*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #467281

    KUL, kör hårt!
    You rock!
    /J.

    #467282
    sebbeboy wrote:
    Bra pass Mina :up:
    Du är bra stark i en del övningar får jag säga,

    får även passa på att berömma sättet du skriver på, det gör det extra roligt att följa din journal :emo-thumb

    Hoppas du får en underbar träningsvärk imorn :D

    Tack Sebastian! Träningsvärken gör sig påmind i de flesta rörelserna som jag gör idag… :D

    aji![/b]

    #467283
    Melin wrote:
    Hahaha en sån härlig avsaknad av allvar i dina pass :D
    (inget elakt menat ;))

    Ja men hur kan en Sex & the city tittande bumbibjörn vara elak? :happy: :D

    I brist på styrka gäller det att ha humor, eller hur?!

    #467284
    Pikehunter wrote:
    Mkt stark i baksida lår!

    Ska tortera och massakrera de j*vlarna! MOAHAHAA! :D

    #467285
    LadyS wrote:
    Ah, du har startat en journal !! bra där ! Ser ju bra ut, starka ben ! *avis*

    Skall följas ! Ha en bra dag !

    Ja då, fick skärpa till mig till slut. :|
    Tack detsamma damen! :)

    #467286
    sh0w wrote:
    :bb2: Dontcha know pump it up we got to pump it up *sjunger*
    Grymme pass du kör Mina!!! I’m verriii impressed and happy that you gotcha own journal!
    Det med hårbandet darling… Skit i det och fläng runt med håret :happy: sexy sexy :D
    Maaassaaa Kramar!!!

    Tack Chulle! Du har en grym musiksmak din lilla jukebox!
    Ja, det enda som fattas är bra ljussättning och en fläkt sen är man redo för en shoot @ the gym Victoria Secret style. LOL!

    SERIÖS journal och SERIÖS träning var det ja! *påminner sig själv* :rtfm:

    #467287
    Heidi K wrote:
    Haha, du redovisar dina pass så roligt! :D Hårbandsproblemet känner jag till också, jag får damp på mitt hår om det inte är uppsatt då jag tränar!

    Hur smakade rulltårtan då?

    Tack Heidi! :)
    Ja, du förstår mig! Håret får inte vara i vägen för gudarna skall veta att jag har gott om den varan på huvet. Man vill bara träna utan att behöva flytta på det än hit än dit.
    Rulltårtan var himmelsk! Precis som back in the day hemma hos mormor i Brasilien. Mycket minnen som väcktes till liv i sällskap med mami och mormor.

    #467288

    Inte för att jag vill va den som är den, men den här journalen är allt annat än seriös…

    Tänk träning när du tränar och inte på massat anant så kanske det går bättre:)

    Kom igen nu, träna hårdare ;)

    #467289

    Fritiof har såklart alldeles rätt.

    Bara för att man låter sin personlighet lysa igenom lite mellan alla rader av reps och set så betyder inte detta att man inte tar sin träning på allvar.

    Dessutom är jag av den åsikten att inget är så svårt att ta på allvar som en människa som tar sig själv på stort allvar.:emo-thumb

    #467290

    Nu är jag hemma… i Göteborg FFS![/b] :yahoo:

    Ni anar inte hur glad jag är. Har varit borta hemifrån sååå länge och ikväll tänker jag segerhoppa på sängen samtidigt som jag ska skrika:

    hopp[/b] JAG! hopp[/b] ÄR! hopp[/b] HE-! hopp[/b] -MMA! hopp[/b] (x ett löjligt antal reps utan att det går till failure för då ringer grannarna snuten)[/b]

    Ska jobba en stund och sedan bär det av till gymmet med mina kära vänner Emanuel och Sabine. Ska träna bröst, axlar, triceps och vader idag.

    I’m back baby! WeeHoo! :happy:

    #467291

    Inte mycket jag hinner vara här och kika längre men va skoj att du startat en journal kjoltyg! Ha nu en riktigt bra helg

    #467292

    God kväll mina damer och herrar! *seriös harkling*

    Detta ytterst seriösa pass tillägnas Martin. med hänvisning till hans inlägg tidigare i min journal. Yes, nu kör vi! Grr! *morrar seriöst*

    Jag går in i salen och då ska man självklart värma upp innan man börjar kötta för sånt är viktigt… och seriöst. Så, jag vänder ryggen mot närmaste spegel, andas in, spänner skinkorna det hårdaste jag kan och slappnar av samtidigt som jag andas ut. Därefter svankar jag, samtidigt som jag tittar över axeln och skakar baken ALLT jag kan. Självklart kördes skakningarna till failure i både sidled och upp och ner för maximal effekt.

    Vadååa?! Ni som läser detta undrar vid det här laget vad tusen den här bruttan sysslar med? Det är faktiskt väldigt enkelt att förklara. Jag tränar seriöst och vilken seriöst tränande person som helst därute förstår vikten av en grrruundlig uppvärmning.

    15 seriösa minuter på löpbandet i rask takt där jag tittade över några hårtestar för att se ifall mina toppar behövde underhåll. (Såg faktiskt helt ok ut även det var ett tag sen jag hälsat på hos Michel, min stylist.)

    Bänkpress – my one nemesis in life!
    20kg x10
    20kg x12 till för att jag inte kände mig redo och en flicka behöver alltid känna sig redo.
    35kg x5 ville spara på krutet här inför:
    55kg x1 Ha! Vad sägs om det?! (Jag vet att jag lovade att låta bli dear Mos men jag lär inte bli lydig någon gång snart. Varför? Coz I’s a bad, bad bee-yotch! *givin’ it to ya ghetto staajl*)

    Var heeelt slut så jag beslöt mig för att hoppa övar dipsen medan jag låg kvar en stund på en matta och granskade min manikyr. Efter ett par minuters seriös meditation fortsatte jag med bestämda (seriösa) steg vidare till:

    Militärpress stående med 10 kg’s stången. Man får faktiskt gott om tid att se över situationen i armhålorna.
    10+10+10 ggr
    20kg stången 5 ggr (”såg JOBBIGT ut som f*n” konstaterade min kära Sabine medan hon stod och tittade på)

    Stående axelpress med hantlar 3+3 kg
    12+12+12+12 ggr

    Scullcrusher

    #467293

    Sjukt skoj journal :D! Stark i boobsen också!

    #467294
    lovelysmile wrote:
    Nu följer sänghoppande och en tjejkväll med sammanlagt mer än ett halvt ton pumor. Meow f*ckers! *juckar seriöst Beyoncé style*

    :)

    Shit vad mkt ni måste väga…..:p

    #467295

    u rock! bättre än youtube de här:up:

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.