/b] vilket i nuläget är i snitt 30 ggr per minut aji![/b] (då räknar jag både de ljudliga och de tysta aj:en).

    Mango rulltårtan är strong shiiet måste jag säga. aji![/b] Fick ner 2 stora bitar så jag vill skicka ut en shoutout till min mormor: Hollaaa nanooniinoo!! aji![/b]

    Ska jobba klart aji![/b] här i fantastiska Barcelona för sedan bär det av till flygplatsen aji![/b] och vidare hem till mitt kära Göteborg. :happy: aji![/b]

    Ha en lovely dag people… för det ska jag! aji![/b]

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.