*lovelysmile’s keepin’ it tight*

Home Forums Dagböcker *lovelysmile’s keepin’ it tight*

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 1,197 total)
  • Author
    Posts
  • #467296

    Vad va det jag sa Sparvi, du klarar 55 i bänk, du var negativ, du tjatade emot.. men ja.. vem hade rätt ;)

    jag är riktigt stolt över dig :emo-thumb

    Stort grattis till personbästat :emo-thumb

    #467297
    keisersose wrote:
    Vad är det med denna journal som är så sjuuukt bra? Mest en massa dösnack…..dessutom hamnar denna, till skillnad från andra mer seriösa journaler, bland
    seriösa träningsjournaler?
    Upplys mig!

    Om du inte har bott bakom en sten hela ditt liv så vet du redan svaret på den första frågan. Angående den andra så väljer man själv vart man vill placera sin journal, dvs tycker man att den är seriös så lägger man den här.

    #467298
    Robert Svensson wrote:
    Sjukt underhållande att läsa om din träning Mina. Gosh, im fuckin loving it! :D
    Heidi K wrote:
    Sjukt skoj journal :D! Stark i boobsen också!

    Jag känner verkligen att det är roligt att träna nu så jag låter det lysa fram i mina redovisningar och kommer fortsätta göra det så länge jag känner för det. Tack Heidi och byggare Rob! :)

    #467299
    Melin wrote:
    Shit vad mkt ni måste väga…..:p

    13 bruttor kom sammanlagt upp över 700 kg sträcket igår vilket blir en typ av Heavy weight… någonstans…”lixom”! :happy:

    :D

    #467300
    andrasidan wrote:
    u rock! bättre än youtube de här:up:

    Peetie Pete! :happy: Vad kul att du kikar in! Fortsätt rocka det där linnet dude! Luvz it! Looks awesome on you!

    #467301
    sebbeboy wrote:
    Vad va det jag sa Sparvi, du klarar 55 i bänk, du var negativ, du tjatade emot.. men ja.. vem hade rätt ;)

    jag är riktigt stolt över dig :emo-thumb

    Stort grattis till personbästat :emo-thumb

    Jag uppskattar all uppmuntran som du skickat min väg, tack så mycket Sebastian! :)

    #467302
    Frizzo wrote:
    Sa ju att du skulle fixa det, och tur för dig att du klarade det annars jävlar! haha :)

    HA! Där ser man… Du kördt sådn’ dära omvänd *tittar upp och ner* psaj-ko-logi inser jag nu. :D

    TACK!! :happy:

    #467303

    Eftersom folk gnäller så mycket om var journalen är placerad flyttar jag den så alla blir nöjda.

    #467304

    Imponerad av inlevelsen du beskriver med i passen ^^

    #467305

    Måste bara fråga.. är du hemma i Göteborg eller är du stationerad på utomländsl ort?

    Undrar mest för isof.. hur fungerar det med träninge då?

    #467306
    Bear wrote:
    Måste bara fråga.. är du hemma i Göteborg eller är du stationerad på utomländsl ort?

    Undrar mest för isof.. hur fungerar det med träninge då?

    Det finns bara gym i Sverige eller? :whistle:

    #467307
    Dwag wrote:
    Det finns bara gym i Sverige eller? :whistle:

    Var påstår jag det? Syftar på hur träningen fungerar när man tränar utomlands.

    #467308
    Bear wrote:
    Var påstår jag det? Syftar på hur träningen fungerar när man tränar utomlands.

    varför skulle den påverkas? Tror du inte det går och träna i andra länder eller? :O

    #467309
    Dwag wrote:
    varför skulle den påverkas? Tror du inte det går och träna i andra länder eller? :O

    Varför skulle jag tro det? Syftar på hur stämningen och allt sånt blir.. kan ju kännas annorlunda.. samt om fler ger kommentarer eller vill snacka..

    #467310

    Wow bruden är stark :P
    Nice tjejen, släng upp tränings bilder så vi andra blir lite inspirerade oxå:D

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 1,197 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.