*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 991 through 1,005 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #468196
    Melin wrote:
    Jaha så det låter så nu? ….feskekörkatjyv…:evil:

    Alltså, snart blir jag förbannad. Den har varit min, den är min och den kommer alltid vara min mer än din gånger 1000. Försök inte nästla in dig och stjäla en del av mitt kulturarv, du din… nutellaflint med digestivekex i… från Borås!! :nono:

    #468197

    Zå! Avklarat. Prrr! Och så vänder vi bladet. :D

    #468198

    Nej, det har inte tagits någon paus från träningen, endast från redovisningarna. Gårdagens übersvettiga pass tränades med ett skock kusinetter högt uppe bland molnen, nästan.

    Morgonvikt: 63,7.

    15 min. komma igång på löpbandet.

    Knäböj

    #468199
    lovelysmile wrote:
    Alltså, snart blir jag förbannad. Den har varit min, den är min och den kommer alltid vara min mer än din gånger 1000. Försök inte nästla in dig och stjäla en del av mitt kulturarv, du din… nutellaflint med digestivekex i… från Borås!! :nono:

    Vad ligger närmast feskekörkan: Borås eller Brasilien? :p

    #468200
    Melin wrote:
    Vad ligger närmast feskekörkan: Borås eller Brasilien? :p

    Mehn nöhuh! Jag såg feskekörkan först! :happy:

    #468201
    lovelysmile wrote:
    Mehn nöhuh! Jag såg feskekörkan först! :happy:

    Det räknas inte! Du bryr dig inte om feskekörkan egentligen, du vill bara ha rätt mot mig! 👿

    #468202

    Den här journalen brukar vara topp3 i underhållning på Body, det är den inte nu. Bara massa trams om Feskekörka, den finns väl ändå bara för att dölja lukten från gatflickorna i Gbg? Eller är jag ute och cyklar?

    #468203

    Trevligt att se en redovisning på benpass, knäböj is teh shiet [img=http://planetsmilies.net/kaos-animal-bunny-smiley-6083.gif]

    #468204

    Underhållande väckning idag. Frukost och sedan bar det av till gymmet.

    Uppvärmning: 15 minuter på löpbandet.

    Chins
    9 + 8 + 7 + 5

    Kändes väldigt bra, synd att man inte satte en 6a på sista set. Egentligen skulle man sätta 10or på varje set chins. Hä… hä.

    Marklyft
    30×8
    50x8x2
    60x12x2
    70×8

    Skivstångsrodd.
    20x8x4

    Snabba reps, som vanligt.

    Hypersträck/Ryggresningar
    8 ggr + 10 kg x 4 set

    Hantelrodd
    16 kg 8 reps per sida x4 set

    Latsdrag
    15 kg 12 + 12 ggr
    20 kg 10 + 10 ggr

    Ham raise
    3 + 1

    Den sista utförde jag med stöd så den räknas inte.

    Stående hantelcurls
    10 kg 10 ggr med varje arm x 4 set

    Liggande lårcurl

    #468205

    För någon vecka sedan blev både jag och min far superglada då vi fick höra att Neil Young kommer till [http://www.wayoutwest.se/ WayOutWest] i Slottsskogen.

    I veckan fick jag dessutom besked om att Kelis (min flickvän på lezzie-planeten) och Lil’ Kim the queen B kommer att göra han sällskap. Damn damn damn! :happy:

    Way back var jag alltid Nightrider Kim när jag och pumorna utförde våra rap hommager till Lil’s Kims ”How Many Licks”. :D Min vän Sabine som aldrig svär annars var Candy Kim som är den mest grovkäftade Kim:en i hela låten. Tror det var där idén med våra burlesque-tjejkvällar först föddes.

    Ett kärt återseende:

    [youtube=uzq4ueX0HQE]

    ”If you driving in the street hold on to your seat
    Niggas grab your meat while I ride the beat
    And if you see a shiny black Lamborghini fly by ya
    (SHOOM!)
    That’s me the nightrider” 8)

    #468206
    *Babe* wrote:
    Trevligt att se en redovisning på benpass, knäböj is teh shiet [img=http://planetsmilies.net/kaos-animal-bunny-smiley-6083.gif]

    For sure, babe. :)

    #468207

    Inget dåligt benpass det där du bruttan8)

    Löptränar du fortfarande eller e de ”bara” före å efter träningen du springer?

    Själv känner jag mig aldeles för tung nu efter uppbyggnads-dieten:(
    Inne på 1:a veckans deff nu!! Längtar tills jag pallar springa igen;)
    Usch, är inte van vid denna kroppshydda :yikes:
    Men nu ska de bort!!

    Simma lungt = ¤ )

    #468208
    Curly wrote:
    Inget dåligt benpass det där du bruttan8)

    Löptränar du fortfarande eller e de ”bara” före å efter träningen du springer?

    Själv känner jag mig aldeles för tung nu efter uppbyggnads-dieten:(
    Inne på 1:a veckans deff nu!! Längtar tills jag pallar springa igen;)
    Usch, är inte van vid denna kroppshydda :yikes:
    Men nu ska de bort!!

    Simma lungt = ¤ )

    Thanks!

    Löpningen har jag dragit ner på för ”övervikten” känns bloob-bloob. Jag har istället gått över till simning som är skonsammare vilket gör ditt ”simma lungt” oh-så lägligt.

    Såg att du har kommit igång nu, f*n va kul! Kör hårt, ditt virrvarr. :-)

    #468209
    lovelysmile wrote:
    :D Jag är inte insatt i hur det ser ut i Feskekörkaområdet i nuläget. Polare har dock rapporterat att de röjt upp och gjort hela området ljusare med serveringar mm. Oavsett vad har herrn rätt i fråga om att jag borde skärpa mig så det ska bli. MVH! :-)

    Jag gled förbi feskekörka igår natt när jag transporterade min värdefulla last vänner mellan järntorget och avenyn.

    Eftersom jag gillar att leka lite och skämta med folk använde jag min mikrofon i bilen och gjorde diverse polisljud.

    Det vart en del tjejer som ryckte till kan jag säga =)

    Har också hört att det skall vara uppstädat men det e fan fullt i glädjeflickor om än kanske lite vackrare och mörkare nu är de jag såg för nåt år sen..

    Ser bra ut kör hårt..

    #468210
    lovelysmile wrote:
    För någon vecka sedan blev både jag och min far superglada då vi fick höra att Neil Young kommer till [http://www.wayoutwest.se/ WayOutWest] i Slottsskogen.

    I veckan fick jag dessutom besked om att Kelis (min flickvän på lezzie-planeten) och Lil’ Kim the queen B kommer att göra han sällskap. Damn damn damn! :happy:

    Bra där; bra musiksmak. Kelis är även min flickvän på…uhm, nånting-planeten. Och Lil’Kim, tjaa, hon är fan där hon med, haha. Borat-engelska: IT’S A NNAAAAICE!

    Vet inte om träningssnack blir ontopic eller off topic i din dagbok, hmm. Men let’s say ontopic.

    OnTopic: Bra pass du redovisade! Bra benlyft, dom är stört jobbiga. Riktigt schyssta chins!! Benpressarna också, bara bra. Så, big up! Och fortsatt lycka till, mizz!

    Blessid!

Viewing 15 posts - 991 through 1,005 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.