*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #468181

    Peter Griffin bahhahahaaa.

    Träningen går bra med :), jag hoppar in då och då när jag vill bli underhålld och hittar alltid något hehe.:ike::p

    #468182
    Robert Svensson wrote:
    Jag har haft mycket annat för mig. :)

    Smyger runt på body ändå. :ph34r:

    Såklart du har och gör, tryin’ to act all mysterious ’n’ sh*et. :)

    #468183
    JimmyW wrote:
    Peter Griffin bahhahahaaa.

    Träningen går bra med :), jag hoppar in då och då när jag vill bli underhålld och hittar alltid något hehe.:ike::p

    Nämen herr Winberg, alltid lika trevligt.

    Ja då, träningen är jag ganska nöjd med. Hoppas allt går superbra för din del också. Snart dags att flexa musklerna på scen antar jag.

    Peter Griffin rules!

    [youtube=qTdf5D7lnvA]

    #468184

    verkar flyta på med träningen som vanligt här inne! Hoppas sommaren är alla tiders miss Lovely:)

    #468185

    We’re sorry, this video is no longer available.

    NOOOoooooooooo, va för slö :(

    Ja blir SM iallafall, började cardio lite nu, går 1.5km haha och det tar 20min ibland 23, men det är en början hehe. Får slänga upp en dagbok med väll, men bara om du postar massa skoj i din :nerd::p

    #468186
    lovelysmile wrote:
    Marklyft
    30×8
    40×8
    60x12x3

    Liggande lårcurl

    #468187
    andrasidan wrote:
    verkar flyta på med träningen som vanligt här inne! Hoppas sommaren är alla tiders miss Lovely:)

    Hey Peetie!
    Jo då, jag sköter mig och de där hacksquaten. Jag vet att du är en rrriktig sommarsnubbe så jag ler när jag tänker på allt skoj som du måste ha. Sweet, you party animal you!

    JimmyW wrote:
    We’re sorry, this video is no longer available.

    NOOOoooooooooo, va för slö :(

    Ja blir SM iallafall, började cardio lite nu, går 1.5km haha och det tar 20min ibland 23, men det är en början hehe. Får slänga upp en dagbok med väll, men bara om du postar massa skoj i din :nerd:

    Äsch, det var bara Peter Griffin när han är som bäst. Har för mig att han försöker dölja pruttar med ännu konstigare ljud under ett föräldramöte. :-)

    :D Kul! Själv har jag lagt ner cardiorundorna just nu för extrakilona känns i knäna. Om man blir lite nojjig är det bara att klättra upp i den ultratrista trappmaskinen.

    #468188
    mrmurderman wrote:
    Blä, typ starkare än mig där :ph34r:
    Mustigt mustigt.
    (Menar nu inte på något sätt att jag är någon hulk och att ta mer än mig i diverse övningar skulle vara svårt men..du är stark, helt enkelt.)

    Peter Griffin är min hjälte. Han och Cartman, grymt mustiga karaktärer, haha.

    Fortsatt lycka till med träningen!!

    Tack! Tränar du på kommer du snabbt att hinna ikapp och gå om mig. Det är så det funkar har jag förstått. :-)

    (Läste lite i outfit tråden och du imponerade på mig med din denim/jeans expertis. Nice.)

    Och Cartman? Ja han hade jag velat knuffa omkull bara för att se hur han kommer att reagera. :D

    Robert Svensson wrote:
    Vart håller damen i fråga hus, tränar hoppas jag. :)

    Ja men självklart, kära byggare Rob. Har haft fullt upp med jobb i förra veckan men träningen finns alltid med.

    #468189

    Ja, jävligt ypperligt.

    #468190
    Robert Svensson wrote:
    Som fan.

    Som en feskekörka! :D

    #468191

    Haha var tvungen att lägga upp Pierres ”gamla” bild :D

    #468192

    J*vligt ypperligt, som f*n. Efter dessa översvallande aaah:n och oooh:n kan jag meddela att jag börjar uppdatera journalen från och med nästa vecka igen. Har tränat på som vanligt annars, njutit av lite ledighet i solen.

    Vandraren: Din avatar är j*kla snygg.

    Meliiin: Jag ser att du försöker tjuva min feskekörka! J*vla boråsare alltså…

    JeNNeGeJ Pijjé: Äsch, det är du som har blivit lil’ mr. tråk tråk tråk. Ryggdunkningar till höger och vänster men du hälsar aldrig på i min journal. Fy på dig.

    PoP! :happy:

    [youtube=S0A7dtdc-nU]

    #468193
    lovelysmile wrote:
    Meliiin: Jag ser att du försöker tjuva min feskekörka! J*vla boråsare alltså…

    Happhapphapp försök inte! Du hade ju aldrig ens hört talas om feskekörka innan jag introducerade det (den?) för dig. :p

    #468194
    Melin wrote:
    Happhapphapp försök inte! Du hade ju aldrig ens hört talas om feskekörka innan jag introducerade det (den?) för dig. :p

    Men hallååaa?!

    Jag = Göteborgare. :happy:

    Du = Boråsare ”on e stiiick” :

    #468195
    lovelysmile wrote:
    Men hallååaa?!

    Jag = Göteborgare. :happy:

    Du = Boråsare ”on e stiiick” :

    Jaha så det låter så nu? ….feskekörkatjyv…:evil:

Viewing 15 posts - 976 through 990 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.